2023-11-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Eyyy kompis du vara po fel pizza!
Ja min kompis sitta Adria äta kebab vorje dog

Tack för att du bevisar att du bara ljög, vet inte hur patetisk man måste vara för att sitta och hitta på skiten om Bumbi. Bumbi som alltså är så trasig att hon knasat FK, åker på restskatt och vad det verkar håller på att bli vräkt.
2023-11-18, 19:15
Medlem
Haubits77Bs avatar
"Köp ostbollar till dina ostbågar så kan du göra ostsnoppar."

/Bumbi
2023-11-18, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
"Köp ostbollar till dina ostbågar så kan du göra ostsnoppar."

/Bumbi

Hahahaha den var ärligt talat fyndigt.

" men lägger vi till en jordnötsring så har vi k*k i r**ven också!."

*u
**ö
2023-11-18, 19:44
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Hahahaha den var ärligt talat fyndigt.

" men lägger vi till en jordnötsring så har vi k*k i r**ven också!."

*u
**ö

Alltså, vi förstår att du är uppväxt under tidigt 2000-tal och uppfostrad till att maska könsord på TikTok och allt vad det är. Men här framstår du mest som en aning retarderad om du gör så.
2023-11-18, 20:24
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morroanpurr
Vet inte varför, men senaste bilderna på henne med svarta underkläder påminner mig om H*lvdan från Hem Till Midgård när de ska agera stri-ppor för en kväll…

* = a
Hahah tänkte också på honom när jag såg henne
2023-11-18, 23:34
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hon ska tydligen på möte med Ängelholmshem på måndag eller tisdag (hon ville inte säga vilken dag.)

Då håller vi tummarna återigen.

Är väl ingen idé att kalla henne till ett möte då hon saknar juridiskt mandat att ingå avtal?
Måste rimligen vara hennes förvaltare som går på det mötet i hennes ställe.
2023-11-19, 16:36
Medlem
Citat:
Det faktum att du inte behärskar användandet av skiljetecken, såsom komma och punkt, säger mig att du står närmare Bumbi än vad du själv antyder.

Jag läste inlägget du refererade till och ladddade ner dokumenten.
Det ser nästan ut som om det är Bumbi som skrivit inlägget och brevet som ska vara skrivet av henne.
Lite udda att han/hon säger att Bumbi skriver som en kratta, sen skriver han/hon lika dåligt själv
Senast redigerad av motherto3 2023-11-19 kl. 16:41.
2023-11-19, 18:43
Medlem
Citat:
Vänligen läs inlägg 3428 och fundera kring vad jag menade....

👍👍👍
2023-11-20, 00:42
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
så här ligger det till ska förklara så gott jag kan så ni förstår de jag har en riktigt nära vän som är rätt insatt i detta bumbi hade ett vräkningsbeslut som kf tog i mot den 30 oktober men eftersom förvaltaren betalde i sista sekund så drog ängelholms bostäder tillbaka det vräkningsbeslutet den 2 november och hos ängelholms bostäder har inget vräkningsbeslut där i mot vill dom att hon säger upp sig själv pga av alla störningar men skriver hon inte på det pappret så kommer dom gå vidare till en ny vräkning med väldigt bra belägg som dom då tar via hyresnämnden och de hon inte tänk på är att eftersom de finns en registrerad vräkning blir de inte lättare och för hennes stackars grannar är det nog mest lugnt utan henne

Skulle uppskatta lite versaler i början på meningar och punkter på slutet av de, för det blir extremt svårläst som nu. Men det sagt stort tack för att du om med denna informationen.

Du verkar känna Bumbi extremt väl och nära, samt känns som du vet vad du talar om. Tack.
2023-11-20, 00:52
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
https://delafil.se/4819fda663a84085/Helsingborgs_TR_Ä_8020-23_Aktbil_2,_Ansökan_om_upphörande_av_förva.pdf

Perfekt! Väldigt svårläst och enormt kackig svenska (man kan ju undra om Bumbi ens klarat av att gå ut grundskolan?), men nu fungerar det fint att ladda ner. Tack.
2023-11-20, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Perfekt! Väldigt svårläst och enormt kackig svenska (man kan ju undra om Bumbi ens klarat av att gå ut grundskolan?), men nu fungerar det fint att ladda ner. Tack.

Mirakel om det genomfördes en utbildning alls, jag skulle inte ens lägga det under kategorin "ordblind",
jag fick en liten hjärnblödning av att läsa det i alla fall
2023-11-20, 11:32
Avslutad
Varför i helvete försvarar Bumbi Chrilles peddochatt?
https://www.youtube.com/watch?v=Fo7wblBE-4M&list=WL&index=6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in