2023-11-20, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Jag personligen är övertygad att Patrick är drottning Silvia son

Citat :

- En hovkälla berättar att hen vid flera tillfällen har hört Patrick Sommerlath med ömhet i rösten kalla drottningen för ”Mutti”, vilket är tyska för ”mamma

Patrick Sommerlath uppges i själva verket vara son till Silvia som i största hemlighet ska ha fött honom i Frankrike i januari 1971.

Ett- och ett halvt år senare träffade Silvia svenske kronprinsen Carl Gustaf under sommar-OS i München och resten är historia.

En kronprins av Sverige kunde vid den här tiden inte gifta sig med en ensamstående mamma varför Patrick Sommerlath ska ha hållits hemlig.

Källa

Stoppapressarna.se

Vad tror du?

Skulle du offra ditt kungarike för en släkting?

Banan Monarkin Sverige 🇸🇪
Om det du skriver stämmer skulle det således innebära att hon orättmätigt hamnat i kungafamiljen.
Borde inte hennes titlar tas ifrån henne?
Republik nu!
Citera
2023-11-20, 16:01
Medlem
Gamle kungen vrider sig i sin grav. Det är också underligt att de dröjde så länge med att gifta sig? Varför? Det var inte vanligt att ha sällskap i flera år före förlovning och giftermål vid den här tiden väl? Var det PS som spökade i bakgrunden och hovet behövde sopa igen alla spår?
Citera
2023-11-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Men har de hans DNA i en kådis eller? Och om de har det, räcker det som bevis? Han kan ju hävda att han fixat det själv och kastat gummit. Eventuellt annat DNA på gummit kan ju ha kommit när det plockades upp på salongen.

Hur starka bevis kräver tingsrätten för sexuella tjänster?

Det har väl inte framkommit att de specifikt har hittat hans sperma i en kondom, det fanns ju vid tillslaget 27 st kondomer som låg i frysen, sedan hade man ju vid spaningen sett att det bars ut plastpåsar med kondomer som slängdes i en papperskorg inte långt från salongen.
Varför skulle han åka till en massagesalong för att sitta och runka av sig själv, bekvämare hade ju varit hemma i Sjöflygen där han hade sin bostad.
Massösen säger att de pengar som hon får svischat till sig , gäller bara avrunkningar, hon masserar inte, hon runkar bara av de kunder som "önskar " det .
Citera
2023-11-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Gamle kungen vrider sig i sin grav. Det är också underligt att de dröjde så länge med att gifta sig? Varför? Det var inte vanligt att ha sällskap i flera år före förlovning och giftermål vid den här tiden väl? Var det PS som spökade i bakgrunden och hovet behövde sopa igen alla spår?

Gamle kungen skulle aldrig accepterat Silvia och han accepterade heller inte Prinsessan Lilian så både kungaparet och Prins Bertil gifte sig 1976. Så båda paren fick vänta tills gamle kungen hade dött.

Vår kung hade ju svårt att acceptera Daniel Westling till en början också så det tog ju flera år innan han gav efter.

Gamle kungen Gustaf VI Adolf accepterade bara infödda kungliga som makar. Det var därför som Prins Sigvard och Prins Carl-Johan blev av med sina prinstitlar och apanage samt diolomatpass när de gifte sig med ”ofrälse”.
Senast redigerad av drajjan 2023-11-20 kl. 16:19.
Citera
2023-11-20, 16:21
Medlem
Vem är Patrick sommerlath lik?

Silvia och Karl anser jag

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Karl_Pauksch

De umgicks innan kungen

Karl festade hårt och spenderade cash

Precis vad Silvia älskar!

Kolla på bilden i länken :

https://se.readly.com/magazines/historiska-brott-och-mysterier/2023-03-09/64023bd669e185e09c302be5

Mycket lik Patrick

Både utseende och knark missbruket

Vad anser du?
Citera
2023-11-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drajjan
Gamle kungen skulle aldrig accepterat Silvia och han accepterade heller inte Prinsessan Lilian så både kungaparet och Prins Bertil gifte sig 1976. Så båda paren fick vänta tills gamle kungen hade dött.

Vår kung hade ju svårt att acceptera Daniel Westling till en början också så det tog ju flera år innan han gav efter.

