Citat:
Nej det är inte viktigt för mig. För mig (bokstavligen: för mig ) är kärlek inte så viktigt. Det är svårt att hitta någon att få känslor för. Och jag har inte ens ägnat någon tanke åt det om jag ska vara ärlig. Tror inte jag har haft tid åt att tänka på detta. I början för att jag var så upptagen med mitt barn. (Och för att min hobby har upptagit för mycket tid, plats och energi Tack min vän.
Det är inget komplext eller kontroversiellt.
Kärlek är alltid att föredra gentemot avsaknaden av kärlek.
Påstår inte att man inte kan leva i kärlek singel. Men Roxic avslöjar sig själv när hon påstår att kärlek inte ens är viktigt för henne.
Hon har dessutom ett barn... Samtidigt som hon påstår att kärlek inte är viktigt.
Tydligare tecken på psykisk ohälsa får man leta efter.
Det är inget komplext eller kontroversiellt.
Kärlek är alltid att föredra gentemot avsaknaden av kärlek.
Påstår inte att man inte kan leva i kärlek singel. Men Roxic avslöjar sig själv när hon påstår att kärlek inte ens är viktigt för henne.
Hon har dessutom ett barn... Samtidigt som hon påstår att kärlek inte är viktigt.
Tydligare tecken på psykisk ohälsa får man leta efter.
).Jag förknippar kärlek med ungdomen, så hellre då att någon ung person, t ex mitt barn, hittar rätt person. Jag är för fan gammal. Ganska onödigt att försöka hitta någon då.
Jag behöver inte leva med någon annan. Jag nöjer mig med att få hålla på med min hobby. 99% av alla saknar kreativiteten för att ha en riktig hobby. Att bara ligga och dega framför Netflix varje kväll kanske blir ensamt. Men det är inte vad jag sysslar med. Jag är f.ö inte ensam bara för att jag är singel.
Jag hatar film och ingen kille skulle uppskatta min hobby. Garanterat. Så är det med det. Jag är ensamvarg och gillar att vara själv. Känner mig aldrig ensam.
Så jävla löjligt att någon annan skulle tala om för mig att jag har fel, jag har psykisk ohälsa eller att jag har blivit bränd tidigare när jag känner mig själv bäst. Är psykiskt frisk och är tyvärr den som har sårat, inte blivit sårad.
Det är snarare de som inte klarar av att vara ensamma som är labila som fan. Psykiskt instabilt beteende att inte ens klara av att umgås med sig själv. Att behöva ha någon annan som dämpar/ändrar på er för att ni ska kunna stå ut med ert egna sällskap ens är verkligen inte hälsosamt eller ens meningen med relationer. Man ska tycka att det är helt ok att vara singel så länge man inte har mött någon.

(Får man inte ens en tjej ska man inte förespråka efter en strävan om att skaffa sig flera fruar
. Vad fick tjejen från ICA att backa från landets mest åtråvärda män kan man ju undra.
)