2023-11-21, 22:03
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Ja det är en förtroendefråga. Hans son var inte gift enligt svensk lag, vilket el Haj då visste, men dolde, enbart för att komma åt Kärrholm. Vi kan fråga oss: är el Haj ens socialdemokrat? Och varför ska socialdemokratiska partiets ledare försvara en sådan?

El Hamas har naturligtvis aldrig varit Socialdemokrat i den meningen som en svensk socialdemokrat är socialdemokrat. Det han har brytt sig om är att här är ett parti som vurmar för Palestinierna och PLO/Hamas och whatever. Det går jag med i tyckte han. Han har ingen annan ideologi mer än att befria Palestina. Här har han lätt kunnat göra karriär och klättra då han bara behöver få klanen eller närmaste klanerna att rösta på honom. Andra sossar måste värva röstar och jobba. El Hamas tog en vattenpipa med klanledarna så var det fixat. Tusentals andra socialdemokrater som inte är socialdemokrater röstade därmed på socialdemokraterna.
Citera
2023-11-21, 22:14
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlongen1
Jamal Hamas sa ju nyss att han motarbetat Hamas i 20 år.
Hur fan har man släkt och vänner bredvid terrorister som man motarbetat i 20 år?
Jamal ljuger sjukt illa, försöker leka dubbelspel och Sossarna kör på den linjen för de måste skydda pajasen.

Men det är läskigt hur S går all in för detta. Detta uppmuntrar nu Hamas-protester mot statsministern och går helt bananas om alla utredningar regeringen gör. Tänk om S startar något hos sina migranter som de inte kan kontrollera? Jag skall tänka extra mycket på var jag rör mig denna vecka. Kan nog bli som påsk-korankravallerna men mycket värre.
Citera
2023-11-21, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlongen1
Jamal Hamas sa ju nyss att han motarbetat Hamas i 20 år.

Hur fan har man släkt och vänner bredvid terrorister som man motarbetat i 20 år?

Jamal ljuger sjukt illa, försöker leka dubbelspel och Sossarna kör på den linjen för de måste skydda pajasen.

Ja verkligen alla borde ju se igenom hans lögner, det är uppenbart att svinet stöder Hamas.
Dags att rensa upp i Sverige och skicka ut den här typen av människor från vårat land.
Citera
2023-11-21, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Men det är läskigt hur S går all in för detta. Detta uppmuntrar nu Hamas-protester mot statsministern och går helt bananas om alla utredningar regeringen gör. Tänk om S startar något hos sina migranter som de inte kan kontrollera? Jag skall tänka extra mycket på var jag rör mig denna vecka. Kan nog bli som påsk-korankravallerna men mycket värre.

S kommer självklart skydda El Hamas med näbbar och klor, hoppas detta undersökts jävligt noga.

Känns jävligt tveksamt att det skulle ske någonting just nu i Sverige, det hade hela vänstern, nyans och alla muslimer som vill söka asyl förlorat på.

Fel läge.
Citera
2023-11-21, 22:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
El Hamas har naturligtvis aldrig varit Socialdemokrat i den meningen som en svensk socialdemokrat är socialdemokrat. Det han har brytt sig om är att här är ett parti som vurmar för Palestinierna och PLO/Hamas och whatever. Det går jag med i tyckte han. Han har ingen annan ideologi mer än att befria Palestina. Här har han lätt kunnat göra karriär och klättra då han bara behöver få klanen eller närmaste klanerna att rösta på honom. Andra sossar måste värva röstar och jobba. El Hamas tog en vattenpipa med klanledarna så var det fixat. Tusentals andra socialdemokrater som inte är socialdemokrater röstade därmed på socialdemokraterna.

