2023-11-16, 10:11
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Konstigt det där med judiska makteliter och globalister här och där.
Exempelvis så leds ju "Swebbtv" - s.k. alternativmedia - delvis av en judinna., bördig från forna Tjeckoslovakien, tillika sexolog. Oj, vad hon hatar, ja hatar islam och muslimer.

Oj, varför fick inte den ofiltrerade kanalen vara kvar på YouTube? Ingen agenda där någonsin!?
Fast även Bonnier styrs av...?

"Judehatare", nämns, även "pink room" och "rasism".
Det är bisarrt att tjeckiskan inte återvandrar frivilligt!
En utlänning!
Fy!
Senast redigerad av Bur-q-ua12 2023-11-16 kl. 10:13.
Citera
2023-11-16, 10:24
Medlem
Norrlandsrebells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Exempelvis så leds ju "Swebbtv" - s.k. alternativmedia - delvis av en judinna., bördig från forna Tjeckoslovakien, tillika sexolog. Oj, vad hon hatar, ja hatar islam och muslimer.

Oj, varför fick inte den ofiltrerade kanalen vara kvar på YouTube? Ingen agenda där någonsin!?

En utlänning!
Fy!
Igen?
Citera
2023-11-16, 20:01
Moderator
Strix m/94s avatar
För konspirationsteorier har vi ett särskilt delforum - KoAT.

PI -> KoAT

Strix/Mod
Citera
2023-11-17, 00:41
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsrebell
Igen?
Igen vadå?
Citera
2023-11-17, 10:15
Avslutad
Hur många känner till var germaner, arier kommer ifrån? Iran? Minns ni kkk? Claus Shwab någon? Ukraina och dess nazism som utvecklades på 90 talet. Var det många generaler och medel och upp rankade nazister som alla misstänker rekryterades av usa? Är cia skapat av arier eller judar? Är det någon konspiration som utmålar nazis som ras självmedvetna satanister vars ända mål är just nu innefattar lilla gruppen med sina ynkliga 11,12 miljoner överlevande barn barn om att dem förtjänade att våldgästas på, att det snart är dags igen. Som svensk har man i princip medgett åt sig själv att brittania kördes över av nordbor, fransmän är feminina konstverk med dansk franska som språk. Tyskland som kör igång krig och liknar sig själv och övriga tyskar att vara samma som nordbor. Så pass att ni hörde farmor säga en gång att ni släppte in dem. Men: arier kommer ursprungligen från Iran. Utdrivna på grund av hudfärg. Ner hela vägen från Tibet, ner till Ryssland och tillslut Skåne. En stam från Stockholm hette russ och skapa hela Ryssland. Alla veckodagar på engelska är kallat efter era gudar och judar säger thorsday oavsett om han håller med eller inte. Sn har vi ju på papper också att ni förmodligen ogilla i princip alla lite längre in i demonstrationen mot bankirerna och dess judiska överhuvuden. Jag säger inte vad svaret blir men kan vi hålla med om att det finns en pytteliten, mini mini liknande, smått osannolik chans att den där claus shwab som med sin germanska brytning på engelska egentligen känner avsky och förakt till ”färgskalan bland människor” och om vi har problem med det erkännandet så ska vi inte förglömma rasbiologi som Sverige uppfann över dag sådär. Värt att tänka på hörni!!!
Citera
2023-11-17, 10:39
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:

En utlänning!
Fy!

Swebbtv leds väl av Mikael Willgert? Katarina är väl bara ett inslag i kanalen när hon och Matikainen tar emot telefonsamtal från lyssnare? Jag lyssnade på hennes sommarprat. Hon växte upp här och som jag uppfattat henne var hon en osäker tjej som fann sin roll till slut. Jag ser henne som en intellektuell lättviktare i Swebbtv. Hon är lite flamsig, men kanalen har olika nivåer. Alla orkar kanske inte lyssna på de längre intervjuerna med läkare, kärnfysiker, statsvetare, företagsledare osv vilka erbjuds möjlighet att förklara större skeenden men även gå in i detaljer. Hon vill att Sverige ska vara Sverige och hon har sin vinkel och nivå på argumentationen. Hör dock både henne och Ekroth (som inte är på Swebbtv) försvara Israel på ett sätt som jag tycker är problematiskt. De tappar i trovärdighet och personligen lyssnar jag inte särskilt mycket på henne. Övriga i Swebbtv håller extremt hög nivå. Det är en nivå som man förväntar sig att Aktuellt, Svenska Dagbladet osv skulle hålla men inte längre gör, om de ens någonsin har gjort det.

