2023-11-16, 09:36
Medlem
Gjorde för en tid sedan upptäckten att mitt ex tagit bort blockeringen på Instagram. Har valt att ha lite distans till detta mentalt dvs att inte göra en för stor sak av det eller ta det på jättestort allvar. Men sedan jag såg det har tankarna gått lite fram och tillbaka gällande detta. Hon är dessutom i ett förhållande så därför är jag ännu mer oförstående.

Så min undran är varför hon kan ha gjort såhär? Vad kan hennes motiv vara? Förstår såklart att det inte går att läsa någons tankar och säga säkert , men vill gärna höra vad ni tror om saken.
Senast redigerad av volvo230 2023-11-16 kl. 09:55.
Citera
2023-11-16, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo230
Gjorde för en tid sedan upptäckten att mitt ex tagit bort blockeringen på Instagram. Har valt att ha lite distans till detta mentalt dvs att inte göra en för stor sak av det eller ta det på jättestort allvar. Men sedan jag såg det har tankarna gått lite fram och tillbaka gällande detta.

Så min undran är varför hon kan ha gjort såhär? Vad kan hennes motiv vara? Förstår såklart att det inte går att läsa någons tankar och säga säkert , men vill gärna höra vad ni tror om saken.
Fråga henne? 🤔🤨
Citera
2023-11-16, 09:40
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Gjorde för en tid sedan upptäckten att mitt ex tagit bort blockeringen på Instagram. Har valt att ha lite distans till detta mentalt dvs att inte göra en för stor sak av det eller ta det på jättestort allvar. Men sedan jag såg det har tankarna gått lite fram och tillbaka gällande detta.

Kan vara nyfikenhet eller gud vet vad. Oavsett vilket så är hon ju ditt ex av en anledning och jag tänker att det antagligen fanns en anledning att du blockades från början? Frågan borde kanske vara varför du har behovet av att gå in och kolla om du fortfarande är blockad?
Citera
2023-11-16, 09:41
Medlem
Citat:

Varför är du inne och surfar på ditt ex efter 4 års block?
Citera
2023-11-16, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TuffRyder
Varför är du inne och surfar på ditt ex efter 4 års block?
Kan det ha att göra med varför han blev blockad inledningsvis.. ? Man kan försiktigt anta det.

OnT: Kan ha med vad som helst att göra. Hon tycker inte längre det är jobbigt, hon ville titta nåt, kände sig nyfiken. Ni ska inte bli tillsammans igen.
Citera
2023-11-16, 09:49
Medlem
Hon vill ha kuk?
Citera
2023-11-16, 09:50
Medlem
Citat:

Och för övrigt så tycker jag inte du ska läsa in något alls i det här. Och det betyder högst sannolikt inte hon är intresserad av dig igen.
Citera
2023-11-16, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Kan det ha att göra med varför han blev blockad inledningsvis.. ? Man kan försiktigt anta det.

OnT: Kan ha med vad som helst att göra. Hon tycker inte längre det är jobbigt, hon ville titta nåt, kände sig nyfiken. Ni ska inte bli tillsammans igen.

Jag blev blockad efter att vi hade bråkat och det var sista gången vi pratade. Efter uppbrottet och innan blockeringen var det aldrig jag som tog initiativ till kontakt utan hon, så din teori håller inte.
Citera
2023-11-16, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Hon vill ha kuk?

Ja, den tanken har slagit mig med.
Citera
2023-11-16, 10:08
Avslutad
Kan ju som sagt vara precis vad som helst. Vi kan gissa hit och dit, men vi kommer antagligen inte kunna komma med saker du inte redan tänkt på själv.

- Kände helt enkelt att det var onödigt att ha dig blockad
- Intresserad av dig, som vän, pojkvän eller kk
- Ville kolla upp något på din insta
- Fick en dålig känsla av att ha dig blockad för att det påminner om saker
- Klickade fel
- Vill göra dig svartsjuk

Osv. Vill du veta så får du fråga henne.
Senast redigerad av SvenHelsing 2023-11-16 kl. 10:11.
Citera
2023-11-16, 10:09
Medlem
GormDenGamles avatar
Kanske hon har skapat en ny profil, och att blockeringen försvann.
Kanske hon vill snoka själv.
Kanske hon vill visa dig hur lycklig hon är med en ny.
Citera
2023-11-16, 10:10
Bannlyst
Citat:
Jag blev blockad efter att vi hade bråkat och det var sista gången vi pratade. Efter uppbrottet och innan blockeringen var det aldrig jag som tog initiativ till kontakt utan hon, så din teori håller inte.
Min teori håller inte? Min teori var ju att det kunde handla om precis vad som helst. Den står jag fast vid.

Häng inte upp dig på detta, hon vill nog inte ha dig tillbaka. Du läser in för mycket i sociala medier-trams. Gå vidare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in