Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikN96
Hej,
Först och främst så fattar jag att alla är olika när det kommer till telefonanvändandet och hur man kommunicerar. Jag är mer en person som gillar att skriva, även när man inte träffas, då jag anser att det tyder på ett intresse.
Jag har träffat en tjej en gång (jag vet väldigt kort tid), och det var förra veckan. Hon är otroligt snygg och vacker, samt lätt att prata med irl. Har inte träffat en snyggare tjej tidigare så man får nypa sig i armen lite. Vi både är i 20 års åldern. Däremot så skriver hon sjukt sällan, jag tar initiativ till varje konversation och hon svarar max en gång per dag. Givetvis kan hon ha 100 andra killar som hon skriver med men jag tror snarare att hon inte bara gillar att skriva. Hon använder exempelvis inte snap utan kör bara sms. Jag tycker detta blir lite tråkigt då jag som sagt gillar att ha kontakten. Och jag vet ju inte ens om hon är intresserad när vi skriver så sällan. Man vet ju inte om hon träffar andra då vi inte har kontakt?
Jag fattar att alla har sitt liv och inte orkar chatta 24/7 men att skriva ett par sms om dagen är inte direkt ansträngande, och för mig visar det på att man har ett intresse. Sedan behöver man inte vara som vissa personer o skriva 20k sms om dagen, det är en balansgång.
Hur tycker ni jag ska göra? Gå vidare eller försöka få till en dejt 2?
Glöm henne.
Väl någon i din egen liga istället så ska du få se på lite äkta intresse.
Snygga bruden är en attention whore som inte förtjänar dig.
Du kan ju dock passa på att ligga med henne en gång (till?) innan du dumpar henne.
Du säger. Tja! Jag kommer och plockar upp dig vid 19, se till att ha på sig något snyggt. Klackar och kjol blir bra.
Sen snyggar du till dig och åker och hämtar henne.
Ni käkar på något nice ställe, åker hem till henne, ligger med varann och sen drar du - för alltid.
En sån brud är bara problem. 100%