2023-09-04, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Hon hatar tydligen Jonas Hassem Khemiri. Kolla hennes Instagram stories kanska underhållande sågning.

Anna Kajsa Helena Langemar Makboul deklarerade år 2022 en löneinkomst på 622 233 kr.

Jonas Hassen Per Younes Khemiri deklarerade samma år en löneinkomst på 401 902 kr och en kapitalinkomst på 266 161 kr.
Senast redigerad av Inkomstuppgifter 2023-09-04 kl. 14:00.
Citera
2023-09-04, 14:17
Medlem
Citat:
Hon hatar tydligen Jonas Hassem Khemiri. Kolla hennes Instagram stories kanska underhållande sågning.

Det var ju riktigt underhållande? Varför hatar hon honom så? Har han sagt nej till henne?

Jag tycker Hassan Khmeri är ganska harmlös. Kanske inte min typ av författare men menlös. Skulle man tillskriva honom politik är ju han dessutom klart mer lagd åt vänster än åt höger, så jag har svårt förstå varför hon ogillar honom så.

Eller menar hon på allvar att hon hatar alla som tjänar pengar eller bor i NY? Att de har ”svikit” idealet eller något? Som då är att bo i Venezuela och fortsätta kampen mot kapitalister?

I så fall kanske hon ska börja med att sälja sin bostadsrätt och sitt sommarställe…..
Citera
2023-09-04, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Det var ju riktigt underhållande? Varför hatar hon honom så? Har han sagt nej till henne?

Jag tycker Hassan Khmeri är ganska harmlös. Kanske inte min typ av författare men menlös. Skulle man tillskriva honom politik är ju han dessutom klart mer lagd åt vänster än åt höger, så jag har svårt förstå varför hon ogillar honom så.

Eller menar hon på allvar att hon hatar alla som tjänar pengar eller bor i NY? Att de har ”svikit” idealet eller något? Som då är att bo i Venezuela och fortsätta kampen mot kapitalister?

I så fall kanske hon ska börja med att sälja sin bostadsrätt och sitt sommarställe…..

Lite oklart varför hon stör sig just på honom. Kanske personligt. Jag vet ärligt talat inte så mycket om Jonas men verkar som att många retar sig på att han ger sken av att vara en arbetarklassunge som kämpar för de underpriviligerade när han i själva verket är medelklass med kulturellt kapital. En posör med andra ord. DN artikeln var dock väldigt bajsnödig.
Citera
2023-09-04, 21:05
Medlem
Citat:
DN artikeln var dock väldigt bajsnödig.

Bajsnödiga är väl alla artiklar från DN Kultur? Enda undantaget är om de är rasande. Som de kan vara tex när svenskar röstar på partier som är till höger om centerpartiet, nämner saker som "vad får vi för pengarna" när det kommer till kultur eller föredrar Sven-Ingvars eller Göta Kanal 3 framför DN:s rekommendationer.
Citera
2023-09-05, 00:12
Medlem
Citat:
Bajsnödiga är väl alla artiklar från DN Kultur? Enda undantaget är om de är rasande. Som de kan vara tex när svenskar röstar på partier som är till höger om centerpartiet, nämner saker som "vad får vi för pengarna" när det kommer till kultur eller föredrar Sven-Ingvars eller Göta Kanal 3 framför DN:s rekommendationer.

Jag tycker Gelin brukar vara extra bajsnödig

Men det här är rätt off topic nu?
Citera
2023-09-29, 20:29
Medlem
Hur mkt botox och operationer har gumman gjort?

https://ibb.co/n3hFfR1
Citera
2023-09-29, 20:32
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Det kostar och det smakar om man ska försöka se ut tvärs emot övriga kommunistiska kvinnor med marssvin under armhålorna och näsringar och ett BMI på 45
Citera
2023-10-09, 11:37
Medlem
Nu har Ekis Ekman lagt upp att hon stödjer Hamas attacker mot civila i Israel på Instagram, i sina stories. Vidare, vilket jag bedömer som grov galenskap, har hon repostat stories som säger att Hamas behandlar de civila de har tagit, väl.

Naturligtvis jämför hon Hamas attack med Ukrainas rätt att försvara sig själv.
Citera
2023-10-09, 11:58
Medlem
Citat:
Nu har Ekis Ekman lagt upp att hon stödjer Hamas attacker mot civila i Israel på Instagram, i sina stories. Vidare, vilket jag bedömer som grov galenskap, har hon repostat stories som säger att Hamas behandlar de civila de har tagit, väl.

Naturligtvis jämför hon Hamas attack med Ukrainas rätt att försvara sig själv.

Haha fuck vilken vrickad människa
Citera
2023-10-25, 16:42
Medlem
Ekis tänker stämma Arbetaren igen enligt Flamman
https://www.flamman.se/ekis-hotar-stamma-arbetaren-igen-okamratligt/
Citera
2023-10-26, 04:44
Avslutad
Så otippat att Ekis inte har problem med terrorister som våldtar och mördar småbarn.

Kommunisterna i Sverige har visat vilka de är och man behöver inte lyssna på dem mer.

SÄPO borde sätta de som finansierat terror i fängelse.

Ekis bland andra stöttar öppet terror och har en lång historia av att stötta politiskt våld även i Sverige. Börja åtala.
Senast redigerad av SpringCampaign 2023-10-26 kl. 04:48.
Citera
2023-10-26, 04:54
Medlem
Skvistens avatar
Hon är ändå snygg och sexig, men behöver nog en hård styrande man hemma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in