2023-11-22, 16:26
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Håller fullständigt med det senare. Problemet för många incels är väl att de saknar lämplig manlig förebild, dvs avsaknad av en ok fadersgestalt. Och där har nog många lidit av att enbart ha en mor-sonrelation.

Ett annat problem är att de ofta väljer riktigt vidriga manliga förebilder, som t.ex. Andrew Tate.
Citera
2023-11-22, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamSmith
Ett annat problem är att de ofta väljer riktigt vidriga manliga förebilder, som t.ex. Andrew Tate.

Tvärtom, fler män borde lära av Andrew Tate. Problemet är att män inte är män utan agerar som simps.

Vi ser ju också att kvinnor i praktiken går till starka män och de föraktar simps.
Citera
2023-11-22, 17:00
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Tvärtom, fler män borde lära av Andrew Tate. Problemet är att män inte är män utan agerar som simps.

Vi ser ju också att kvinnor i praktiken går till starka män och de föraktar simps.

Kvinnor föraktar också incels, vilket verkar vara en stor del av hans målgrupp.....
Citera
2023-11-22, 17:02
Medlem
Citat:
Kvinnor föraktar också incels, vilket verkar vara en stor del av hans målgrupp.....

Incels och simps är samma grupp.
De som lyssnar och följer Andrews råd blir inget av detta. De blir just de starka män som kvinnor dras till.
Citera
2023-11-22, 17:14
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
De som lyssnar och följer Andrews råd blir inget av detta. De blir just de starka män som kvinnor dras till.

En kompetent person med gott självförtroende och inte räds för att ta risker är generellt attraktivt för sin omgivning. Att bete sig som en skitstövel, som Tate, är det inte med undantaget ifall man är en kille i tonåren som kommer från orten/landet och inte vet bättre.

Att som man behöva lyssna på en skitstövel som Tate för att lära sig för att leva sitt liv är för mig en definitionen av att ha en svag och vek karaktär.
Citera
2023-11-22, 17:18
Medlem
Citat:
En kompetent person med gott självförtroende och inte räds för att ta risker är generellt attraktivt för sin omgivning. Att bete sig som en skitstövel, som Tate, är det inte med undantaget ifall man är en kille i tonåren som kommer från orten/landet och inte vet bättre.

Att som man behöva lyssna på en skitstövel som Tate för att lära sig för att leva sitt liv är för mig en definitionen av att ha en svag och vek karaktär.

Fast skitstövlar går hem hos kvinnor, de väljer negrer som slår eller t.o.m. dödar dem.
Citera
2023-11-22, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Källa?
Går kvinnor på krogen? Finns det kvinnor på dejtingappar? Finns det kvinnor som vill ha sex? Finns det kvinnor som längtar efter romans?
Citera
2023-11-22, 17:45
Medlem
Citat:
Fast skitstövlar går hem hos kvinnor, de väljer negrer som slår eller t.o.m. dödar dem.
Och det är exakt därför du är singel.

Tönt.
Citera
2023-11-22, 17:48
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Män jagar inte kvinnor i Sverige.
Citera
2023-11-22, 17:53
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sardellini
Går kvinnor på krogen? Finns det kvinnor på dejtingappar? Finns det kvinnor som vill ha sex? Finns det kvinnor som längtar efter romans?

Du föklarar att kvinnor jagar, inte att de jagar lika mycket. Vilket skulle bevisas.
Citera
2023-11-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sardellini
Och det är exakt därför du är singel.

Tönt.

Haha du anar inte hur många tjejer jag har efter mig. Men jag bor å andra sidan inte i Sverige heller så de tjejerna som jagar mig är unga och snygga med bra värderingar.
Citera
2023-11-22, 17:57
Medlem
Citat:
Andrew Tate är en nolla och en mycket skadlig förebild för män att se upp till.

Enligt Andrew Tate är "maskulinitet" att ha stora muskler, mycket pengar, snabba bilar och många brudar -- en väldigt ytlig, materialistisk, omogen och snäv syn på manlighet och ett ideal som är hämtat direkt från grottmänniskorna.

Hans kvinnosyn är inte mycket bättfe den heller.

Andrew Tate gör definitivt pojkar och män till incels.

Jag förstår verkligen inte hur någon kan finna honom intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in