2023-11-21, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Garanterat en fiskare! MEN det är bättre att ge fan i att ha sexuell kontakt med barn så slipper man vara orolig att bli uthängd. Enkelt.
Sant, borde inte försökt lära känna för att avskräcka och helt enkelt bara sagt åt dem direkt 😅

Vad bör jag göra nu? 😊
Citera
2023-11-21, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umeakille95
Sant, borde inte försökt lära känna för att avskräcka och helt enkelt bara sagt åt dem direkt 😅

Vad bör jag göra nu? 😊

Ingenting! Släpp det bara.
Citera
2023-11-21, 01:53
Medlem
Citat:
Ingenting! Släpp det bara.
Ok! Tack för responsen iallafall 😊
Citera
2023-11-21, 01:58
Medlem
Citat:
Ok! Tack för responsen iallafall 😊

Det är lugnt! Bra att du bromsade och inte lät det gå längre iallafall.
Det finns över 300 personer som inte insåg att de gjorde fel och nu är de till allmän beskådan.

De flesta av dessa önskar nog att de hade slutat precis som dig istället för att bli uthängda med pussmunnar och kukbilder.
Citera
2023-11-21, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Vad löjliga organsationer som dumpen är egentligen. De säger de skydda oskyldiga ”barn ” medans de hänger ut män som bestämt träff med 14 åringar & så har de som omslag på sin sida en bild på 5 åringar & skriver ” skydda baren ”

Haha det är skrattretande verkligen. De ser inte skillnad på en 5 åring & en 14 åring. Som den gången Sara började böla för en av gäddorna hade små barn med när han skulle träffa en fjortis.
Här i Sverige har vi lagar man skall följa. Däribland att vuxna människor inte skall ha sex med minderåriga. Minderårig är man när man är under 15 år. Kan vara svårt att förstå sådant för vissa.
Citera
2023-11-21, 02:03
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Vad bör jag göra nu? 😊
En 14 åring är inte så på, så fejk. Du kan nog inte göra något? Förstår att du blev lite knäckt och konfunderad. Människor är inte snälla, en del rent elaka. Som skiter i hur man mår efter.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-11-21 kl. 02:07.
Citera
2023-11-21, 02:03
Medlem
Citat:
Det är lugnt! Bra att du bromsade och inte lät det gå längre iallafall.
Det finns över 300 personer som inte insåg att de gjorde fel och nu är de till allmän beskådan.

De flesta av dessa önskar nog att de hade slutat precis som dig istället för att bli uthängda med pussmunnar och kukbilder.
Jo, exakt. Sen hade jag aldrig planerat skicka sånt eller träffas (var bara vanlig bild på i soffan som skickades), hade bara dålig idé att prata ett tag sen försöka tala vett i tjejen om hon var äkta 😅
Citera
2023-11-21, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
En 14 åring är inte så på, så fejk. Du kan nog inte göra något? Förstår att du blev lite knekt och konfunderad. Människor är inte snälla, en del rent elaka. Som skiter i hur man mår efter.
Tack för svaret 😊
Citera
2023-11-21, 02:10
Medlem
Citat:
Jo, exakt. Sen hade jag aldrig planerat skicka sånt eller träffas (var bara vanlig bild på i soffan som skickades), hade bara dålig idé att prata ett tag sen försöka tala vett i tjejen om hon var äkta 😅

Denna gången hade du tur att det dels var en fiskare du pratade med och sen att du drog dig ur alltihop innan det gick för långt.
Bättre du lägger energi på kvinnor i din egen ålder. De finns därute bara du inte ger upp :-)
Citera
2023-11-21, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
En 14 åring är inte så på, så fejk. Du kan nog inte göra något? Förstår att du blev lite knäckt och konfunderad. Människor är inte snälla, en del rent elaka. Som skiter i hur man mår efter.

Jo men du är ju vuxen och kan förhoppningsvis hantera dina känslor.
Det är ju värre om en 14 åring blir våldtagen för de är fortfarande barn och kan inte hantera sina känslor på samma sätt som en vuxen kan.
Citera
2023-11-21, 02:16
Medlem
Citat:
Denna gången hade du tur att det dels var en fiskare du pratade med och sen att du drog dig ur alltihop innan det gick för långt.
Bättre du lägger energi på kvinnor i din egen ålder. De finns därute bara du inte ger upp :-)
Jo, helt rätt!
Hatar mig själv lite för att jag ens började ett samtal och inte nämnde mina besvär direkt, men inget jag kan göra nu.

Hursomhelst tackar jag för din tid, hoppas de inte hänger ut mig för det lilla jag skrev upp till slutet 😂
Citera
2023-11-21, 02:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Tack för svaret 😊
Bara att köra på för fullt, och ta med Robert Aschberg och Janne Josefsson med filmteam, och strutsa fram med drogpåverkad strutsaktig blick, säga "du söker en gädda".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in