2023-11-21, 16:22
Medlem
Perfekt och det verkar kunna gå åt rätt håll äntligen,hade jag kännt igen nån så hade inga tveksamheter funnits på att hjälpa till...

Hoppas dom maskerade råttorna börjar känna sig jagade.
Citera
2023-11-21, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
Med sedvanlig politisk korrekthet gör man det svårare för allmänheten att hjälpa till.

Muslimer vet inte vad "Påsk" är. Kravallerna skedde under Ramadan, det var väl själva orsaken till att Paludan valde just den tidpunkten.

Om polisen sagt "Ramadan" eller "eid al-fitr" så hade de som var närvarande vetat vilken tid som avses. Det fanns väl inga påskfirare i orterna där upploppen skedde?

Samtidigt då så erkänner man deras skit dag. Kanske inte så lämpligt. Då känns det bättre att våran påsk förstörts.
Citera
2023-11-21, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kan man verkligen lita på det?

Använd alltid en säker VPN.
Citera
2023-11-21, 16:55
Bannlyst
Bild nr 48 verkar roligast (en tant i huckle som slungar sten)
Citera
2023-11-21, 17:11
Medlem
Mentideros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arimataia
"Polisen uppmanar allmänheten att bistå i identifieringen av misstänkta från de våldsamma kravallerna under påskhelgen 2022.

https://nyadagbladet.se/inrikes/polisen-efterlyser-hjalp-for-att-identifiera-misstankta-efter-paskkravallerna/

Bilder på upploppsmännen går att nå via länken ovan samt dess kontext.

Några av dessa människor borde Flashbackarna kunna ta fast?

Det är väl ändå meriterande i musselkretsar att "åka fast", så kompisarna ser att man är flitig och ute på jihad mot de otrogna.
Citera
2023-11-21, 17:36
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kan man verkligen lita på det?

Det går ju att posta sin information i den här tråden till exempel. Spoiler på namnet så borde det inte vara ett problem, bilderna är ju redan offentliggjorda av polisen.
Citera
2023-11-21, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Samtidigt då så erkänner man deras skit dag. Kanske inte så lämpligt. Då känns det bättre att våran påsk förstörts.

Den finns nog där i deras medvetande oavsett om vi erkänner den eller ej.

Fast jag förstår din poäng.
Citera
2023-11-21, 17:50
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Låt mig gissa: media kommer att publicera blurrade bilder så att breda massan kan hjälpa till att identifiera? Ser precis ut som killen jag träffade på väg hem från suparfesten i helgen;D

Så rätt så.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/polisen-gar-ut-med-bild-pa-51-misstankta-fran-paskupploppet-i-orebro--h9qkwi
Citera
2023-11-21, 17:52
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rennett
Jag noterar att efter bara några timmar är det blott 34 individer kvar på listan. Det måste räknas som en total fullträff av polisen?

Intressant!
Citera
2023-11-21, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Jag gillar detta. Skönt att polisen inte ger upp. Skithögarna från påskupproren skall inte tro de kan koppla av och känna sig trygga. De ska fan i mig ha en blåslampa i baken tills de åker fast.

Man kan undra hur det kan ta 1,5år för dem att be allmänheten om hjälp?

2-3månader hade varit mer rimligt. Tänk hur mkt skit dessa jävlar har gjort under tiden?
Citera
2023-11-21, 17:53
Medlem
Reverend.Camdens avatar
En liten undran. Vad tycker egentligen polismännen poliskvinnorna om våra gäster. Det är ju inte speciellt många som vågar yttra sig, såvida de inte hatar SD förstås.
Peter Springare var väl en polis som vågade...
Citera
2023-11-21, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Så rätt så.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/polisen-gar-ut-med-bild-pa-51-misstankta-fran-paskupploppet-i-orebro--h9qkwi

och inte ens en länk till sidan där man kan se ansiktena

"SVt äR inTe väNsTeRvINklat"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in