2023-11-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av synpunktsreglering
Dock har dem i alla fall ett tiotal gäddor med invandrarbakgrund.

Hundratals svenska barn förs utomlands varje år. Antingen för att giftas bort med en skäggig äldre kusin eller för att könsstympas. Barnen som kommer tillbaka har så ont så att dessa inte ens kan sitta i skolbänken. Då blir det lite konstigt om Dumpen inte nämner det.

Är mannen gift med ett barn vid ankomst till Sverige så uppges fel ålder till myndigheterna. Dumpen jagar feta Hasse som aldrig nånsin kommer kunna få till det med en fjortis

Svenska barn förs till islamistiska länder hela tiden (FB) Sommarlovet är slut - Göteborg räknar bortförda barn - "jättestort mörkertal"
Citera
2023-11-20, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hundratals svenska barn förs utomlands varje år. Antingen för att giftas bort med en skäggig äldre kusin eller för att könsstympas. Barnen som kommer tillbaka har så ont så att dessa inte ens kan sitta i skolbänken. Då blir det lite konstigt om Dumpen inte nämner det.

Är mannen gift med ett barn vid ankomst till Sverige så uppges fel ålder till myndigheterna. Dumpen jagar feta Hasse som aldrig nånsin kommer kunna få till det med en fjortis

Svenska barn förs till islamistiska länder hela tiden (FB) Sommarlovet är slut - Göteborg räknar bortförda barn - "jättestort mörkertal"

Förstår hur du tänker. Men här vill jag nog försvara Dumpen. Det du talar om det är nog inte en så helt lätt sak att sätta sig in i. Ska Patrik och Sara ta på sig ansvaret att luska och gräva i det där krävs det en organisering och ett maskineri till utöver det de redan håller på med. Det stora mission är ju också den där lagändringen som de vill få till, och får de det har de verkligen fått till något.
Citera
2023-11-20, 01:22
Medlem
Citat:
För några år sedan tryckte Socialstyrelsen upp broschyren: "Till dig som är gift med ett barn". Det var inte Kinky-Lasse på Dumpen som skulle ha den liksom. Dumpen blundar när islamister kör sitt race i Sverige/utomlands och jag tycker det är väldigt fult. Man kan kanske skita i när filt-Lisa blir bortgift (det gör vi alla) men inte barn. Alla skiter i dessa hucklen.

Dumpen borde göra båda och, friends?

Att det etablerade samhället blundar för, ja, rent av stöttar den där skiten det är helt uppenbart. Så fort det gäller andra kulturer är alla multikulti-muppar framme och försvarar alla tänkbara förtryck. Patriarkatet tycks bara vara något som existerar i väst i deras ideologiskt söndertuggade hjärnor. Ju mer jämställt ett samhälle är desto mer patriarkalt är deras uppfuckade ekvation.

Tror dock inte Sara och Patrik är PK-fördärvade på det sättet. En början för dem kanske skulle vara att hitta någon som upplevt hederskultur och könsstympning och bortgifte inifrån skriva och informera på deras sida. När det gäller de där grejerna är det ju ett skuggsamhälle vi har att göra med, som inte låter sig göras greppbart för utomstående i första taget.
Senast redigerad av Ersatz 2023-11-20 kl. 01:26.
Citera
2023-11-20, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Nej, men en av de senaste gäddorna påstod att han var 15 år själv. Det var han inte, snarare 65.
Okej
Citera
2023-11-20, 07:23
Avslutad
Live med Dumpen på YT

https://www.youtube.com/watch?v=wPHNu7EovkY
Citera
2023-11-20, 07:25
Avslutad
Citat:
För några år sedan tryckte Socialstyrelsen upp broschyren: "Till dig som är gift med ett barn". Det var inte Kinky-Lasse på Dumpen som skulle ha den liksom. Dumpen blundar när islamister kör sitt race i Sverige/utomlands och jag tycker det är väldigt fult. Man kan kanske skita i när filt-Lisa blir bortgift (det gör vi alla) men inte barn. Alla skiter i dessa hucklen.

Dumpen borde göra båda och, friends?

Dumpen går inte ut i samhället och fiskar, dem finns på tik tok och hur många islamister tror du raggar svenska eller svensktalande barn där? Kolla liven på YT där svara dem på just den frågan
Citera
2023-11-20, 19:13
Medlem
Vad löjliga organsationer som dumpen är egentligen. De säger de skydda oskyldiga ”barn ” medans de hänger ut män som bestämt träff med 14 åringar & så har de som omslag på sin sida en bild på 5 åringar & skriver ” skydda baren ”

Haha det är skrattretande verkligen. De ser inte skillnad på en 5 åring & en 14 åring. Som den gången Sara började böla för en av gäddorna hade små barn med när han skulle träffa en fjortis.
Citera
2023-11-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Vad löjliga organsationer som dumpen är egentligen. De säger de skydda oskyldiga ”barn ” medans de hänger ut män som bestämt träff med 14 åringar & så har de som omslag på sin sida en bild på 5 åringar & skriver ” skydda baren ”

