2023-11-21, 02:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vad har han arbetat med tidigare? Är det en arbetsrelaterad ryggskada?

Finns det någon dokumentation av de olika kliniker och sjukhus han tidigare kanske besökt för sin dåliga rygg?

PS förklaring om varför han besökte den aktuella massagesalongen haltar betänkligt.
Vad tror du? Kan han ha blivit misshandlad av en kvinna? Så måste det såklart vara, med tanke på din bias.
Kan det inte bara vara som så att snubben ljuger för att han är ett svin?
Citera
2023-11-21, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Att du förknippar thaimassage med sex har förstås bara med dina egna erfarenheter att göra. Döm inte andra efter dig själv.

Vad sägs om att stoppa upp huvudet i röven?

Det var uppenbart att Patrick Sommerlath köpte sex på den thailändska salongen, och beviset har med hans dubbel swishande, vilket så många andra dömts för. En som dömdes var Niklas Wahlgren som också ertappades med dubbelswishade.
Citera
2023-11-21, 03:07
Medlem
Citat:
Tingsrätten tyckte uppenbarligen inte det och inte jag heller.

Jag antar du litar på att svenska tingsrätter vet vad dom sysslar med ca 50 % av gångerna ?
?

....eller har de avdankade politikerna + en domare främst fel de gånger de dömer någon enligt sexköpslagen ?
Citera
2023-11-21, 03:41
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Jo jag känner till det men han gick ju bort 1973 redan. De hade kunnat gifta sig åtminstone redan 1975 kan jag tycka om nu kanske 1974 kanske ansågs som "sorgeår" efter gamle kungen. De träffades ju redan 1972...
Först träffas man, sen ser man att det funkar och blir allvar, sen förlovar man sig och ett år senare gifter sig. Det är väl extra viktigt att se om Silvia duger som eventuell drottning så att det tog några år är väl inte så konstigt.
Citera
2023-11-21, 03:58
Avslutad
Citat:
Tingsrätten tyckte uppenbarligen inte det och inte jag heller.

Citat:
Tingsrätten står över åklagaren.
Åklagaren har heller inte stämt PS så du har fel igen.
Oj, du har nog missförstått hur rättsapparaten fungerar.
Stämningsansökan och förundersökning finns att begära ut, från tingsrätten.
Citera
2023-11-21, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Oj, du har nog missförstått hur rättsapparaten fungerar.
Stämningsansökan och förundersökning finns att begära ut, från tingsrätten.

Jaså länka då till stämningsansökan.
En åklagare åtalar, stämma kan du som privatperson göra i ett civilmål.
Citera
2023-11-21, 04:04
Medlem
Att Patrick Sommerlath köpte sex och begick sexbrott är utom tvivel, liksom hans efterföljande handlingar, hans flykt från rättvisa och hans lögner efteråt i media, även det kan ses som bevisning.

Men beviset på att han köpte sex var de dubbla swish han utförde som så många före honom gjorde detsamma och blev gripna och åtalade.

En annan som greps och åtalades och följde samma mönster som Patrick Sommerlath, med dubbel Swish, var Niklas Wahlgren som dock erkände och godtog sitt straff, än till skillnad från Patrick Sommerlath som höll sig undan med hjälp av kungen och hans fru.
Senast redigerad av Paul.Honecker 2023-11-21 kl. 04:09.
Citera
2023-11-21, 04:06
Avslutad
Citat:
Jaså länka då till stämningsansökan.
En åklagare åtalar, stämma kan du som privatperson göra i ett civilmål.
Du kan själv höra av dig till tingsrätten, det är allmänna handlingar.
Citera
2023-11-21, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Honecker
En annan som greps och åtalades följde samma mönster som Patrick Sommerlath, med dubbel Swish, var Niklas Wahlgren som dock erkände och godtog sitt straff, än till skillnad från Patrick Sommerlath som höll sig undan med hjälp av kungen och hans fru.
NW dubbelswishade inte. Han tog ut en tusenlapp från Bankomat strax innan besöket.

Sedan undrar jag om inte en del bevis kom fram i bordellens liggare. Hittar inte nu, men såg någon bild där det framgick om en kund köpt mer än endast massage. Sedan vet jag inte om det gick att se om det var tillbehör som kudde eller massageolja.
Citera
2023-11-21, 04:11
Medlem
Tidigare i tråden har det spekulerats om den enligt skattedeklarationen lågpresterande PS börjat påverkas av att vara presenil och översexualitet är inte helt ovanligt i en del former av demens.

Tyvärr från Svensk Gamtidning men vad Silvia S. släktingar dött av lär de hålla någorlunda korrekt ?
Hennes mor blev 90 år men hade bekräftad Alzheimer och en av tre bröder har dött av detta, men äldsta brorsan knogar på och är 90+.
https://www.svenskdam.se/kungligt/drottning-silvia-och-hennes-bror-ralf-stora-tomrummet-i-sorgen/6751134
Yngsta Ralf envisades att röka och hann inte bli ålderspensionär.
Citera
2023-11-21, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du kan själv höra av dig till tingsrätten, det är allmänna handlingar.

Så du kan alltså inte styrka att det finns en stämningsansökan.
Men du tror fortfarande att en åklagare stämmer i brottmål?
Citera
2023-11-21, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
NW dubbelswishade inte. Han tog ut en tusenlapp från Bankomat strax innan besöket.

Sedan undrar jag om inte en del bevis kom fram i bordellens liggare. Hittar inte nu, men såg någon bild där det framgick om en kund köpt mer än endast massage. Sedan vet jag inte om det gick att se om det var tillbehör som kudde eller massageolja.

Nejdå, först betalar de massagen, som kostar mindre än femhundra, sedan går de efter mer pengar, dvs tusenlappen, som går till själva sexet som de betalar för och som polisen känner till och kan gripa dem för.
Senast redigerad av Paul.Honecker 2023-11-21 kl. 04:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in