2023-11-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
När det kommer till den frågan så är min spontana gissning Ali, han lär inte gå lottlös efter deras nyår på hotell i Danmark 😂🤮

I en live bestämde hon att hon skulle fira nyår i Göteborg.
En helt främmande person som hon aldrig pratat med innan.
Tanken att det var någon som drev med henne fanns inte.
Inte heller någon fundering att det skulle kunna var en livsfarlig galning som skulle kunna vara bakom namnet i tråden.

Den bruden har änglavakt, konstigt att hon aldrig råkat illa ut. Men det är väl som det sägs, -Gud skyddar dårar och barn 🤪
2023-11-16, 21:33
Medlem
Älskar att hon fick jordens ångest för att hon köpt godis och dricka för 300 kr men kan spela bort flera tusen på ett par minuter.
Hon sa även "tur att man inte är alkis för då skulle man supa upp alla pengar". För spela upp dom är ju så sjukt mycket bättre menar jag
2023-11-16, 22:09
Medlem
Vad gäller Dumbis ”hemliga konto” så var det någon åsna tidigare i år som lärde och hjälpte henne att skaffa konto hos en utländsk bank för att slippa skatta på OF pengarna.
2023-11-16, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bejkonfis
Vad gäller Dumbis ”hemliga konto” så var det någon åsna tidigare i år som lärde och hjälpte henne att skaffa konto hos en utländsk bank för att slippa skatta på OF pengarna.

Men hur kunde hon ansluta det kontot till swish om detta stämmer?
2023-11-17, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Men hur kunde hon ansluta det kontot till swish om detta stämmer?

Ingen aning, visste inte att det va tal om Swish. Då måste hon ha skaffat ytterligare ett annat (svenskt) konto
2023-11-17, 07:32
Medlem
T2Franks avatar
Hon har givetvis inte anslutit en utländsk bank till swish som svenska banker äger ihop.
Det behöver heller inte nödvändigtvis stå hennes namn på kortet som hon använder.
2023-11-17, 08:07
Medlem
Kan du vara så att hon har ett bankkort på binance får in pengar där. DÅ kan hon ju sätta in och spela med bankkort. Dom erbjuder ju alla ett bankkort?
2023-11-17, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Kan du vara så att hon har ett bankkort på binance får in pengar där. DÅ kan hon ju sätta in och spela med bankkort. Dom erbjuder ju alla ett bankkort?
Binance är del av svenskfinans så hon är inte mer hemlig där samt har de avtal med skatteverket pga crypto.
Äger ett själv så jag vet man kan aldrig fly skattmasen så lätt.
2023-11-17, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Hon har givetvis inte anslutit en utländsk bank till swish som svenska banker äger ihop.
Det behöver heller inte nödvändigtvis stå hennes namn på kortet som hon använder.

Det är Bumbis konto och swish. Bumbi har inte tillgång till själva kontot eller rättare sagt enda sättet för henne att få veta om någon swishat är att gå till en bankomat och testa, hon har tydligen inte kvar själva numret, så hon får ingen information hur mycket någon swishat.

För ett par veckor sedan, så var det någon idiot som swishade Bumbi. Bumbi visste inte hur mycket, så hon testade sig fram. Jag tror det var 1 000 kr.
Fy fan för hennes äckliga skratt för varje 100 eller 200 hon fick ut fick mig att må illa.

Bumbi har lagt upp det swishnumret och jag testade senast igår och det är fortfarande i bruk. Testade med 1 kr och Bumbis fullständiga namn stod där.
2023-11-17, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Binance är del av svenskfinans så hon är inte mer hemlig där samt har de avtal med skatteverket pga crypto.
Äger ett själv så jag vet man kan aldrig fly skattmasen så lätt.
Tack för klarheten
2023-11-17, 13:45
Medlem
Bumbi visade även en printscreen att Julia swishat 2000...
Hon skulle ringa sin förvaltare och berätta det för hon hade "bara" fått 500 i veckopeng så förvaltaren skulle bli glad när hon fått 2000 kronor så hon klarar sig den här veckan. Hur mycket chips behöver människan ens. En liten parasit som anser sig ha rätt till ett skabbigt lyxliv. Det finns arbetande människor som inte har 2500 i veckopeng. 500 till chips per vecka känns mer rimligt.
Och jag undrar hur glad förvaltaren blir om bumbi säger att Julia swishat. Har den människan inte varit utbränd innan så borde bumbi kunna ha bränt henne i båda ändar och då har det ändå just startat
2023-11-17, 16:03
Medlem
desammlass avatar
hon kanse skulle betala hyran i stället för att spela lite nya dokument här från kf och från tingsrätten då pappskallen tror att hon ska slippa förvaltar skapet

https://anonymfile.com/Z273/14-191797-232.pdf
https://anonymfile.com/Y2lO/helsingborgs-tr-8020-23-aktbil-1-vidarebefordran-av-anskan-om.pdf
https://anonymfile.com/lOY8/helsingborgs-tr-8020-23-aktbil-2-anskan-om-upphrande-av-frva.pdf
https://anonymfile.com/j47g/14-191797-23.pdf

hon skriver som en potta skit med hade det inte varit för förvaltaren hade hon redan varit vräkt
Senast redigerad av desammlas 2023-11-17 kl. 16:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in