Inte bara, han har hållit valtal i moskéer och bl.a. förordat att man skall ha hijab på småflickor. Så frågan ställdes i tråden om han ens är socialdemokrat, och jag menar att ja det är han. Det är i alla fall halva socialdemokratin som har muslimska värderingar.
Citera
2023-11-21, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Kolla på alla moskébyggen som är på gång nej dags att rensa ut ordentligt, en vårstädning som har väntat i över 20 år.
Citera
2023-11-21, 22:48
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul

Att en fiktiv svägerska ska försvara en partiledare med potentiell statsministerpost i sådant allvarligt politiskt läge är sensationellt i sig. S har allierat sig med klanledarna och islamisterna. Vi lär se fler problem.
Citera
2023-11-21, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Att en fiktiv svägerska ska försvara en partiledare med potentiell statsministerpost i sådant allvarligt politiskt läge är sensationellt i sig. S har allierat sig med klanledarna och islamisterna. Vi lär se fler problem.

Hoppas att journalister gör sitt jobb och gräver djupt i detta. (Tveksamt va).
Citera
2023-11-21, 23:54
Medlem
Lillamig72s avatar
Någon har läst här på Flashback..
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/el-hajs-sonhustru-fortfarande-en-sorg/
Citera
2023-11-22, 00:08
Medlem
Lillamig72s avatar
Tack vare Socialdemokraterna och ElHajens familjeskandal så har Hamaskramarna fått för sig att de har rätt att förstöra för andra vid demokratiska politiska möten. När Hamastrogna palestinier störde statsministerns besök i Göteborg. Genom att avbryta och bua.

Så här svarade vår statsminister om det.
”Han är också kritisk till att personer på plats buade åt fördömandet av Hamas, en terrorgrupp, och menar att Sverige inte kan ”utvecklas till att bli en scen för världens alla konflikter”.
”Och jag kommer aldrig acceptera att kriget där leder till terrorromantik och antisemitism här. De som inte kan eller vill skilja mellan konflikter i Mellanöstern och hur vi löser politisk oenighet i Sverige, ska inte tillåtas förgifta vårt samtalsklimat”, fortsätter Ulf Kristersson.”

Bra att han tydligt visar var Sverige och Sveriges regering står för de här onda icke svenskarna. Sverige har inget med att göra att Hamas nu i höst började med sin slakt av Israeler.
De palestinier som bor här borde istället vara tacksamma att de fått en fristad här. Om de nu var normala människor.
Citera
2023-11-22, 00:18
Medlem
Vill gärna veta vad Jamal Hamas vill säga nu, Kärrholm blev friad från en pajas grej.

Bra där Sossarna.
Citera
2023-11-22, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Tack vare Socialdemokraterna och ElHajens familjeskandal så har Hamaskramarna fått för sig att de har rätt att förstöra för andra vid demokratiska politiska möten. När Hamastrogna palestinier störde statsministerns besök i Göteborg. Genom att avbryta och bua.

Så här svarade vår statsminister om det.
”Han är också kritisk till att personer på plats buade åt fördömandet av Hamas, en terrorgrupp, och menar att Sverige inte kan ”utvecklas till att bli en scen för världens alla konflikter”.
”Och jag kommer aldrig acceptera att kriget där leder till terrorromantik och antisemitism här. De som inte kan eller vill skilja mellan konflikter i Mellanöstern och hur vi löser politisk oenighet i Sverige, ska inte tillåtas förgifta vårt samtalsklimat”, fortsätter Ulf Kristersson.”

Bra att han tydligt visar var Sverige och Sveriges regering står för de här onda icke svenskarna. Sverige har inget med att göra att Hamas nu i höst började med sin slakt av Israeler.
De palestinier som bor här borde istället vara tacksamma att de fått en fristad här. Om de nu var normala människor.

Jag tror det är svårt att förstå hur mycket hat dessa människor bär på.
Dom är som djävluen själv. Och älskar att se deras motståndare mördas och våldtas.
Det är svårt som svensk att förstå hur så många människor kan bära på ett så starkt hat.
Spelar ingen roll om det är barn eller kvinnor etc alla ska dödas.

Vänstern har extremt svårt att föreställa sig detta. Då alla invandrare är icke rasister och älskar alla.
Och den helvita svensken är ubernazist och det värsta som finns.

Samtidigt så står vi där och grillar korv.
Någon får senap på sig. Och någon säger åhh nej senap på skjortan.
Lasse dricker för mycket och råkar säga NISSE DU E FUL.
Ett slag med knytnäven utdelas..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in