2023-11-20, 23:11
Medlem
Vad heter domaren som motsatte sig polisens gripande av Patrick?

Fick han några sedelbuntar i portfölj för denna tjänst?
Citera
2023-11-20, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Honecker
Kungen och tattarfrun drottning Silvia är båda snart 80 år, denna skandal måste ha förkortat deras livslängd något.
Ja att utsättas för kraftiga chocker är nog inte alls nyttigt speciellt inte när man blir äldre.kan nog sluta med hjärtinfarkt.
Nästan bättre att släppa bordellerna fria och låta dom använda dom som har behov ell3r lust till det.som det har blivit nu kommer åldringar släktingar dras med och bli lidande.
Nej låt dom unga och kåta få pippa och runka och låt dom gamla släktingarna stå utanför och få vara ifred,. Stäng inte bordeller.öppna dom istället som i Tyskland.
Men i Sverige är det som det är.Alla ska om möjligt må dåligt och bli helst psykiskt sjuka,sen kan vi vara nöjda.
Citera
2023-11-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Jag påskiner inte ett skit. Var bara tvungen att sträcka upp dig med dina felaktiga uttalanden.
Sen kan ju du sitta här och leka domare och bödel allt du vill.

Min fundering gäller fortfarande hur det ens är möjligt att någon kanske blivit handjagad med samtycke och betalning uppmärksammas mer än grova sexualbrott utan samtycke.
Din fundering kanske ska ligga i en annan tråd då...Eller?
Citera
2023-11-20, 23:23
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Han är som ett stort barn och har ingen rätt att fatta beslut i den slutna miljö han är del av.

Utan det var det Sylvia och kungen som först gav honom skydd från polisen och undgick arrestering och sedan gav grönt ljus för honom att tala med damernas för att mildra skadan.

Det har jag svårt att tro. Det mildrar ju inte precis skadan för Kungahuset att han sjunger ut i Damtidningarna. Det var nog något han gjorde mer för sin egen skull.
Citera
2023-11-20, 23:26
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Tydligen kan flera lyckas hålla sig undan som Patrick gjorde:

Om det stämmer är det tydligen fler än PS om polisen inte orkade med att dra inför prövning. Det sved nog på fel ställen att det var en salong på Östermalm.

Undrar om de får för sig att raida en Yoni-salong härnäst.
Senast redigerad av Bystskugga 2023-11-20 kl. 23:34.
Citera
2023-11-20, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Om det stämmer är det tydligen fler än PS om polisen inte orkade med att dra inför prövning. Det sved nog på fel ställen att det var en salong på Östermalm.

Ganska dumt av PS att besöka den här salongen för en handtralla för tusen spänn.

Hade jag varit han hade jag börjat jobba på ett demensboende och fått snabeln väl omhändertagen utan att någon nyhet om det hade kommit ut.
Citera
2023-11-20, 23:45
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ganska dumt av PS att besöka den här salongen för en handtralla för tusen spänn.

Hade jag varit han hade jag börjat jobba på ett demensboende och fått snabeln väl omhändertagen utan att någon nyhet om det hade kommit ut.

Han borde väl hyffsat enkelt kunnat ha bjudit med tjejen till stället på Drottningholm. Prostitutionsgruppen hade garanterat inte haft spaning där.

Fast då hade det kanske kommit till Fasters kännedom...

Aja, att han gick på thai massage och köpte happy ending känns egentligen rätt harmlöst. Att han med kungafamiljens hjälp, samt polisens och åklagarens prokrastination, undgår laglig prövning är en större skandal, medan å andra sidan om han blivit prövad, och antingen fälld eller friad, hade varit den största skandalen.
Citera
2023-11-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Han borde väl hyffsat enkelt kunnat ha bjudit med tjejen till stället på Drottningholm. Prostitutionsgruppen hade garanterat inte haft spaning där.

Fast då hade det kanske kommit till Fasters kännedom...

Aja, att han gick på thai massage och köpte happy ending känns egentligen rätt harmlöst. Att han med kungafamiljens hjälp, samt polisens och åklagarens prokrastination, undgår laglig prövning är en större skandal, medan å andra sidan om han blivit prövad, och antingen fälld eller friad, hade varit den största skandalen.

Bästa inlägget i denna tråd hittills.

Myndigheternas roll i hela denna affär utgör en ännu större skandal och undergräver förtroendet för rättsväsendet.
Citera
2023-11-21, 00:27
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

Menar du att PS borde ha utsatt dementa personer för sexuella övergrepp?!?
Citera
2023-11-21, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Menar du att PS borde ha utsatt dementa personer för sexuella övergrepp?!?

Han är inte den första som skulle göra det och dessutom är det säkert eftersom de dementa inte golar som den här thailändska horan gjorde.
Citera
2023-11-21, 01:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Den som åkte dit var en man, en målvakt mer eller mindre.

Hur vet du det? Finns det människor (kopplare och ägare) som kontrollerar vissa massagesalonger i Stockholm?

Citat:
Framförallt är det skillnad på koppleri och att sälja sexuella tjänster.

Den som främjar och möjliggör prostitution gör sig skyldig till koppleri. I det aktuella fallet var det dessutom fråga om grovt koppleri.

Citat:
Det senare har ingen åkt dit för.

Att sälja sexuella tjänster är idag inte förbjudet men du vill kanske att lagstiftningen utökas på detta område?

Vad har du för tankar om PS besök på bordellen/massagesalongen? Känns hans förklaring trovärdig? Var det rätt att hålla sig undan delgivning?

Citera
2023-11-21, 01:18
Medlem
Citat:
Han är som ett stort barn och har ingen rätt att fatta beslut i den slutna miljö han är del av.

Utan det var det Sylvia och kungen som först gav honom skydd från polisen och undgick arrestering och sedan gav grönt ljus för honom att tala med damernas för att mildra skadan.

Nu ljuger du igen, du har inga som helst belägg för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in