Gamle kungen Gustaf VI Adolf accepterade bara infödda kungliga som makar. Det var därför som Prins Sigvard och Prins Carl-Johan blev av med sina prinstitlar och apanage samt diolomatpass när de gifte sig med ”ofrälse”.
Jo jag känner till det men han gick ju bort 1973 redan. De hade kunnat gifta sig åtminstone redan 1975 kan jag tycka om nu kanske 1974 kanske ansågs som "sorgeår" efter gamle kungen. De träffades ju redan 1972...
Citera
2023-11-20, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Nej du minns helt rätt, som jag skrivit tidigare i tråden så bodde Silvas mamma på Drottningholms slott det var där hon avled 1997, mamma Alice led av både demens och psykisk ohälsa , den psykiska ohälsan kom i samband med andra världskriget , vilket Silvia berättar i en intervju med Svensk Damtidning 26 april 2020.

Inte nog med att Silvias pappa räddade judar så var mamman också ett offer för nazismen,

Om de var så fint, varför berättade inte den blivande drottningen det från början när hon gifte sig med kungen borde den okunnige fråga.
Citera
2023-11-20, 16:43
Medlem
Blir det nu fler bordellbesök.. menar besök på Thaisalon för thaimassage för Patrick, han som har så ont i ryggen?
Citera
2023-11-20, 17:09
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Det har väl inte framkommit att de specifikt har hittat hans sperma i en kondom, det fanns ju vid tillslaget 27 st kondomer som låg i frysen, sedan hade man ju vid spaningen sett att det bars ut plastpåsar med kondomer som slängdes i en papperskorg inte långt från salongen.
Varför skulle han åka till en massagesalong för att sitta och runka av sig själv, bekvämare hade ju varit hemma i Sjöflygen där han hade sin bostad.
Massösen säger att de pengar som hon får svischat till sig , gäller bara avrunkningar, hon masserar inte, hon runkar bara av de kunder som "önskar " det .

Alltså jag fattar väl att han gått dit och betalat för att få sig en avrunkning, det fattar väl alla. Men frågan är ju om han blånekar (vilket han ju gör), vad krävs då för att han skall bli fälld? Räcker det men transaktioner och ett vittnesmål?
Citera
2023-11-20, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Alltså jag fattar väl att han gått dit och betalat för att få sig en avrunkning, det fattar väl alla. Men frågan är ju om han blånekar (vilket han ju gör), vad krävs då för att han skall bli fälld? Räcker det men transaktioner och ett vittnesmål?

Jag kan tyvärr inte svara dig på om han skulle kunnat bli fälld p g a transaktionerna och ett vittnesmål, vi kan ju hoppas att någon i tråden som läser ditt inlägg kan ge ett svar på detta.

Nu klarade han ju sig ändå från allt i och med att han höll sig undan .
Citera
2023-11-20, 17:30
Medlem
Citat:
Han får ju frågan av Förhörsledaren om det var första gången han besökte denna massagesalong, då svarar han att det är andra gången han är där, antingen ansåg han ju att "massösen" gjort underverk med hans ryggproblem , eller också var det väl utav en helt annan anledning han återvände dit.

När han nu hade blivit inplockad till förhör för misstänkt sexköp så kunde han ju utvecklat FL;s fråga , med att ge svar t ex som, ja jag gick dit en andra gång för att jag var nöjd med den massagen jag fick första gången, samt att ryggen kändes bra i x antal dagar/veckor ,men han nämner inte ett ord om någon massage överhuvud taget ..

Nu är det faktiskt underförstått att man får massage på en massagesalong. Vad menar du att anledningen till att vika ut sig skulle vara? Det enda det leder till är tidsspillan och följdfrågor.
Citera
2023-11-20, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Nu är det faktiskt underförstått att man får massage på en massagesalong. Vad menar du att anledningen till att vika ut sig skulle vara? Det enda det leder till är tidsspillan och följdfrågor.

Vika ut sig? om han nu anser sig vara så oskyldig som han påstår, då skulle jag åtminstone gett den förklaringen till FL, att jag ansåg att det var en bra massagesalong, det var därför jag gick dit en andra gång, det kan ju inte bli så många frågor på det. Han är ju inplockad till förhör p g a att han har både betalat och switch at för att han har besökt massagesalongen , och vad som framgår är ju att just de som har swischat har köpt sexuella tjänster, eller har du något att tillföra där ?
Senast redigerad av Trulse53 2023-11-20 kl. 17:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in