2023-11-21, 00:39
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nora2002
Fokuserar på det eftersom det är en brist i åtalet… Åklagaren sa för övrigt att det inte var som du trodde, så ville bara upplysa dig om det. Så du kan lägga ner den teorin i alla fall. Men allt som Z utsatts för är helt obeskrivligt. Aldrig hört liknande, och det är inte för våldtäkterna.

Då har du läst väldigt få fupar.

Flickan i Kalmar som våldogs av sin pappa från hon var bebis till 10 års ålder och hade då En könsjukdom. Därav att det upptäcktes.

Pojkarna vars mamma våldförde sig sexuellt på dem och skickade videos till sin pojkvän.

Etcetera etcetera. Kan Rabla
Vidare ganska många domar där det sexuellt våldet varit enormt mycket större och domen ganska fattig.

Jag tror inte detta var av sexuell karaktär, vilket inte spelar någon roll det är ändå våldtäkt. Men detta var ytterligare en del för att skada henne.
Så just i detta fallet tror jag varken mamman är pedofil eller hade egen sexuell njutning.
Citera
2023-11-21, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olleph
men varför har man valt att hon ska se ut som kille?

har det framkommit? har det varit så även i nutid?
Har inte läst hela FUP ännu, men i förhör med pappan så hävdar han att hon helt självvalt identifierar sig som pojke och vill se ut som en pojke. Han upprepar också att hon helst "leker med bilar".
Citera
2023-11-21, 00:46
Medlem
WallabeJoys avatar
Många här är så ogörligt insnöade på våldet mot Z underliv, vill inte skriva mer detaljerat än så.
Det är fruktasvärt det hon beskriver och de skador läkarna beskriver.

Men jag tycker ändå och tror i längden det kommer ha gjort henne mest skada, är att hon varit övergiven och inläst och inte fått mat.

Dessa två basala behov ett barn behöver, närhet och mat, omvårdnad.
Känslan detta barn har, att som
Hon själv känner och säger mina föräldrar gillar inte mig!

Förstå!

Det gör mest ont i mig, allt annat är fysiska skador som ändå läker, först mig rätt när jag säger det men de har skadat henne ända in i själen, hennes egen mamma och pappa. Har gett ett litet barn denna känsla;
Vara inläst i ett rum i sin egen avföring, höra hur sina syskon inte ens tror hon är hemma, eller vet att hon finns där. Höra hennes mamma kalla henne saker.

Det gör ont när jag ser på mina egna barn och tänker på det.

Hennes anknytning är helt fucked upp och det kanske aldrig repareras helg och kommer lämna spår i hennes framtida relationer med vänner och kärlekar och det är deras fel! Fy fan!
Citera
2023-11-21, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nora2002
Tror svaret syftar på det du skrev om att hon verkar ha svårt att berätta om allt hon utsatts för. Men det verkar framför allt vara våldtäkterna och ättikan hon har svårt att prata om. Säkert på grund av att sådana trauman sätter sig djupare än andra.

Ja det svåraste vill hon inte prata om.
Citera
2023-11-21, 01:30
Medlem
Stiffler75s avatar
Fy faaaan vilka jävla avarter till människor dessa "föräldrar" är! Man blir ju helt jävla trasig av att läsa fupen 😪 Jag hoppas verkligen att alla avkommor från dessa svin tas om hand av socialtjänsten och får komma till familjer och får närhet och kärlek som alla barn behöver.
Båda föräldrarna borde steriliseras ASAP.
Citera
2023-11-21, 01:33
Medlem
Felaktigt
Senast redigerad av Cleoxpatris 2023-11-21 kl. 02:14.
Citera
2023-11-21, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Många här är så ogörligt insnöade på våldet mot Z underliv, vill inte skriva mer detaljerat än så.
Det är fruktasvärt det hon beskriver och de skador läkarna beskriver.

Men jag tycker ändå och tror i längden det kommer ha gjort henne mest skada, är att hon varit övergiven och inläst och inte fått mat.

Dessa två basala behov ett barn behöver, närhet och mat, omvårdnad.
Känslan detta barn har, att som
Hon själv känner och säger mina föräldrar gillar inte mig!

