Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Tycker det är mer sjukt hur folk är så ivriga att tro allt som berättas när ni vet innerst inne att båda sidor ägnar sig åt propaganda och lögner. Här har du alltså en anonym IDF soldat som berättar något han påstås ha hört utan någon annan bevisning och ni sitter med skeden i högsta hugg och sörplar i er. Man blir fan mörkrädd.
Klart det pågår ett propagandakrig. Den ena sidan "äger" ganska mycket medier så de kan lura väldigt många. Är väl därför jag har ståndpunkten att vi ska sätta Sverige före båda dessa skitfolk.
Men du kan inte på allvar mena att alla filmer med Hamas terrordåd där familjer slaktas, halshuggs, festivalsanfallet mm skulle vara propaganda. 1400 personer dog ju.
Sen är det väl självklart att grymheter till viss del har överdrivits, precis som att varenda person som dör i Gaza skulle vara nån oskyldig civil.
Båda sidors civila är fyllt av våldsbejakande idioter, men jag tycker det är ju tråkigt för de drabbade ändå. Men man kan inte jämföra rena mord civila offer i krig. Sen kom ju inte den där attacken från Hamas från ingenstans, judarna har ju tagit deras land.
Men man behöver inte alltid göra så mycket för att reta upp araber och muslimer. En muslim dödade två stycken svenskar nyligen enbart pga att Sverige som land har yttrandefrihet.
Kvittar vad vi icke-muslimer gör så utsätts vi för terror och folkmord.
Jag sätter ju Sverige och svenskarna först, så hellre att araber och judar bråkar där än här, och om de ska bo hos oss borde de hålla låg profil men 99,99% av dem borde helst sticka härifrån.