Citat:
Ursprungligen postat av
Trulse53
Vika ut sig? om han nu anser sig vara så oskyldig som han påstår, då skulle jag åtminstone gett den förklaringen till FL, att jag ansåg att det var en bra massagesalong, det var därför jag gick dit en andra gång, det kan ju inte bli så många frågor på det. Han är ju inplockad till förhör p g a att han har både betalat och swischat inte för att han har besökt massagesalongen , och vad som framgår är ju att just de som har svischat har köpt sexuella tjänster, eller har du något att tillföra där ?
Nej, du virrar in dig själv. Han behöver varken förklara varför han varit på massage eller varför han besöker ett visst ställe fler gånger. Det är under omständigheterna oväsentlig information.
Och nä, det framgår inte alls att man svischar för sexuella tjänster, man kan lika gärna svischa massagekostnaden. Svischar man två gånger kan det gälla extra tid, massageoljor, presentkkort och mycket mer.
Om man först svischar massagekostnaden och en viss tid senare en summa som är vanlig för sexuell tjänst X eller Y är ett indicium på sin höjd. Och vissa korkade personer, som Wahlgren exempelvis, väljer att erkänna när de konfronteras med det.