Citat:
Ursprungligen postat av
xenion
Jag tolkar förhören och föräldrarnas SMS konversationer att dem säkert inlett att sänka värmen i huset pga elpriset, men sen insett att Z:as kiss och fekalier luktade mindre när det var kallt.
Kiss och fekalier som fanns på de ställen där hon varit fastbunden och då bajsat och kissat då hon inte haft möjlighet att gå på toaletten.
Jag tolkar också det som att dem skruvat ner temperaturen i de rummen Z varit inlåst och fastbunden i för att bestraffa henne då dem dessutom tagit hennes kläder och täcke. I många fall enbart iklädd blöja.
Båda föräldrarna borde kastas levande till vargarna på kolmården.
Så uppfattade jag det också. Jasmin stod inte ut med stanken och hade sänkt värmen för att dämpade den. Det framgick av de sms hon skickade till sin strykrädde ”man”. Han skulle asa sig hem omedelbart och fixa odören.
Det är tydligt att Jasmin är den drivande, och att Daniel gör allt för att behaga sin sprutnatkoman till fru. Hon stoppade även i sig diverse piller och kratom. Oklart vad Daniel tog, men glasklart att han lydde hennes minsta vink och låtsades varken se eller höra vad som pågick med Z.
Daniel svarade på det han vågade, i förhören. Jasmin betedde sig som en jättebebis, gömde huvudet i armarna och var tyst.
Vider båda två, men Jasmin var den som torterade dottern fysiskt. Båda gjorde det psykiskt.
Resten av barnen har hjärntvättats med att allt varit för Z:s bästa.