2023-11-22, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det är enorma pengar man kan tjäna på onlyfans. Blac Chyna drar in 20 miljoner dollar i månaden.

Vem fan bryr sig?! De blir förstörda för livet och ingen vill ta i dem med tång efteråt.

Samtliga kommer ligga på sin dödsbädd med dödsångest utan barn och familj, låg status, ledsna och ångra allt de gjorde. Ihågkomna som spermaluder.

Jag skaffar 1 miljon gånger hellre familj med en fattig torpartjej som har heder och anständighet och bor i ett skjul i skogen.
Citera
2023-11-22, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Vem fan bryr sig?! De blir förstörda för livet och ingen vill ta i dem med tång efteråt.

Samtliga kommer ligga på sin dödsbädd med dödsångest utan barn och familj, låg status, ledsna och ångra allt de gjorde. Ihågkomna som spermaluder.

Jag skaffar 1 miljon gånger hellre familj med en fattig torpartjej som har heder och anständighet och bor i ett skjul i skogen.
Delar din uppfattning och speciellt den sista meningen.
Citera
2023-11-22, 13:23
Medlem
willus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Har du haft en kronisk svår sjukdom som inte försäkringskassan godkänner?

Vet du hur sjuk man blir av kortisonbrist?

De hormoner man får som medicinering mot hennes sjukdom täcker inte de hormoner kroppen inte kan skapa. Alltså, medicin mot denna sjukdom hjälper är livsviktig men hjälper långt ifrån mot alla symptom.

Även om du tycker hon är vidrig, äcklig och allt vad du nu tycker så har hon alltid tagit ansvar för sitt liv.

Är det ok för dig att människor har psykiska problem? I sina ungdomsår kanske också ??

Många som känner sig tvingade att sälja sex försöker på många sätt såklart på alla sätt behålla sin värdighet.

Fy fan för alla dömande människor.

Jag syftar på, och belyser sambandet mellan psykisk ohälsa och feninism
Citera
2023-11-22, 14:53
Medlem
Det man undrar lite över är om Linda gör onlyfans för att överleva ekonomiskt eller hon gör det för att hon gillar det.
Citera
2023-11-22, 17:18
Medlem
Citat:
Det man undrar lite över är om Linda gör onlyfans för att överleva ekonomiskt eller hon gör det för att hon gillar det.

Jag tror det finns ett missbruk i grunden, av män/bekräftelse/sex. Bara kolla på hennes intervjuer för några år sen, rätt märkliga ämnen och ofta om kroppsliga saker, dickpics mm.
Tror det bara var en tidsfråga, och såklart när det gick att tjäna pengar på det var det ju klappat och klart.

Så här skriver hon t.ex. i en krönika
"Det var därför jag skaffade barn. För att fylla det svarta hålet av fullständig meningslöshet inom mig. De skaffade jag allihop för att få någon sorts mening med livet. De finns endast till för att fylla tomrummet. Barnen var definitivt en flykt. Jag ville slippa vara ensam"

Känns som svaret på det mesta.
Citera
2023-11-22, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Jag tror det finns ett missbruk i grunden, av män/bekräftelse/sex. Bara kolla på hennes intervjuer för några år sen, rätt märkliga ämnen och ofta om kroppsliga saker, dickpics mm.
Tror det bara var en tidsfråga, och såklart när det gick att tjäna pengar på det var det ju klappat och klart.

Så här skriver hon t.ex. i en krönika
"Det var därför jag skaffade barn. För att fylla det svarta hålet av fullständig meningslöshet inom mig. De skaffade jag allihop för att få någon sorts mening med livet. De finns endast till för att fylla tomrummet. Barnen var definitivt en flykt. Jag ville slippa vara ensam"

Känns som svaret på det mesta.
Det låter som en bra och välgrundad analys. Har själv funderat lite i dom banorna så jag är med dig helt.
Citera
2023-11-22, 17:33
Medlem
Citat:
Det låter som en bra och välgrundad analys. Har själv funderat lite i dom banorna så jag är med dig helt.

Tack! Man funderar även på hur en mamma är funtad som skriver så här om sina barn så alla kan läsa. Som att de inte finns för att de är värdefulla.

Lika klart tror jag att det här inte kommer hålla så länge, det är kul en stund "att rida på vågen" (bokstavligt talat....) men känns som en långsam tågkrasch. Inga pengar i världen är det värt, som nån skrev ovan.
Citera
2023-11-22, 18:11
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Oj vad jag blir förvånad av ditt svar.

Det kan för desperata vara ett alternativ. Men hon kan ju såklart också bo på gatan. Det blir man ju i och för sig också spottad på för.

Men du....ös på med mer äckel du har om människor som kämpar! Se så, kör på! Kom på nåt riktigt vidrigt nu, du kan.
Att knulla, visa fittan och förnedra sig själv på nätet är ju inte att kämpa. Det är som att luta sig tillbaks och njuta av livet.

Kämpar gör de som går till arbetet varje dag och inte har tid till att åt att ligga i soffan och knulla hela dagarna.
Citera
2023-11-22, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Tack! Man funderar även på hur en mamma är funtad som skriver så här om sina barn så alla kan läsa. Som att de inte finns för att de är värdefulla.

Lika klart tror jag att det här inte kommer hålla så länge, det är kul en stund "att rida på vågen" (bokstavligt talat....) men känns som en långsam tågkrasch. Inga pengar i världen är det värt, som nån skrev ovan.
Tror hon lider av Borderline. Tycker hela hennes personlighet och det här gränslösa tyder mycket på det.
Citera
2023-11-22, 21:46
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Tror hon lider av Borderline. Tycker hela hennes personlighet och det här gränslösa tyder mycket på det.
Hon kan ha av hela bokstavsalfabetet.

Hon har spritt sin feministiska galla i 30 år.

Om hon får lida, bli smädad, bli hånad, bli föraktad, så är det nåt hon samlat upp till.

Men hon är för självcentrerad för att detta ska bekomma henne. En narcissist är opåverkad.

Så hon bryr sig inte ett jota om vad andra tycker om henne.
Citera
2023-11-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Hon kan ha av hela bokstavsalfabetet.

Hon har spritt sin feministiska galla i 30 år.

Om hon får lida, bli smädad, bli hånad, bli föraktad, så är det nåt hon samlat upp till.

Men hon är för självcentrerad för att detta ska bekomma henne. En narcissist är opåverkad.

Så hon bryr sig inte ett jota om vad andra tycker om henne.
Måste erkänna att jag har läst väldigt lite hon skrivit. Får sätta mig en dag och läsa upp mig på henne. Har du någon länk till något du tycker är läsvärt eller som man bör läsa.
Citera
2023-11-22, 21:55
Medlem
willus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse

Håller helt med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in