2023-11-14, 18:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lista på oidentifierade gäddor. Uppdaterar i hopp om att nytt blod kanske har koll på någon av nedanstående groomare. Vet du vem någon av dessa personer är? Skapa en rebus eller skicka ett PM!

Dagens uppdatering: Röntgengäddan #256 och "I de grönaste buskarna..." #131 är nu identifierade och har tagits bort från listan.

Onumrerade gäddor, sorterade efter Dumpens exakta rubriker:

Den flyende mannen (napp igen) - Stockholm, Kista
Enkel resa till polisstationen (napp igen) - Stockholm, Jakobsberg
Garderobspedofilen - Kvidinge, Örkelljunga
Håll tungan i mun Micke (napp igen)* - Sickla, Kungsbacka, Södertälje
Mannen som hade bråttom till nästa dejt (napp igen) - Enköping
Mannen som inte hann raka sig (napp igen) - Lund
Ännu en morfar ute och jagar barn (napp igen) - Falun

Numrerade:

#122 Micke hade inte förstått att hålla tungan i mun*
#123 Darth pratar i telefon - Degerfors
#132 Standardgäddan - Mölndal, Göteborg
#147 Gädda med kroppsdelar - Bromma, Stockholm
#160 Fackbody - Stockholm, Solna
#162 Mr Mouthful - Göteborg, Hjällbo, Onsala
#166 Vill barnet se min snabel - Södertälje
#167 Dramagäddan - Stockholm, Söderförort
#168 Jönköpingstomten - Jönköping, Månsarp
#171 Instagrammannen - Stockholm, Bålsta, Gullmarsplan
#182 Big Chikour - Lund
#191 Gäddjoggen - Göteborg
#210 Våldsam ex-polis ville se om han klickar med barn - Stockholm, Mariatorget
#223 Gäddan som simmade över sundet - Malmö, Köpenhamn
#226 Skulle bara träffa Bengt - Helsingborg
#245 Boss-gäddan - Göteborg, Varberg
#255 Gäddmockasinen - Eskilstuna
#264 Mys under filten - Göteborg, Tynnered
#273 Gustavsbergsgäddan - Stockholm, Gustavsberg
#274 Snabbgäddan - Stockholm, Söderförort
#294 Vällingbyvreden - Stockholm, Vällingby
#300 Trehundrade gäddan - Norrköping
#305 Det vispar i kalsongen - Kristianstad

*Micke har konfronterats vid två tillfällen men är fortfarande oidentifierad.

Totalt: 30 oidentifierade gäddor.

Listan finns länkad längst ner till höger i min signatur.

Hej HvE

Bra sammanställning, förslag - kan du inte publicera den sammanställningen på Facebook, alltså på Dumpens Facebook.

De är väl upp i över 100 000 medlemmar vid det här laget, så spridningen är nog bra mycket större än i en enskild Tråd här.

Vet ej om det är ok eller så, endast en tanke.
(Och innan någon säger något, jag har inte facebook)

Det är bra att gamla svinpälsar ej glöms bort

Mvh
Citera
2023-11-14, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Hur kommer det sig att BajsHank nr 292 beskrivs som kul? Vad är roligt med han? Han är förvisso som en lärare från mellanstadiet men rolig?
Håller med dig, det var en annorlunda konfrontation…..konstigt att så många ändå vill göra det till något större än vad det är.
Bäst att bara acceptera på flashback finns många konstiga typer 😃
Citera
2023-11-14, 18:50
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Hej HvE

Bra sammanställning, förslag - kan du inte publicera den sammanställningen på Facebook, alltså på Dumpens Facebook.

De är väl upp i över 100 000 medlemmar vid det här laget, så spridningen är nog bra mycket större än i en enskild Tråd här.

Vet ej om det är ok eller så, endast en tanke.
(Och innan någon säger något, jag har inte facebook)

Det är bra att gamla svinpälsar ej glöms bort

Mvh
Nu har ju Dumpen redan identifierat dessa gäddor. Det är enbart här på Flashback, d.v.s. för allmänheten, som deras identiteter är okända. Jag tvivlar på att Dumpen vill ha denna "jakt på identiteter" på sin Facebook-sida. Tyvärr måste tilläggas så har ju Dumpen valt att inte publicera identiteterna, även om de ibland ger oss oerhört tydliga ledtrådar.

Gäddorna i den här listan skulle nog nästan tjäna på att avslöja sin egen identitet här i tråden. Då ökar chansen att de glöms bort jämfört med om de ligger kvar i den här listan år ut och år in.
Citera
2023-11-14, 18:58
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Håller med dig, det var en annorlunda konfrontation…..konstigt att så många ändå vill göra det till något större än vad det är.
Bäst att bara acceptera på flashback finns många konstiga typer 😃
Håller med, förstår inte heller varför hank får så mycket uppmärksamhet. Pappastor är väl betydligt bättre konfrontation bara för att ta första som kom upp i huvudet.
Men aja, alla tycker olika!
Citera
2023-11-14, 18:58
Medlem
KebabbenLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Tack för info.
Det låter ju lite udda, trodde Janne mest häckade på sitt seniorboende och beklagade sig vid kafferepet med Agda.
Vet du vad dom jobbar med?

