2023-11-15, 17:12
Medlem
kubuns avatar
Kommer med nu kl 17:40. och 40-årsjubileet uppmärksammas

Från hatat till folkligt är rubriken och de säger att förtroendet hos svenska folket nu är större än för både Facebook och X (fd Twitter)

Flashbackexperten Jack Werner kommer att kommentera

Tja vad skall diskuteras? Är det av godo att Flashback blivit eller är på väg att bli folkligt? Vem är journalisten Jack Werner - på vilket sätt är han expert som Anna Brolin uttryckte det?

Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Här är avsnittet om Flashback i TV4:ans Efter Fem: https://www.tv4play.se/klipp/f5b9c894d780c7ceac64/sveriges-mest-omtalade-forum-fyller-40-%C3%A5r-blivit-harml%C3%B6st?playlist=auto_ea6bce83bbf12dbb31 1c
Senast redigerad av NewDeer 2023-11-15 kl. 19:28. Anledning: länk infogad
Citera
2023-11-15, 17:19
Medlem
TV4 brukar väl ofta beskriva flashbacken som "skvaller"? Du får det att låta som att det något nytt och att det är viktigt vad TV4 tycker om flashback?
Citera
2023-11-15, 17:24
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Hehe, 'Expert' är ett jävligt roligt ord, så högtravande och oblygt. Ännu roligare blir det när det är just Jack Werner som är experten. Jag ska absolut titta.

Fast det är klart, det var roligare förr, när alla flashbackare var dödsknarkarnazister, enligt MSM. Nu har de väl nyanserat bilden något. Flashback Forever-podden har säkert bidragit till det..
Senast redigerad av TupolevTu-144 2023-11-15 kl. 17:27.
Citera
2023-11-15, 17:24
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerEricsson
TV4 brukar väl ofta beskriva flashbacken som "skvaller"? Du får det att låta som att det något nytt och att det är viktigt vad TV4 tycker om flashback?
Vi får väl se vad de säger. Du tycker jag antyder att de fått en ny syn på Flashback. Ja kanske så och det är väl bra men det är inte mina ord utan jag bara återger exakt vad det sa. All reklam ska ju vara bra reklam sägs det ju och om det nu blir till fördel för oss så desto bättre.
Citera
2023-11-15, 17:27
Medlem
Citat:
Vi får väl se vad de säger. Du tycker jag antyder att de fått en ny syn på Flashback. Ja kanske så och det är väl bra men det är inte mina ord utan jag bara återger exakt vad det sa. All reklam ska ju vara bra reklam sägs det ju och om det nu blir till fördel för oss så desto bättre.

Men är det i någons intresse vad TV4 anser om forumet?
Citera
2023-11-15, 17:30
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerEricsson
Men är det i någons intresse vad TV4 anser om forumet?
TV4 anser tydligen det. Jag är nyfiken och någon i tråden var och garanterat är alla Admins det och säkerligen en och annan moderator + nån enstaka användare
Citera
2023-11-15, 17:36
Medlem
StonedMonkeys avatar
Önskar flashbacks förtroende för folket vorre i närheten av folkets tro på flashback, bara för att jämna ut lite
Citera
2023-11-15, 17:38
Medlem
Citat:
TV4 anser tydligen det. Jag är nyfiken och någon i tråden var och garanterat är alla Admins det och säkerligen en och annan moderator + nån enstaka användare
Tror det blir noll svar vad TV4 anser ifrån admins men jag önskar dig lycka till.
Citera
2023-11-15, 17:40
Medlem
laughingducks avatar
Först nämnts i ”humorserien” solsidan på 4an nu efter fem 🤔
Citera
2023-11-15, 17:49
Medlem
kukflashs avatar
Anna Brolin verkar inte vara ett jättefan av forumet. Synd!!
Citera
2023-11-15, 17:50
Medlem
Tycker journalisten Jack Werner uttalar vettiga kommentarer. Han verkar ha läst mycket här.
Citera
2023-11-15, 17:52
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Tycker journalisten Jack Werner uttalar vettiga kommentarer. Han verkar ha läst mycket här.
Ja det var väldigt intressant det han sa. Bland annat det om att det hänger gängkriminella på flashback.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in