Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-20, 01:13
Medlem
Puma006s avatar
OMG det mesta i dagen avsnitt handlade om bråk.

Som jag trodde, det blir bara en person som kan ta sig från Gränslandet till Robinson.
Jag hoppas att det blir Sara,
2023-11-20, 02:14
Medlem
mendokses avatar
Kaos-avsnitt.

Tilander behöver verkligen inte försvara Pelle, det klarar han mycket bättre själv. Nu blev det bara bajskastning istället.

Tove lever i en extremt solipsistisk värld, snackade hon alltså om att det är synd om Els-Maries barn för att de måste kolla på när mamma lägger en blodshämnd på Tove?
Tror barnen skiter fullständigt i Tove och det var väl utan tvekan den bästa blodshämnden hon kunde lagt?
Tove tror att alla hatar henne för att de blivit lurade av Pelle och inte för att hon beter sig som en jävla häxa(man behöver dock inte kalla henne för det på pristävling, ganska ociviliserat, man är ändå med i ett tv-program).

Sen att ingen försvarar henne är inte för att de är fega utan för att ingen vill försvara henne, det är ju hon som gjort fel.

Charlies hämnd mot Tove, att han la den lilla kommentaren att han skulle vunnit Robinson om han inte hade blivit utkickad, den har orsakat en kedjereaktion som fått henne att totalt implodera.
Senast redigerad av mendokse 2023-11-20 kl. 03:06.
2023-11-20, 02:56
Medlem
talcsofts avatar
Bra Casting och bra insatser av Karro och Tove. Mesigt att Petra tvingar karro att be om ursäkt, då kunde hon ha flikat in att man låter också personer prata till punkt. Det var absolut inte ett slag tycker jag. Karro har gått på tomgång och man undrar vad fan gör hon i programmet om hon inte ska börja veva något
2023-11-20, 06:25
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Robinson de Luxe! Ett av tidernas bästa avsnitt inatt. Den som inte gillar årets upplaga tittar på fel program eller vill ha ett Robinson med fiskdamm och milimeterrättvisa, där alla deltagare är lika trista som Mange, lugna, trygga, sjyssta, snälla och med fler inslag, där folk hugger ved och knåpar ihop nät.

Hur tror ni Anders Lundin hanterat denna konflikt f ö? Han hade fått gå i terapi efter hemkomsten.

Gillar Tove ännu mer nu! Hoppas alla såg Emilio halvt om halvt undvika att krama Pelle efter segern. Han vet naturligtvis att Lilja setat på huk som en girig apa över Toves trunk och sniffat på hennes använda trosor i jakt på en dagbok att tjuvläsa.

Att nämna någons barn är såklart fel men lite gjorde Ghetto-Smurfen von Tilander en höna av en fjäder, eftersom hon sökte en klubba att klappa till Tove med.
2023-11-20, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Robinson de Luxe! Ett av tidernas bästa avsnitt inatt. Den som inte gillar årets upplaga tittar på fel program eller vill ha ett Robinson med fiskdamm och milimeterrättvisa, där alla deltagare är lika trista som Mange, lugna, trygga, sjyssta, snälla och med fler inslag, där folk hugger ved och knåpar ihop nät.

Hur tror ni Anders Lundin hanterat denna konflikt f ö? Han hade fått gå i terapi efter hemkomsten.

Gillar Tove ännu mer nu! Hoppas alla såg Emilio halvt om halvt undvika att krama Pelle efter segern. Han vet naturligtvis att Lilja setat på huk som en girig apa över Toves trunk och sniffat på hennes använda trosor i jakt på en dagbok att tjuvläsa.

Att nämna någons barn är såklart fel men lite gjorde Ghetto-Smurfen von Tilander en höna av en fjäder, eftersom hon sökte en klubba att klappa till Tove med.

Det var gaslighting av Ghettosmurfen absolut. Dock håller Tove på med samma sak konstant så hon fick smaka lite på sin egen medicin.
2023-11-20, 06:54
Medlem
Citat:

Tilander är fel person att rätta andra när de nämner andras barn när hon själv efter äventyret hoppade på en annan person sjuka pappa...hon är verkligen speciell den där kvinnan, ja jag säger kvinna då hon är vuxen individ som beter sig som en förskoleunge i orten.
2023-11-20, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Det var gaslighting av Ghettosmurfen absolut. Dock håller Tove på med samma sak konstant så hon fick smaka lite på sin egen medicin.

Jo som jag nämnde så tror Tove att hon är huvudpersonen i nåt slags drama, man skulle kunna göra en indisk såpversion av deras bråk och den hade vunnit alla möjliga internationella priser i världen

https://www.youtube.com/watch?v=U3GY89s9xKk
(Tilander är den gamla tanten och Tove hon i grönt)
2023-11-20, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Jo som jag nämnde så tror Tove att hon är huvudpersonen i nåt slags drama, man skulle kunna göra en indisk såpversion av deras bråk och den hade vunnit alla möjliga internationella priser i världen

https://www.youtube.com/watch?v=U3GY89s9xKk
(Tilander är den gamla tanten och Tove hon i grönt)

Fascinerande människa, minst sagt. Höll på henne förut men jag svänger fram och tillbaka kring henne hela tiden. Hon har en förmåga att alltid hamna i offerposition och vägrar att se se sin egen roll i varför det blir konflikter. En typisk drama Queen som manipulerar, förvrider och förvränger saker för sin egen vinning. En perfekt dokusåpadeltagare. Jag förstår att enkla och lite småkorkade människor som Snusk-Pelle tappar det på henne.

Kanske lider hon av någon form av personlighetsstörning? Känns nästan så. Men hon är en väldigt bra karaktär minst sagt. Gillar henne i programmet men tror jag inte hade stått ut med henne om jag hade varit med. Jag känner mig också lite duperad av henne som tv-tittare faktiskt, har tyckt synd om henne en hel del men hon är faktiskt bindgalen.
2023-11-20, 07:15
Medlem
Så trött på Emilio. Färglös och tråkig. Varför reagerar han inte på något som händer runtomkring honom? Allt hans flummande är inte ett tecken på att han är god utan snarare på att han är feg och konflikträdd.
2023-11-20, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Så trött på Emilio. Färglös och tråkig. Varför reagerar han inte på något som händer runtomkring honom? Allt hans flummande är inte ett tecken på att han är god utan snarare på att han är feg och konflikträdd.

Älskade att hans motivation till att han vann var för att han va så slö hela dagen, lite jobbigt var det o springa på slutet.
2023-11-20, 09:01
Medlem
xcoms avatar
Roligt att Tove tycker alla är pinsamma, när hon är än värre pinsam själv och verkar tro att hela jordklotet kretsar kring henne själv. Hon är inte osmart men ända grymt korkad i vissa lägen, men det är nog hennes grandiosa självbild som inte fixar att 9 andra tycker olika än henne själv, blir till och med arg då hon får goda råd som skulle gynna henne.
2023-11-20, 09:07
Medlem
Citat:

JAJA denna veckans avsnitt ligger nästan på oscar-nivå
HAHAHHAHAHAHA du döda mig med Anders-kommentaren, tror fan de stämmer till 110% hahahahahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in