Det är på ett företag i Åstorp som bland annat importerar en massa saker från Kina, och så bygger dom även växthus.

Vad Jannes uppgift är vet jag inte. Hörde dock att han är vän med ägaren till företaget, så han kanske inte är anställd, utan bara hjälper till att jobba lite då och då.
Citera
2023-11-14, 19:02
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Nu har ju Dumpen redan identifierat dessa gäddor. Det är enbart här på Flashback, d.v.s. för allmänheten, som deras identiteter är okända. Jag tvivlar på att Dumpen vill ha denna "jakt på identiteter" på sin Facebook-sida. Tyvärr måste tilläggas så har ju Dumpen valt att inte publicera identiteterna, även om de ibland ger oss oerhört tydliga ledtrådar.

Gäddorna i den här listan skulle nog nästan tjäna på att avslöja sin egen identitet här i tråden. Då ökar chansen att de glöms bort jämfört med om de ligger kvar i den här listan år ut och år in.
En som jag hörde att dumpen åtminstone för en tid sen inte hade lyckats identifiera är nummer 245 bossgäddan.
Undra om han fortfarande är okänd.
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-11-14 kl. 19:04.
Citera
2023-11-14, 19:43
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Hur kommer det sig att BajsHank nr 292 beskrivs som kul? Vad är roligt med han? Han är förvisso som en lärare från mellanstadiet men rolig?

Hank är väl en som många kan identifiera sig med, alltså enligt helt yttre faktorer. Ingen utslagen pundare utan en helt vanlig Svensson.
Sen gör hans stress/adrenalinpåslag (?) att han beter sig rätt märkligt och dråpligt.
Samt en av få riktigt bra konfronationer där gäddan inte flyr hals över huvud OCH Dumpen inte gapar och skriker utan för ett normalt samtal. = succekonfrontation
Citera
2023-11-14, 19:44
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#180 att Rolle-Storkfot är snål, samvetslös och saknar empati det är det ingen tvekan om, med stor säkerhet tycker Knasigabananer73 och Fittpicen samma sak och håller med i dessa synpunkter gällande Rolle.
Men han är ju en manlig och trygg man trots sina storkfötter. Han är en rektor och chef med vältränade underarmar som kan locka fram quinnan i en fjortis, kanske han egentligen inte är peddo då?

Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Hank är väl en som många kan identifiera sig med, alltså enligt helt yttre faktorer. Ingen utslagen pundare utan en helt vanlig Svensson.
Sen gör hans stress/adrenalinpåslag (?) att han beter sig rätt märkligt och dråpligt.
Samt en av få riktigt bra konfronationer där gäddan inte flyr hals över huvud OCH Dumpen inte gapar och skriker utan för ett normalt samtal. = succekonfrontation
Håller med om att konfrontationen med Bajsmannen är en av de bästa på Dumpen.

Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Håller med, förstår inte heller varför hank får så mycket uppmärksamhet. Pappastor är väl betydligt bättre konfrontation bara för att ta första som kom upp i huvudet.
Men aja, alla tycker olika!
Hank får nog uppmärksamhet en hel del på grund av att han gav lösbajs i toalettstolen en ny vinkel. Han är ju numera Bajs-Hank med hela svenska folket..💩
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-11-14 kl. 19:55.
Citera
2023-11-14, 19:55
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Jag håller med. Vad är roligt med den här typen av äckel? Underhållsvärdet för mig är noll, de är alla bara varbölder på samhällskroppen, orsakade av något som dödar ungars själ. Att upphöja dem till någon slags lustiga figurer, kalla dem "kung" och liknande är att gå deras psykstörd ärenden.
Citera
2023-11-14, 20:06
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Haha! Den satt som en smäck!
Jobbigt för Stork-Rektorn att han faktiskt haft kontakt med flera barn, han denne manlige man som är så fantastisk trygg och stark. Jag är jävligt nyfiken på hans "värdegrund" undrar vad den består av...?
Citera
2023-11-14, 20:07
Avslutad
Citat:

Tack för svar, jag säger som han från Sundbyberg i Lorry

"Jag tänkte inte på det"

Fortsätt med bra jobb.
Citera
2023-11-14, 20:14
Medlem
Sommargays avatar
Vilket underbart sätt att introducera sig ändå. Det ska han ha kred för.

https://i.postimg.cc/NG0RDRMm/Screenshot-20231114-201311-177.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in