Citat:
Ursprungligen postat av
sooo-angry
I feel you sister. Är också kvinna och intresserad av psykologi och framförallt beteendevetenskap. Dessa gäddor är verkligen intressanta objekt. Jag är mer intresserad av att se k*karna eftersom jag har en teori som jag vill bevisa (och som jag till ca 80% har fått stöd för genom att studera gäddorna). De flesta gäddorna verkar ha problem med potensen. Ofta verkar deras k*kar slappa och döda- de försöker desperat få dem hårda genom att febrilt och ofta hårdhänt rulla skin, skaka liv i dem osv. Det verkar som om de tror att unga offer kan dela med sig lite av sin ungdom och ge deras små slappa, patetiska k*kar liv igen. Sjuka hjärnor är fascinerande indeed.
Amen to that!
Jag har noterat samma sak och kommit fram till ungefär samma slutsats.
Det handlar om storleken och potensen.
Gäddornas halvdöda maggotar varken tilltalar eller tillfredsställer en kvinna och därför tror dom att ett barn som aldrig har sett en kuk skulle uppskatta en sladdrig maggot, så att Gäddorna får någon form av bekräftelse på sin manlighet som dom desperat försöker hitta.
I dom allra flesta fall så frågar gäddan barnet om barnet skulle klara av denna gigantiska framtvingade och upptryckta maggot.
När barnet skrivet att den är stor och att gäddan måste vara försiktig så att det inte gör ont, då är Gäddan såld!