Citat:
Ursprungligen postat av
FinalCall
Jag vill ocks hnvisa till mitt tidigare inlgg dr jag antog att ngon sorts av global kris skulle starta den 23 September 2023, baserat p mngder av fall dr siffrorna som utgr 923 frekommer tillsammans. November var den ursprungliga nionde mnaden i den gamla Romerska kalendern. Drfr kan 923 mycket vl avse den 23 November.
Detta har ingenting med 923 att gra, det r 23 i sig som r det magiska talet, som jag nmnde i mitt svar i din tidigare trd! November = 11 = 23! (klockslaget 11:00PM = 23:00)!
23 November r allts 23/23/23. Antagligen kommer det hnda ngot hemskt klockan 23:23, alternativt 11:11.
Skmt sido. Detta kallas magiskt tnkande och att fastna i sdana tankemnster i vuxen lder kan vara ett tidigt tecken p schizofreni och psykos. Ingenting kommer hnda 23 November.
Om inget hnder imorgon, kommer du slppa det hr med "923" d? Inte? Kommer du leta efter ett nytt datum att fixera p? Om du letar efter nya datum kopplade till 923 s kommer du definitivt att hitta det. Och till slut kanske ngot faktiskt hnder p det datum du siktat in dig p. D kommer du se det som en bekrftelse p att du hade rtt. Nr det hnt s kommer trskeln snkas fr vad du ser som "bekrftelse" p att du har rtt.
Kanske ett sllskap p nio personer p McDonald's sitter bredvid en person med en trja som det str 23 p. Det
kan ju inte vara en slump, kommer du tnka. Men hur kan dom som styr veta att du skulle befinna dig dr just d? Det mste betyda att du r bevakad. Frfljd. Shit. Du mste ut hrifrn, kommer du tnka. Nr du lmnar McDonald's s fr du syn p en bil som har regnr LOL923. Herregud, jag r verkligen jagad, kanske du tnker. Du fr ett samtal frn en telefonfrljare som har 923 i numret. Nu r dom dig p spret. Dags att packa vskorna och fly. Kanske drabbas du av panik.
Det kan snabbt eskalera, snt hr.
Frsk slpp det hr med 923. Ju mer du tnker p det ju mer kommer du se det verallt. Prova att fokusera p ett annat nummer lika maniskt s kommer du uppleva samma sak med det. Svida du inte redan befinner dig i en psykos. D frstr jag att du inte
kan sluta tnka p 923. Och du upplever skert att du inte r ensam om att ha frsttt detta med 923, eftersom flera andra p ntet noterat att 923 frekommer i filmer. Det har ingenting med verkligheten att gra, det mste du frst.
Med all vlmening - jag tycker du ska vervga att kontakta vrdcentralen och frklara din oro kring 923 innan detta blir vrre. Och frsk sova ordentligt. Inget kaffe eller centralstimulanter. Ta hand om dig!