2023-11-14, 15:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deoxys
Jag är nyfiken på varför han bor i Sverige, specifikt Drottningholm. Om han är Silvias brorson så lär han ju vara i kungabarnens ålder. Varför bor han med sin faster?

Det finns en hypotes att han är HMS Drottningens förstfödda från hennes livade ungdomsår. Ett öppet förnekande från hovet kommer kräva ett dna-test och därför aldrig ske. Så han får nöja sig med handtrallor på thaibordeller och att bli kallad "brorson".
Hade han inte gjort bort sig så kopiöst hade nog hans existens gått de stora massornas vetskap förbi och locket legat på på denna stora skandal. Om den är sann är han storebror till kronprinsessan.
Senast redigerad av Evendock 2023-11-14 kl. 15:59.
Citera
2023-11-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Ja, utsatta personer arbetade där. Om du läser det jag svarade på så kanske du förstår.

Inlägget jag svarade på är borttaget, men om du går tillbaka till #3 så kan du se och följa. Jag kommenterade det direkt felaktiga i att barn skulle jobba där.

Ja håller inte med personen i fråga, men hursomhelst så är de en gruppering personen har ringat in (utsatta pers samt barn) där det kunde byta ordet "och" mot "eller" . Men jag tolkade det som ett "eller". Därmed är det hela bara en påstående, och eftersom det fanns utsatta personer så vare väl de han mena. Barn är bara där som extra?
Citera
2023-11-14, 15:41
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Jag tycker ju att det är beta att behöva betala för en kvinna. Typ otvättade jeans med gällevarihäng och senaste dushen 2 veckor sedan
Ungefär som Niclas Wahlgren menar du?
Citera
2023-11-14, 16:05
Medlem
Är Patrick Sommerlath Silvias son

Så blir han förstfödde och Son

Vilket kungen ville, dvs Son ärver titeln

Så Vi kanske har en Horkarl till Kung

Och en Sex förbrytare blir nästa Kung

Kung Patrick Bernadotte

Tragedin är komplett,

Shakespeare blir avundsjuk på Kungahuset 🇸🇪

.
Citera
2023-11-14, 16:23
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Är Patrick Sommerlath Silvias son

Så blir han förstfödde och Son

Vilket kungen ville, dvs Son ärver titeln

Så Vi kanske har en Horkarl till Kung

Och en Sex förbrytare blir nästa Kung

Kung Patrick Bernadotte

Tragedin är komplett,

Shakespeare blir avundsjuk på Kungahuset 🇸🇪

.
Du skrev ju att Karl Pauksch var PS far. Hur tänker du nu?
Citera
2023-11-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag undrar också om hans föräldrar i Tyskland är inbjudna till sammankomster med kungafamiljen. Har han brutit med sin familj?
Nej, vi svenska skattebetalare har betalat som ett lyx IFS- hem på Drottningholm åt fanskapet. Därefter har han där fått bo i ett av de hus vi bekostar men inte själva får bo i.
Hur var det Ebba Grön skrev i en av sina punkdängor "Beväpna er" hette visst låten.
Citera
2023-11-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Jag har googlat Karl Pauksch och hittar inget på honom som har med etta ämnet att göra. Hur uppstod ryktet?
Citera
2023-11-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
Framgångsrika - ja.
Snygga- nej.
Speciellt inte Hugh Grant.
Han ser obehaglig ut.

50+ män verkar vara en annan gemensam nämnare på dessa horköpstorskar.

Medelålderskris?
Någon borde informera dom om att det finns mängder av pilska nymfo-kvinnor i deras ålder som de inte behöver betala för att pippa?
Singelkvinnor i den åldern brukar ju vara helt galna. Klättrar & klänger på allt möjligt efter 2 glas vin.
Ingen risk för graviditet heller. Och sällan könsjukdomar.

Antagligen så handlar det inte om att ”vilja pippa/bli avsugen” utan snarare att de känner makt över att betala någon för det.
Smutsigt ska det vara tydligen.
De tvättar säkert inte ens pitten innan bara för att få känna lite extra makt.

Du tänkte inte på att karln har dålig andedräkt. Han är chanslös, om han inte betalar en hora.
Citera
2023-11-14, 17:14
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deoxys
Jag är nyfiken på varför han bor i Sverige, specifikt Drottningholm. Om han är Silvias brorson så lär han ju vara i kungabarnens ålder. Varför bor han med sin faster?
Patrick är född 1961 och Victoria 1977, Carl-Philip 1979 och Madeleine 1982 så det är några år som skiljer.

Han bor ju inte med sin faster i samma hus utan bor i eget hus på samma "tomt". Det är väl alltid bra att hus används istället för att stå tomma. Han bodde tillfälligt i Norra Djurgårdsstaden innan han flyttade till Drottningholm. Han har delad vårdnad om sina döttrar och alla tyckte nog att en lägenhet i en flygel på Drottningholm är trevligare än en nyproducerad lägenhet i Djurgårdsstaden (de husen ser inte roliga ut).
Citera
2023-11-14, 17:16
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag har googlat Karl Pauksch och hittar inget på honom som har med etta ämnet att göra. Hur uppstod ryktet?
Äsch, det är bara ett trådrykte startat av STRANDVAGEN15. Läs vad hen skrivit och fundera på det.
Citera
2023-11-14, 17:17
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Patrick är född 1961 och Victoria 1977, Carl-Philip 1979 och Madeleine 1982 så det är några år som skiljer.

Han bor ju inte med sin faster i samma hus utan bor i eget hus på samma "tomt". Det är väl alltid bra att hus används istället för att stå tomma. Han bodde tillfälligt i Norra Djurgårdsstaden innan han flyttade till Drottningholm. Han har delad vårdnad om sina döttrar och alla tyckte nog att en lägenhet i en flygel på Drottningholm är trevligare än en nyproducerad lägenhet i Djurgårdsstaden (de husen ser inte roliga ut).
PS är född 1971.
Varför skulle sjöflygeln annars stå tom menar du?
Citera
2023-11-14, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Har Silvia en son när hon gifter sig med vår Kung

Blir sonen, Patrick medlem i familjen

Som äldste son

Dvs Viktoria blir ej Drottning

Men får en ny storebror.

Kung Patrick Bernadotte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem