2023-11-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Har Linn nån gång skrivit om att hon skulle ha motoriska svårigheter?
Jag tycker ofta hon handhar och håller konstigt och klumpigt i saker och ting. Saxar, osthyvlar, knivar o s v, och att hon häller, greppar, lyfter o s v på sätt som gör att det ser besvärligt ut. Förrutom då att hon har dålig hållning och en speciell gångstil. Har hon nämnt nåt tillstånd som kan ta sig sådana uttryck?

Kom att tänka på det nu (igen) när jag såg henne öppna förpackningen till madrassen.

Ja hur sjutton höll hon kniven! Såg ju skitmärkligt ut.
Citera
2023-11-21, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Ja hur sjutton höll hon kniven! Såg ju skitmärkligt ut.
Verkligen. Och sjukt märkligt att smeka och åma sig i sitt barns säng.
Citera
2023-11-21, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Verkligen. Och sjukt märkligt att smeka och åma sig i sitt barns säng.

Ja det såg verkligen konstigt ut.
Sen samtidigt ser hon ut som ett barn och inte på ett positivt sätt. Hon har ett barnsligt utseende.

Undra förresten varför hon nästan aldrig tittar in i kameran. Hon tittar oftast snett neråt, vilket ser skumt ut.
Citera
2023-11-21, 20:15
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Nej hon har aldrig någonsin åkt utomlands eller vistats i ett flygplan. Hon har inte ens vågat åka med grannen i radhuset bredvid som är kommersiell pilot. När de åkte till Luleå bilade de i 22 timmar hällre än att ta flyget upp pga Linns brutala rädsla. seriöst har man blivit mamma får man brösta och övervinna sina rädslor det är bara att göra. Hon har ju tydligen börjat dricka alkohol. Är man tillräckligt redlös klarar man allt!
Hon jag visst varit utomlands, men det var rätt länge sedan nu.
Citera
2023-11-21, 20:31
Medlem
Haha tänker att risken är jäkligt stor att hon skär sönder madrassen om hon ska sprätta upp plasten genom att hålla i kniven som hon gör... Ser ut som att hon är livrädd för kniven och håll krampaktigt?
Citera
2023-11-21, 22:09
Avslutad
Ja vem är glas två och tallrik två på hennes taco story till då? Herregud kan man bli mer förutsägbar… blir inte följarna less??? Aldrig något nytt eller överraskande
Citera
2023-11-21, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Ja vem är glas två och tallrik två på hennes taco story till då? Herregud kan man bli mer förutsägbar… blir inte följarna less??? Aldrig något nytt eller överraskande

Det är hennes tinder dejt som hon bjudit hem på deras första dejt 🤣
Citera
2023-11-21, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Har Linn nån gång skrivit om att hon skulle ha motoriska svårigheter?
Jag tycker ofta hon handhar och håller konstigt och klumpigt i saker och ting. Saxar, osthyvlar, knivar o s v, och att hon häller, greppar, lyfter o s v på sätt som gör att det ser besvärligt ut. Förrutom då att hon har dålig hållning och en speciell gångstil. Har hon nämnt nåt tillstånd som kan ta sig sådana uttryck?

Kom att tänka på det nu (igen) när jag såg henne öppna förpackningen till madrassen.
Ja det är märkligt, både fin- och grovmotoriken är annorlunda, alla rörelser ser mycket klumpiga ut och hon använder händerna på ett märkligt sätt.. hon verkar inte använda tummen.. när hon tex håller i kniven har hon tummen på samma sida som de andra fingrarna vilket gör rörelsen osmidig och hon förlorar mycket kraft. Det är ofta man ser att hon inte använder tummen när hon håller i saker.. först trodde jag att hennes märkliga sätt att använda händerna berodde på långa lösnaglar..men det är inte det
Citera
2023-11-22, 11:17
Medlem
Tror man på att följarna frågar L om tips på julklänningar? Man kan väl för tusan googla själv om man söker en klänning.. hon måste hitta på dessa frågor själv för att kunna lägga in en adlink... frågorna handlar ju alltid om parfym, hennes glas eller kläder..
Citera
2023-11-22, 11:42
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Tror man på att följarna frågar L om tips på julklänningar? Man kan väl för tusan googla själv om man söker en klänning.. hon måste hitta på dessa frågor själv för att kunna lägga in en adlink... frågorna handlar ju alltid om parfym, hennes glas eller kläder..

Hon kör på stenhårt med adlinks nu, pengarna för stockholmsveckan måste in nu hehe
Citera
2023-11-22, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Och det är alltid saker som hon har köpt, och som fortfarande går att köpa.
Aldrig att hon skulle skriva ”det är sååå många som har frågat om mina bestick, de har jag ärvt av min gammelmormor” eller ”det är såååå många som har frågat om min dasspappershållare, den har jag gjort i slöjden i femman”
Nej, bara reklam, reklam, reklam. Så genomskinligt.
Citera
2023-11-22, 11:58
Medlem
Betalt samarbete med Pop och deras vinteroveraller för typ 2 veckor sen, idag tipsar hon om Kuling i stället 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in