Haha det är skrattretande verkligen. De ser inte skillnad på en 5 åring & en 14 åring. Som den gången Sara började böla för en av gäddorna hade små barn med när han skulle träffa en fjortis.
Nä men usch, klart en man ska få stämma träff med minderåriga när man har med sina barn.
Citera
2023-11-20, 23:13
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Dumpen är rätt manipulativa. Dom utnyttjar ensamma medelålders män oftast, just på grund av att de är desperata. Samma sak i andra länder där de har någonting som kallas för ”pedcontroll” haha jätte löjligt. Flertal gånger så näms det vid vissa konfronteringar att personen ifråga har på en dejtingsajt skrivit till en 18-19 åring. Chris Hansen säger till och med ” but you still showed up to meet a 14 year old” han förnekar inte ens taktiken de andvänder.

Precis som med dumpen de skapar ett konto på en sida för 18 + sedan precis innan träffen eller då de byggt upp ett förtroende avslöjar de åldern & hopps personen ska skita i åldern. Dom tror att dom gör någon nytta. Det ända de står för är underhållning precis som häxbrännarna förr i tiden.De hungriga sektmedlemmarna vill bara hata på någon, idag får man inte hata på svarta eller homosexuella, därför väljer de att hata på ”Pedofiler ” eller predators
Stackars utnyttjade männen! Medelåders? Tycker spannet verkar vara från 20-talet till 80. Egentligen borde männen lätt klara sig, bara att sluta skriva med vad de tror är ungar, eller hur? De får enbart skylla sig själva och blir till utmärkta varnande exempel på hur sådana handlingar straffar sig.
Citera
2023-11-20, 23:14
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Finns hebefilier i deras närområde, varför då åka till någon håla i Norrland.
Utfall av resultatet är högst mediokert, det är inte så antalet minskar. Dumpen har fått ett fåtal dömda. Och sedan när rättsväsende blir involverade vid grova övergrepp blir det mest symboliska straff. Finns undantag dock. Lösningen är väl som Nikki Haley föreslog i veckan är obligatorisk identifiering för alla nätaktiviter. Om så sker vet jag ej. Då skulle t.ex. Flashback få lägga ned. Är inget bra scenario.
Målet är nu inte att få dem dömda, det är bara en bieffekt när saker tillkommer, det är att stoppa äcklen innan de hinner skapa riktiga offer.
Citera
2023-11-21, 00:38
Medlem
Angående #302.

Här är hans fru i en artikel för 1.5 år sedan;
https://www.vf.se/2022/04/21/victorias-kamp-for-dottern-anmaler-bup-jag-kan-inte-bara-slappa-det-har-9f870/

"Dottern ligger till sängs, Savanna har ingen bra dag. Mamma Victoria, som sitter vid köksbordet, berättar hur dottern kan ha mardrömmar när det blir för mycket runt henne och hur svårt hon har det så fort det kommer till skolan. Allting började redan när hon gick i ettan, nu går flickan i fjärde klass.

Då hennes storebror har både autism och adhd förstod modern tidigt att det var något som inte stämde.

– Jag är säker på att Savanna har samma. De är så lika. De är kopior, säger hon."

Känns som att det varit knas i hemmet också.
Citera
2023-11-21, 01:05
Medlem
Hej!

Jag såg en tjej som var med på en grupp jag var med i, tog kontakt med henne och tänkte se om hon var riktigt eller "catfishare".

Jag gjorde det, hon sa att hon var 14 och intresserad av sex.

Så då fick jag tanken att jag skulle dra vidare samtalet (har absolut inget intresse träffa minderårig men ville se om hon var riktig, så ljög och sa jag var intresserad för att intre riskera hon bara blockade mig direkt) vilket kanske var en dålig idé men jag gjorde det med tanken att jag kanske kunde rikta henne till någon hon kunde prata med i slutändan (Ungdomsmottagningen etc).

Vi pratade, hon lät legitim (jag såg till att inte behöva diskutera något specifikt sexuellt eller skicka nakenbilder etc) och jag blev mer och mer obekväm.

Så när hon ville mötas upp avslöjade jag att jag inte var intresserad av minderårig, samt jag att hon borde ändra väg och ta kontakt med typ Ungdomsmottagningen.

Vet att det kanske inte var bästa sättet att gå tillväga för att hjälpa henne, hörde om er dock och undrar om ni kanske har bättre möjligheter hjälpa henne på rätt väg?

Inte ok att en 14-åring (om hon nu är det) gör letar sånt på nätet, kan ju gå illa.

Hoppas jag inte stör er med detta, vet bara inte hur jag bör gå tillväga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in