För mig är Swebbtv andningshålet i vardagen. Där får jag syre att orka med. En helt fantastisk kanal.
Citera
2023-11-17, 12:55
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:

En utlänning!
Fy!
Vilken ordröra. Vad försöker du säga egentligen? Vad skiljer ditt Topic från alla andra foliehattrådar om judar?
Citera
2023-11-18, 04:34
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Swebbtv leds väl av Mikael Willgert? Katarina är väl bara ett inslag i kanalen när hon och Matikainen tar emot telefonsamtal från lyssnare? Jag lyssnade på hennes sommarprat. Hon växte upp här och som jag uppfattat henne var hon en osäker tjej som fann sin roll till slut. Jag ser henne som en intellektuell lättviktare i Swebbtv. Hon är lite flamsig, men kanalen har olika nivåer. Alla orkar kanske inte lyssna på de längre intervjuerna med läkare, kärnfysiker, statsvetare, företagsledare osv vilka erbjuds möjlighet att förklara större skeenden men även gå in i detaljer. Hon vill att Sverige ska vara Sverige och hon har sin vinkel och nivå på argumentationen. Hör dock både henne och Ekroth (som inte är på Swebbtv) försvara Israel på ett sätt som jag tycker är problematiskt. De tappar i trovärdighet och personligen lyssnar jag inte särskilt mycket på henne. Övriga i Swebbtv håller extremt hög nivå. Det är en nivå som man förväntar sig att Aktuellt, Svenska Dagbladet osv skulle hålla men inte längre gör, om de ens någonsin har gjort det.

För mig är Swebbtv andningshålet i vardagen. Där får jag syre att orka med. En helt fantastisk kanal.
Jag nämnde inga namn men någon kvinna där heter Kat*rina.
Långt ifrån "bara ett inslag".

Problemet med hela deras sajt är att de söker skapa en parallell samhällsstruktur, med egna experter, egen bokmässa, egen nyhetssändning, etc. Ser du inte det?! enkelt att se, för den som vill!
Samtidigt, som de talar om att parallellsamhällen är fel!?
När kommer Swebbtv:s egen, paramilitära styrka, via Tjeckien? Bara en tidsfråga!

Istället för enande av "svenska folket" (om det finns?) så söker man splittring,
Några självklara lösningar vore om Swebbtv lade ned sin parallella bokmässa och förenade sig med gängse bokmässa.
Likaså lade ned "Ring Swebbtv" och förenade sig med "Ring P1".
Likaså lade ned sina sommarprat och förenade dem med SR:s.

Nej, invandring är absolut inte något som helst problem, för någon i Sverige, eftersom det finns tjeckiska försvarssprayer!? Så blir alla trygga i Sverige!?
Förutom de utomeuropeiska fördunklade, de med fel, tjeckisk eller finsk, värdegrund.

"
Citat:
Det är en nivå som man förväntar sig att Aktuellt, Svenska Dagbladet osv skulle hålla men inte längre gör, om de ens någonsin har gjort det.
"
Jaja, fortsätt att följa dina parallella kanaler och lita på alternativa experter.
Är du en sorts delfin, i behov av andningshål?
Senast redigerad av Bur-q-ua12 2023-11-18 kl. 04:38.
Citera
2023-11-18, 04:40
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Vilken ordröra. Vad försöker du säga egentligen? Vad skiljer ditt Topic från alla andra foliehattrådar om judar?
Härskartekniker är något helt obekant för dig?
Citera
2023-11-18, 04:41
Avslutad
Är väl ingen konspirationsteori, allmänt känt de gör det i USA iallafall.
Citera
2023-11-18, 12:29
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Härskartekniker är något helt obekant för dig?
Att du skriver som en kratta har inget med härskartekniker att göra. Din TS är väldigt spretig och rörig trots dess korthet. Vad försöker du säga och vad är det som ska diskuteras??
Citera
2023-11-19, 06:35
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Att du skriver som en kratta har inget med härskartekniker att göra. Din TS är väldigt spretig och rörig trots dess korthet. Vad försöker du säga och vad är det som ska diskuteras??
Vad du presenterade där var väl just ett tydligt exempel på härskarteknik? Stinker så.
Krattar såklart manegen för ditt tivoli.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in