Okej hur mycket tid och besvär tar det. Gäller att räkna på i relation om du använder den tiden optimalt eller om den kan användas bättre dvs mer inkomstbringande. Givetvis i förhållande till vad du sparar, smör är inte billigt heller.
Blamdar oxå eget smör. Blir kanske några kronor dyrare kilopris för mig då jag blandar med EVOO istället för billigt skräp.
Tar typ 10min.
Klart värt det då jag får ett mycket nyttigare smör.
Vilken är den likvärdiga produkten? Finns någon konkurransvärdig produkt till Bregott? Bregott är ju så gott, men blir det dyrare så köper jag inte en enda förpackning till då den redan är jättedyr som det är.
Blamdar oxå eget smör. Blir kanske några kronor dyrare kilopris för mig då jag blandar med EVOO istället för billigt skräp.
Tar typ 10min.
Klart värt det då jag får ett mycket nyttigare smör.
Olivolja har ju jättemycket smak i sig. Är inte rapsolja bättre?
Bregott är absurt och onödigt dyrt! Det finns mycket billigare och mer klimatsmarta (alltså veganska) alternativ! Hela deras kampanj går ut på att lura oss konsumenter att deras produktion är så himla mysig och fin, så det skulle inte förvåna mig om de försöker lura oss att betala ännu mer för sin skitprodukt.
Hur skulle veganskt kunna vara ett alternativ till smör? Det är inte samma produkt.
Jag gillar Valio Gårdsgoda, lättare att bre och billigare.
Dessutom gynnar jag gärna en finsk tillverkare.
Önskar att ALLA bojkottade det förbannade Arla, som konkurrerar ut alla svenska bönder och mejerier som dom får möjlighet till.
Sedan påstår dom jävlarna att dom ägs av svenska bönder, när sanningen är att Arla Foods är en europeisk gigant på matmarknaden som köper råvaror och säljer sina produkter över hela Europa.