2023-11-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1967-04-01
Ekis tänker stämma Arbetaren igen enligt Flamman
https://www.flamman.se/ekis-hotar-stamma-arbetaren-igen-okamratligt/

Hon måste ju få ihop någon slags inkomst.
Citera
2023-11-15, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs-Svensson
Hon måste ju få ihop någon slags inkomst.

Hon är gammal hora enligt sig själv och sitt citat i tråden, hon klarar sig nog.

Märkligt att stötta en terroristorganisation som använder våldtäkt och barnmord som kampmetod när man skriver de böcker det här vraket till dum kommunisthora skriver.

En moraliskt slut människa.
Citera
2023-11-16, 08:43
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1967-04-01
Ekis tänker stämma Arbetaren igen enligt Flamman
https://www.flamman.se/ekis-hotar-stamma-arbetaren-igen-okamratligt/

Mycket bra. Hoppas den skittidningen går i graven.
Citera
2023-11-16, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Hon är gammal hora enligt sig själv och sitt citat i tråden, hon klarar sig nog.

Märkligt att stötta en terroristorganisation som använder våldtäkt och barnmord som kampmetod när man skriver de böcker det här vraket till dum kommunisthora skriver.

En moraliskt slut människa.

Hon har ju varit gift med en palestinier och hennes dotter är halvpalestinska.

Men frågan berättigar och är väl mycket större än Ekis Ekman. Varför, o varför är det så många av framför allt vänsterkvinnorna som investerar allt i Mellanöstern, delar märkliga saker, försvarar Hamas etc.

Brydde de sig om barn och civila som dör mm borde de väl engagera sig i tex andra Kongokriget. Bryr de sig om omänskliga förhållanden i flyktingläger finns ju en uppsjö. Tex Jemen. Rohingas (stavning?). Diktaturer- tja, Nordkorea, Kina, resten av Mellanöstern (förutom Israel eller viss del Libanon) eller Nordkorea etc. Men nej, just Palestina är det de bryr sig om. Är det för att det är woke i deras kretsar? Varför detta maniska intresse? Jag funderade på det när jag såg Lady Dahmer 40 stories om frågan. Det är inte friskt.

Ekis Ekman har ju annars varit en frisk fläkt från vänster. Faktiskt pratat om arbetarnas villkor i Sverige en del, inte bara malt på om rasism, samt haft en hel del vettiga inlägg i transfrågan.
Citera
2023-11-16, 09:18
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Varför, o varför är det så många av framför allt vänsterkvinnorna som investerar allt i Mellanöstern, delar märkliga saker, försvarar Hamas etc.

Social smitta bland kvinnor. Se exemplet Pink Room.

Det senaste verkar vara som att de har hittat "Bin Ladens" "Letter to America" och sprider det som eld på TikTok, väldigt många av dom kvinnor:
https://www.jpost.com/international/islamic-terrorism/article-773472
https://twitter.com/yashar/status/1724942399431217457
Citera
2023-11-16, 09:21
Avslutad
Citat:

Men frågan berättigar och är väl mycket större än Ekis Ekman. Varför, o varför är det så många av framför allt vänsterkvinnorna som investerar allt i Mellanöstern, delar märkliga saker, försvarar Hamas etc.

Brydde de sig om barn och civila som dör mm borde de väl engagera sig i tex andra Kongokriget. Bryr de sig om omänskliga förhållanden i flyktingläger finns ju en uppsjö. Tex Jemen. Rohingas (stavning?). Diktaturer- tja, Nordkorea, Kina, resten av Mellanöstern (förutom Israel eller viss del Libanon) eller Nordkorea etc. Men nej, just Palestina är det de bryr sig om. Är det för att det är woke i deras kretsar? Varför detta maniska intresse? Jag funderade på det när jag såg Lady Dahmer 40 stories om frågan. Det är inte friskt.

Ekis Ekman har ju annars varit en frisk fläkt från vänster. Faktiskt pratat om arbetarnas villkor i Sverige en del, inte bara malt på om rasism, samt haft en hel del vettiga inlägg i transfrågan.

Ja men hon är inte palestinska.

Hon är en vit kvinna som i egenskap av kommunistisk debattör ger uttryck för sitt stöd av en organisation som är listad som terrororganisation av EU, USA UK och Japan.

Att terrorism är en form av krig som riktar sig mot oskyldiga civila för att sprida skräck och uppmärksamhet kring konflikt är vad som är på tapeten. Antingen försvarar man det som hände Ebba Åkerlund och människorna som brann upp i WTC eller så gör man inte det.

Personligen anser jag att KEE hör hemma i fängelse och att de terroristlagar som redan finns på plats tillämpas kring människor som öppet stöttar terror.
Citera
2023-11-18, 15:59
Medlem
Gillar hon Hamas?

Hon har satsat mycket på skönhetsoperationer.
Citera
2023-11-18, 20:10
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threecolor
Gillar hon Hamas?

Hon har satsat mycket på skönhetsoperationer.

Hon och andra vänster-vrak, bland annat Dror Feiler, var med på "Ship to Gaza" för en del år sen.
Sällan har man önskat mer om en träffsäker missil
Citera
2023-12-06, 17:39
Medlem
trickydicks avatar
Citat:

Jävlar vilken PRO-palestinsk rant hon höll i dagens studio ett.
https://sverigesradio.se/artikel/olika-verklighetsbeskrivningar-av-mellanosternkonflikten-vem-ska-man-lyssna-pa

Men hon är snygg.
Senast redigerad av trickydick 2023-12-06 kl. 17:49.
Citera
2023-12-06, 19:09
Medlem
Axel61s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Jävlar vilken PRO-palestinsk rant hon höll i dagens studio ett.
https://sverigesradio.se/artikel/olika-verklighetsbeskrivningar-av-mellanosternkonflikten-vem-ska-man-lyssna-pa

Men hon är snygg.
Hörde det också, rent farlig för den som inte håller med henne.
Citera
2023-12-06, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axel61
Hörde det också, rent farlig för den som inte håller med henne.
Om man skiter i sakfrågan utan bara lyssnar på hur hon snackar. Vilken äcklig härskarteknik att hela tiden referera till sig själv som ”jag är intellektuell” och därför säga att man inte behöver svara på frågor.

Dessutom efter en flod av fördömande av Israel så säger hon på frågan om Hammas att ”Jag som är intellektuell sysslar inte med att fördöma”. Nej, hon skulle behöva ut i verkligheten så att hon får lära sig att det finns fler ”intellektuella” i Sverige och många av dom har inte levt i skyddad värld hela livet.
Citera
2023-12-06, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FartyDog
Om man skiter i sakfrågan utan bara lyssnar på hur hon snackar. Vilken äcklig härskarteknik att hela tiden referera till sig själv som ”jag är intellektuell” och därför säga att man inte behöver svara på frågor.

Dessutom efter en flod av fördömande av Israel så säger hon på frågan om Hammas att ”Jag som är intellektuell sysslar inte med att fördöma”. Nej, hon skulle behöva ut i verkligheten så att hon får lära sig att det finns fler ”intellektuella” i Sverige och många av dom har inte levt i skyddad värld hela livet.

Vad har hon för utbildning egentligen?

Daniel Friberg är civilekonom och är förläggare. Han har fått springa gatlopp i 25 år och kunde inte bo i Sverige pga förföljd dissident.

Varför kallar hon sig intellektuell?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in