Förstå!

Det gör mest ont i mig, allt annat är fysiska skador som ändå läker, först mig rätt när jag säger det men de har skadat henne ända in i själen, hennes egen mamma och pappa. Har gett ett litet barn denna känsla;
Vara inläst i ett rum i sin egen avföring, höra hur sina syskon inte ens tror hon är hemma, eller vet att hon finns där. Höra hennes mamma kalla henne saker.

Det gör ont när jag ser på mina egna barn och tänker på det.

Hennes anknytning är helt fucked upp och det kanske aldrig repareras helg och kommer lämna spår i hennes framtida relationer med vänner och kärlekar och det är deras fel! Fy fan!
Ja absolut, samtidigt vill säkert många att föräldrarna ska dömas för allt de utsatt henne för. Inte bara vissa delar.
Citera
2023-11-21, 01:42
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffler75
Fy faaaan vilka jävla avarter till människor dessa "föräldrar" är! Man blir ju helt jävla trasig av att läsa fupen 😪 Jag hoppas verkligen att alla avkommor från dessa svin tas om hand av socialtjänsten och får komma till familjer och får närhet och kärlek som alla barn behöver.
Båda föräldrarna borde steriliseras ASAP.

I förhör med mamman framgår att hon steriliserat sig för hon blir så lätt gravid.
..Det är så dags.
Citera
2023-11-21, 01:52
Medlem
Stiffler75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilett
I förhör med mamman framgår att hon steriliserat sig för hon blir så lätt gravid.
..Det är så dags.
Lilett,
Missade att hon tagit sitt förnuft till fånga, lobotomi kanske också vore en tanke hon borde överväga?
Jävligt vidriga människor hoppas alla i deras närhet såsom familj och vänner (om de har några) fryser ut dem totalt. Riktiga as till "människor" är de i vilket fall, fy fan!
Citera
2023-11-21, 01:59
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffler75
Lilett,
Missade att hon tagit sitt förnuft till fånga, lobotomi kanska också vore en tanke hon borde överväga.
Jävligt vidriga människor hoppas alla i deras närhet såsom familj och vänner (om de har några) fryser ut dem totalt. Riktiga as till "människor" är de i vilket fall, fy fan!

Kan vara instämma. T.o.m. när hon kom in på sjukhuset så lämnar pappan henne och åker hem och firar jul!
Han verkar främst tänka på att inte bli anmäld för det. Inte en tanke på Z.
Citat:
Den 7-åriga flickan svävade mellan liv och död efter att ha fått i sig ättika.
Samtidigt skickade hennes föräldrar meddelanden till varandra – om vad pappan skulle säga för att lämna sjukhuset.
”Men om jag bara sticker å inte bryr maj här så lär dom ju göra en anmälan”, skriver pappan.

I flera timmar låg flickan ensam på intensivvårdsavdelningen medan resten av familjen firade jul.

Betalartikel: https://www.expressen.se/nyheter/foraldrarnas-sms-nar-dottern-lag-pa-sjukhus/
Senast redigerad av Lilett 2023-11-21 kl. 02:03.
Citera
2023-11-21, 02:06
Medlem
Stiffler75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilett
Kan vara instämma. T.o.m. när hon kom in på sjukhuset så lämnar pappan henne och åker hem och firar jul!
Tänker mest på att inte bli anmälda. Inte en tanke på Z.

Betalartikel: https://www.expressen.se/nyheter/foraldrarnas-sms-nar-dottern-lag-pa-sjukhus/

Ja han ville ju hem och kolla in Kalle Anka då "familjen" bara firade jul tillsamans osv kärringen tyckte ju också att nu får det räcka med ättika enligt hennes sms... Man undrar ju hur det såg ut i soffan när de satt och firade jul framför tv'n med dottern som var i riktigt dåligt skick på intensiven.
Äckliga människor.
Citera
2023-11-21, 03:18
Medlem
Nonitottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Matstrupen är skadad, hur pass mycket vet jag inte?
Men troligtvis ärrbildning i någon grad?

Förhoppningsvis kommer matstrupen i så fall läkas med rätt behandling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in