Citat:
Inse faktum: det är störda kvinnor som vill ha dessa kriminella mördare. Vill du sitta på anstalt och få en massa brev från störda kvinnor? Och kanske under en timme/vecka få ligga med någon av dessa störda kvinnor i ett inpyrt besöksrum där dina medinterners spermafläckar finns kvar? Tycker du att det låter som en drömtillvaro? Är kvantitet viktigare än kvalite´t för dig?
Vadå "störda"? Enligt vem? Dig? Varför anser du dig kvalificerad att ställa diagnoser på en massa människor du aldrig träffat? Vem är du att avgöra vem som är "störd" och inte? Och vad "störd" ens är för något?
Och jag pratar inte om vad jag tycker om något, jag konstaterar bara faktum att "kriminella mördare" (finns det okriminella mördare också?) har betydligt fler kvinnor efter sig än dina "normala socialt kompetenta charmiga män". Nej, jag vill inte sitta på anstalt men om jag nu skulle göra det så vore ju en massa beundrarbrev från kvinnor en ganska stor silver lining. Personligen tycker jag dock nackdelarna skulle överväga ganska rejält, framförallt med tanke på att man kan bada i kvinnor utan att offra sin frihet genom att besöka bordeller istället. Men har man inte pengarna till det så är ju att bli en mördare den snabbaste och effektivaste vägen till kvinnor och sex.
Citat:
Så du menar att 70% av alla kvinnor mellan 18-29 är i förhållande? Då lär ju flertalet av dessa 70% kvinnor vara tillsammans med normala sunda män. Eller tror du att dessa 70% kvinnor är tillsammans med mördare? Inse faktum: flertalet kvinnor vill ha normala, sunda, charmiga män med social kompetens.
Dessa 70% kvinnor delar på topp 20% av männen i samma ålder. Dessa består av kändisar, idrottsstjärnor, kriminella, bodybuilders, aggressiva, våldsamma, rika/hög status-män. En ytterst liten del av befolkningen är mördare och ingen har påstått att endast mördare får kvinnor. Däremot är mördare den yttersta formen av aggressivt, våldsamt, dominant beteende dvs den typ av beteende som står extremt högt i kurs hos kvinnor.
Inse faktum: en mördare kommer alltid få betydligt mer kvinnlig uppmärksamhet än en "normal, sund, charmig man med social kompetens".
Citat:
Tanken har i övrigt inte slagit dig att kvinnorna mellan 18-29 ser det som ett förhållande, medans deras manliga partner 18-29 ser det som en kk-relation och ser sig som singlar? Dvs. 30% av de 60% männen mellan 18-29 som uppger sig vara singlar är egentligen i ett partnersförhållande (om man frågar deras kvinnor), men vill helst se sig som singlar och att de är i en kk-relation. Män i ung ålder vill ju i regel "leka säden av sig" och inte binda sig i första taget. Medans kvinnorna vill binda sig om de träffat rätt man för dem/träffat en man de tror är rätt för dem. Den tanken har inte slagit dig?
Nej så är det inte. Ca 50% av män mellan 18-29 har inga sexpartners överhuvudtaget.
Citat:
Och hur som helst: över 60% av alla män över 18 år är sambos/gifta. (Källa: SCB). Oavsett om denna trend startar vid 30 år för män eller inte, så är det så. Vilket återigen visar: flertalet kvinnor vill ha normala, sunda, charmiga män med social kompetens. Inga mördare.
Och ändå får en enskild mördare fler beundrarbrev än vad alla "normala, sunda, charmiga män med social kompetens" får tillsammans.