2023-11-14, 23:10
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidlinjen18
Eeh? Stridsvagn S konstruerades på 50-talet och bör väl jämföras med nåt samtida

T10M tex...
Citera
2023-11-14, 23:15
Medlem
Yays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Man har haft lite problem med motorn eftersom man valde en ny kompakt modell som var obeprövad. En mindre motor ger lägre vikt, och/eller mer plats till skydd, osv, så på det sättet var det ett offensivt val. Och det mesta av problemen ska vara löst nu.

T14 armatas motor ju en kopierad version av gsmla kungstiger tanken inte ens det mäktar ni med ryssdårar
Citera
2023-11-14, 23:18
Medlem
Vaginalketchups avatar
Härlig avslutning på dagen
Ryzzorcher flyr, vatniksen i tråden går bananas med bisarra påståenden tex kring att T14 inte ens överlevde färden över röda torget var ett offensivt val 😂

Deras aktivitet skvallrar om hur uselt det nu går för ryzzen och låt oss slutligen hoppas på ryktet om att Putlers död stämmer.
Citera
2023-11-14, 23:19
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yay
T14 armatas motor ju en kopierad version av gsmla kungstiger tanken inte ens det mäktar ni med ryssdårar

Haha har det försökt kopiera motorn från ett museiföremål?
Citera
2023-11-14, 23:22
Medlem
Yays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Haha har det försökt kopiera motorn från ett museiföremål?
Japp porsche varianten för o vara exakt..bara googla o läss
Citera
2023-11-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yay
Japp porsche varianten för o vara exakt..bara googla o läss

Hoppas Kallepånken ser det här, så han kan rita in det i sin pekbok om stridsvagnar.
Citera
2023-11-14, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Ryssarna har inte tagit en METER territorium på ETT ÅR.

Tack for ditt inlagg vilket tydligt visar att svenska ukroalskare slar knut pa sig sjalva. Ukro armen sitter kvar i Robotyne, Verbone ock slaktas. Ukros varoffensiv har inte tagit en meter. Ryssar omringat Avdiika o avancerar i Kupiansk, tar snart Harkov. Ukro har forlorat kriget Q.E.D
Citera
2023-11-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnClark
Bl.a. på hans väldigt höga approval ratings https://www.levada.ru/en/

Putins makt har minskat våldsamt i styrka sedan han påbörjade sitt krig. Innan var han ledare för världen andrarankade militär. Nu har ju den rankingen sjunkit som en bojsten.
Att 70-80% stödjer Putin betyder inte att han har mera makt hans krigsmakt har väl devalverats till kanske 30% så det innebär väl att hans makt numera ligger på kanske femte eller sjätte plats bland världens ledare.
Om du jobbar och har en lön som motsvarar 100% och lönen minskar till 30% så får du högst sannolikt makt som motsvarar din nya lön.
Putin har lyckats bevisa att han bara är en trettiprocentare. Det är bara ryssar och vissa underpresterande individer i väst som inte förstått detta.
Citera
2023-11-14, 23:41
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Jag har ju argumenterat varför jag tycker att Ukraina är ett odemokratiskt korrupt skitland. Som dessutom bara blir värre och värre. Sen att du inte håller med för står för dig. Helt ok om du inte köper mina argument.
Nej, det fetade har du inte skrivit ett enda argument om. Trots tre dussin inlägg upprepningar. Tramspelle.
Citera
2023-11-14, 23:44
Medlem
Citat:
Nej det är man inte. Nazismen i Ryssland finns men den är inte en integrerad del av statsledningen. Det är ett faktum.

Skillnaden är att i ryssland är facismen 100% integrerad i statsapparaten.
Man har en facistisk diktator som bestämmer allt utifrån sina fascistoida tankar.
Citera
2023-11-14, 23:46
Medlem
Citat:
Nej, du är sorglig, för trots all skolning i att vara kritiskt tänkande så har du misslyckats kapitalt. Du har svalt precis allt du matats med. Både tragiskt och sorgligt. Den dagen du vaknar upp från dina villfarelser kommer bli tuff.

Kämpa på, ålen! Sov gott🇺🇦
Citera
2023-11-14, 23:48
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Jag har ju argumenterat varför jag tycker att Ukraina är ett odemokratiskt korrupt skitland. Som dessutom bara blir värre och värre.
Jag har inte sett att du argumenterat för detta. Putin och den ryska desinformationsapparaten har argumenterat för detta genom fabricerade påståenden, men jag har ännu inte sett dig framföra några egna argument som inte kommer från den ryska diktaturen.

Just nu verkar många ryska desinformatörer försöka sprida en negativ bild av Ukraina genom att tala just om korruption – du kanske råkat se propaganda från någon av dessa och missat att det är Kremls lögner du råkat anamma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in