Citat:
Ursprungligen postat av
NOVEMBERSPAWNED
Vad menar du? Inte ha problem med främmande i egna hemländer?
Sverige är ju ett av världens minst lika rasistiska länder. Hur många länder tror du hade accepterat att öka folkmängd med 1.8 miljoner sedan 2004? Typ 20%. Huvuddelen av dessa med väldigt låg utbildning och muslimer som har en livsfilosofi som är svårintegrerad med västliga värden. Det innebär ju inte att samtliga muslimer är svårintegrerade men att inte förstå att det medför en enorm kostnad för ett samhälle är ju naivt.
Jag menar att främmande folkslag som är här utgör ett stor problem för Sverige och svenskarma. Om de befinner sig i sina hemländer, utgör de inte ett problem och man behöver inte lägga energi på att tänka på vad de är för grymma vildarr som drömmer om halshuggning, skära av förhudar på barn etc etc.
Tolkar du mitt inlägg som att jag skulle stödja massinvandringen till Sverige så tolkar du mig väldigt fel. Jag har uttryckt mig ganska dåligt grammatiskt och var lite väl otydlig kanske.
Är det för att jag kritiserar sk Sverigevänner? Jag menar att nationalism som bygger på islamhat är en väldigt kass nationalism. I slutändan är all icke nordisk invandring dålig oavsett om det är judiska läkare eller thailändska importfruar. Sverige blir inte svenskare av att det fylls på med bra, duktiga och snälla investerare.
SD står för en jättekass nationalism som i slutändan även den leder till undergång. Om Sverige är ett brinnande hus så står SD där med ett vattenglas och försöker släcka branden. Oavsett hur många vattenglas de slänger på elden kommer huset till slut att brinna ner ändå.
Det som behövs är att alla som har noll blodsband till Sverige skall ut nu på direkt! Enda sättet att rädda landet.