2023-11-20, 01:04
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
https://youtu.be/6tv8krL39Ks?si=HpEJxwNkt2gYiZfn
Fin sammanställning av gäddor!

Fick upp den där i mitt youtubeflöde tidigare idag, började kolla men kom typ halvvägs bara. Den var på tok för meme:ig för min smak, var nära på att få ett epilepsianfall.
Citera
2023-11-20, 01:17
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Alla 312 är vidriga jävla as, men Robinsongäddan är den värsta av de alla. Hur i hela helvete kan han fortfarande vandra runt på fjället?
Trodde norrländska män hade lite mer power i sig än feminiserade sojapojkar i Stockholm.
Skrevs tidigare att han trycker i nån fjällstuga och får hjälp med inköp så han slipper visa sig.
Riktigt jävla avskum, sitta och lyssna fascinerad på en pedomamma som skriker på sitt gråtande barn...
Edit: Stekenjokk. Stort område men kan väl inte finnas mycket stugor därute?
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-11-20 kl. 01:27.
Citera
2023-11-20, 02:22
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Både kvinnorna som står på samma adress finns på facebook. Den äldre av dom har en rätt öppen facebook. En film från midsommar där det sitter ett gäng inavlade samer i ett tält reagerar jag på.
Är inte mannen till höger med bakvänd keps robinsongäddan i egen hög person?
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-11-20 kl. 02:34.
Citera
2023-11-20, 07:41
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Sambon som numera tror sig vara kändis har skrivit ett inlägg med antydan att gäddan inte skulle dras till barn utan vara hypersexuell. Försvar eller förnekelse på gång?

Tänker att det är ok att nämna henne då hon själv ändå vill synas och höras överallt om detta.
Vem pratar vi om nu, 302 karIT?
Om det är han så tycks fanskapet ha klarat sig undan konsekvenser på en otrolig nivå.
Han blir inte av med jobbet då han sitter på nån oersättlig spetskompetens trots att han sexchattat och skickat dickpicks på arbetstid.
Frun antyder nu plötsligt att han nog inte är pedo utan hypersexuell? Hade han millånga chatter även med kärringar? Ja då kanske han är hypersexuell, annars är svaret nej, enkelt.
Är han nån fantastisk övermänniska som klarar sig undan allt i livet?
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-11-20 kl. 08:09.
Citera
2023-11-20, 09:09
Medlem
Metainaboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
I väntan på ny gädda så kommer här en "favorit i repris" från våren 2022.

Håriga underbyxan, Kranbalk, eller som jag kallar honom 👉 15:24

Okej, han är kanske inte jätterolig så man "skrikskrattar" men det är något nästan infantilt och samtidigt lågmält känslosamt över honom, och psykologiskt intressant att studera hans fladdrande ögonrörelser, läppar som pressas ihop osv i takt med att han översköljs av nervositet, inre stress, och gissningsvis gigantiska skamkänslor där inne i väntsalen med ett flertal andra som ser på, och hör Sara och Patrik som dundrar på med sina höga röster.

https://dumpen.se/2022/04/27/hariga-underbyxan-besoker-kristianstad-napp-igen/

Och om man skrollar igenom chattloggen så kommer det plötsligt en ådrig HAND på en blöt rostfri yta WTF?? Är han obducent??
Och så avslutas loggen med selfies och den nästan obligatoriska TÖNTIGA pussmunnen!

Tillägg: OBS! Lägg märke till Saras bubblande goa skratt vid 2:32

Kranbalk var HR chef hos transdev, som kör Öresundstågen. Just vid tidpunkten var det Sj Öresund som hade trafiken, men dom anställda på tåget han sprang på lär han varit chef för när transdev hade trafiken. Fint när chefen kliver på tåget med dumpen i hasorna
Citera
2023-11-20, 09:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Metainabox
Kranbalk var HR chef hos transdev, som kör Öresundstågen. Just vid tidpunkten var det Sj Öresund som hade trafiken, men dom anställda på tåget han sprang på lär han varit chef för när transdev hade trafiken. Fint när chefen kliver på tåget med dumpen i hasorna
Åh, fan!
Där kan man snacka "jobbigt läge".
Citera
2023-11-20, 14:43
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sooo-angry
I feel you sister. Är också kvinna och intresserad av psykologi och framförallt beteendevetenskap. Dessa gäddor är verkligen intressanta objekt. Jag är mer intresserad av att se k*karna eftersom jag har en teori som jag vill bevisa (och som jag till ca 80% har fått stöd för genom att studera gäddorna). De flesta gäddorna verkar ha problem med potensen. Ofta verkar deras k*kar slappa och döda- de försöker desperat få dem hårda genom att febrilt och ofta hårdhänt rulla skin, skaka liv i dem osv. Det verkar som om de tror att unga offer kan dela med sig lite av sin ungdom och ge deras små slappa, patetiska k*kar liv igen. Sjuka hjärnor är fascinerande indeed.

Amen to that!
Jag har noterat samma sak och kommit fram till ungefär samma slutsats.
Det handlar om storleken och potensen.
Gäddornas halvdöda maggotar varken tilltalar eller tillfredsställer en kvinna och därför tror dom att ett barn som aldrig har sett en kuk skulle uppskatta en sladdrig maggot, så att Gäddorna får någon form av bekräftelse på sin manlighet som dom desperat försöker hitta.

I dom allra flesta fall så frågar gäddan barnet om barnet skulle klara av denna gigantiska framtvingade och upptryckta maggot.
När barnet skrivet att den är stor och att gäddan måste vara försiktig så att det inte gör ont, då är Gäddan såld!
Senast redigerad av Escadron 2023-11-20 kl. 14:46.
Citera
2023-11-20, 15:59
Medlem
Boggas avatar
Citat:

Är det på fejsboks dessa bilder finns eller?
Citera
2023-11-20, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bogga
Är det på fejsboks dessa bilder finns eller?

Ja, sök pp peddots namn på mr koll, och den äldre av kvinnorna han står på samma adress som.
Citera
2023-11-20, 16:11
Medlem
Boggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Ja, sök pp peddots namn på mr koll, och den äldre av kvinnorna han står på samma adress som.

Minns att jag sökte på han häromdagen på mr.koll men hittade nada... måste ha fel namn
Citera
2023-11-20, 16:54
Medlem
Citat:
Vem pratar vi om nu, 302 karIT?
Om det är han så tycks fanskapet ha klarat sig undan konsekvenser på en otrolig nivå.
Han blir inte av med jobbet då han sitter på nån oersättlig spetskompetens trots att han sexchattat och skickat dickpicks på arbetstid.
Frun antyder nu plötsligt att han nog inte är pedo utan hypersexuell? Hade han millånga chatter även med kärringar? Ja då kanske han är hypersexuell, annars är svaret nej, enkelt.
Är han nån fantastisk övermänniska som klarar sig undan allt i livet?

Fattar att flickvänner saknar denna rediga monsterkuk!! Det fattar vem som helst..!!
Citera
2023-11-20, 17:02
Medlem
Citat:

Tycker han med bakvänd keps ser yngre ut än robinssongäddan om man jämför med film/bilder som finns på dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in