2023-11-21, 20:02
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Fan vad bra. Trodde polisen skulle sopa det här under mattan men nu kommer många förhoppningsvis få betala allt dom förstört .

Nej du, när det är poliser som utsatts för våld så kan de bedriva utredningar i flera år efteråt.

Hade det varit nationella som åkt på däng så hade de vänt blad fortare än kungen.
Citera
2023-11-21, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcconney
Bild nr 48 verkar roligast (en tant i huckle som slungar sten)
Skrev att hon liknar fylle-maggan
Citera
2023-11-21, 20:43
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krulf
Det är nog troligare att allmänheten vet vem många av de här förövarna är så varför inte utnyttja resursen? Polisen har identifierat de som de kan, resten kan andra hjälpa till med. Alternativet är att det finns en miljon poliser som finns överallt hela tiden. Knappast något nytt att allmänheten kan hjälpa till.
Själv så hoppas jag på att poliskåren läggs ner, dom gör ändå ingen nytta.
Citera
2023-11-21, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
I skrivande stund är det 33 bilder kvar.
Ser du inte att det fattas ett stort antal nummer, t.ex 44, 45 och 50!

Citat:
Ursprungligen postat av Finneiaslet
Flera borttagna. 33 kvar nu.

Uppdaterade sidan och det stämmer, vet inte om man webbläsare buggade förut eller varför alla låg kvar för mig. (Prövade även att köra incognito och force reset cookies)

OnT: Om det nu plockas bort på grund utav att personerna har identifierats så är det ju en väldigt bra insats av allmänheten.

Mycket trevligt, tråkigt bara att det har tagit så lång tid för polisen att gå ut med dessa bilder. Borde nästintill ha varit på varje stor nyhetssidas förstasida dagarna efter upploppen.
Citera
2023-11-21, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Hur kommer det till uttryck?

Vet att många pratar med varandra, våldet har eskalerat emot all den typen utav tjänst.
Minst drabbade för våldet är "ironiskt" nog försvarsmakten.. Men de uttrycker sin besvikelse på Chefer som hellre klär sig i regnbågsfärger och kramar turkar på invigningar utav Moskér istället för att stärka sina resurser och hjälpa sina kollegor.

Är ju inte helt oventades nu med facit i hand, en stor skräll att bilderna föreställer samma folkslag om man nu får dra alla över en kant. Kanske var fel uttryckt, säger folk med invandrarbakgrund istället.
Citera
2023-11-21, 21:40
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gill.Bates
Vet att många pratar med varandra, våldet har eskalerat emot all den typen utav tjänst.
Minst drabbade för våldet är "ironiskt" nog försvarsmakten.. Men de uttrycker sin besvikelse på Chefer som hellre klär sig i regnbågsfärger och kramar turkar på invigningar utav Moskér istället för att stärka sina resurser och hjälpa sina kollegor.

Är ju inte helt oventades nu med facit i hand, en stor skräll att bilderna föreställer samma folkslag om man nu får dra alla över en kant. Kanske var fel uttryckt, säger folk med invandrarbakgrund istället.

Du menar väl "dra alla över en och samma kam"?
Citera
2023-11-21, 21:43
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Fan vad bra. Trodde polisen skulle sopa det här under mattan men nu kommer många förhoppningsvis få betala allt dom förstört .

Sopa under mattan?
Det är många, många som har dömts till fleråriga fängelsestraff efter kravallerna i flera olika städer runt påskhelgen 2022! Runt 40-50 personer, såvitt jag vet. Har du verkligen missat det?!

Om nu allmänheten kan hjälpa polisen att se till att fler ligister ställs inför rätta så är jag den förste att applådera!
Citera
2023-11-21, 21:56
Medlem
Tintinikongos avatar
De flesta är ju maskerade. Så det lär inte bli lätt. En utpekad kan väl blåneka.
Citera
2023-11-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orellanin
Bild nr 4, är det också en kvinna?
Svårt att se om det är en kvinna, kan lika gärna vara en man. Polisen skriver hen vid varje bild... lite kränkande för personerna på bilderna, hoppas jag.
Citera
2023-11-21, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wempa65
Vaddå påskkravalller,de var ju förfan KORANkravaller
Sverige är ett kristet land, åtminstone när det gäller tideräkning, och det hände sig vid den tiden, alltså heter det så. Medan hederligt svenskt folk firar påsk händer detta, och vi undrar vad det handlar om. Däremot heter det koranbränning. Ser du mönstret, att fokus ligger på vad som sker och när det sker?
Citera
2023-11-21, 22:27
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Försäkringskassan har 102 av dessa identiteterna på allaH de 51 individerna, jag lovar
Citera
2023-11-21, 22:36
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Jag gillar detta. Skönt att polisen inte ger upp. Skithögarna från påskupproren skall inte tro de kan koppla av och känna sig trygga. De ska fan i mig ha en blåslampa i baken tills de åker fast.

Påskuppror!! Det har inget med påsk att göra. Det är koranupplopp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in