2023-11-14, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Rebus Vapengäddan #309

Förnamn: Nordisk form av det grekiska namnet Johannes
Efternamn: Det finns det mycket av i en öken + motsatsen till ut

Födelseår: 990 * 2

Sjukt det är han , tror att han jobbar med att få ut ungdomar/ arbetslösa i arbetslivet, åtminstone åt det hållet jag "känner igen" honom ifrån
Citera
2023-11-14, 00:08
Medlem
Jezebel89s avatar
Gillar vattentät.
Citera
2023-11-14, 00:09
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Snacka om att gräva ner sig djupare i skiten genom att gå ut i media och gråta ut när man blivit avslöjad som peddo 😅

Det sista han säger i artikeln är extremt patetiskt och ett försök att nå PKvänstern: "jag har en bra värdegrund och det som hände var en engångsföreteelse".

Yeah right säger jag åt det.
Det där med värdegrunden var nog det äckligaste jag någonsin har läst i dumpentrådarna.
Citera
2023-11-14, 00:10
Medlem
Jezebel89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GloriousBastard
Hittade inget på ig men:
Tack.
Citera
2023-11-14, 00:12
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Sjukt det är han , tror att han jobbar med att få ut ungdomar/ arbetslösa i arbetslivet, åtminstone åt det hållet jag "känner igen" honom ifrån
Ja, stämmer, Han är ungdomshandläggare på arbetsförmedlingen i Norrköping.
Citera
2023-11-14, 00:43
Medlem
Strumppappas avatar
Med risk för att gå OT men har ni andra kollat på TCAP med Chris Hansen? Finner det hysteriskt att gäddorna på dumpen kommer med exakt samma osannolika ursäkter som de amerikanska gäddor kom med för 20 år sen. Liksom, det är ibland ord för ord samma visor, samma dåliga förklaringar som kollapsar vid första följdfråga

"Jag kom hit för att säga till barnet att det är farligt att träffa vuxna män, skulle inte ha sex"

"Jag blev hitskickad av en annan person, jag har ingen aning om vad som pågår här/jag skulle bara hämta en kompis/jag skulle bara köpa något att äta"

"Jag läste att hon var 15" (lägligt då det är exakt byxmyndig, gäddorna över Atlanten hävdade att lockbetet var 18 såklart)

"Jag visste att något var fel, jag ville bara testa och se vad som pågår"

"Jag bedriver egen spaning/fiske efter pedofiler/troll"

Osv.

Sen kommer ju ett erkännande då och då, snabbt efterföljt att det inte är deras fel/synd om dem för att de mår dåligt...
Citera
2023-11-14, 02:18
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strumppappa
Med risk för att gå OT men har ni andra kollat på TCAP med Chris Hansen? Finner det hysteriskt att gäddorna på dumpen kommer med exakt samma osannolika ursäkter som de amerikanska gäddor kom med för 20 år sen. Liksom, det är ibland ord för ord samma visor, samma dåliga förklaringar som kollapsar vid första följdfråga

"Jag kom hit för att säga till barnet att det är farligt att träffa vuxna män, skulle inte ha sex"

"Jag blev hitskickad av en annan person, jag har ingen aning om vad som pågår här/jag skulle bara hämta en kompis/jag skulle bara köpa något att äta"

"Jag läste att hon var 15" (lägligt då det är exakt byxmyndig, gäddorna över Atlanten hävdade att lockbetet var 18 såklart)

"Jag visste att något var fel, jag ville bara testa och se vad som pågår"

"Jag bedriver egen spaning/fiske efter pedofiler/troll"

Osv.

Sen kommer ju ett erkännande då och då, snabbt efterföljt att det inte är deras fel/synd om dem för att de mår dåligt...
Just därför är Årets bortförklaring en kategori i den kommande Gäddgalan. Se länk i min signatur om du vill nominera någon bortförklaring du tycker varit särskilt dålig.
Citera
2023-11-14, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Att han inte skäms! I det läget han befinner sig i borde han självmant skicka in lärarlegitimationen till skolverket och inte gråta ut i Expressen.

Nja.

Expressen har ju inte ens pratat med honom. De uppmärksammar bara fallet och citerar bara utredningen vare sig han vill eller inte.
Citera
2023-11-14, 02:21
Medlem
Citat:
Snacka om att gräva ner sig djupare i skiten genom att gå ut i media och gråta ut när man blivit avslöjad som peddo 😅

Det sista han säger i artikeln är extremt patetiskt och ett försök att nå PKvänstern: "jag har en bra värdegrund och det som hände var en engångsföreteelse".

Yeah right säger jag åt det.

Han har ju dock inte gått ut i media.

De citerar bara hans ord i utredningen, de har ju inte pratat med honom…
Citera
2023-11-14, 06:45
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Han har ju dock inte gått ut i media.

De citerar bara hans ord i utredningen, de har ju inte pratat med honom…

Nu vet jag inte till 100% hur detta funkar men han måste väl ha gett sitt medgivande om detta till media? Då detta inte är taget från en FUP så får det mig att höja ögonbrynen något.
Citera
2023-11-14, 07:12
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Nu vet jag inte till 100% hur detta funkar men han måste väl ha gett sitt medgivande om detta till media? Då detta inte är taget från en FUP så får det mig att höja ögonbrynen något.

Eh nej? Finns rätt gott om mediapubliceringar som sker utan de inblandades medgivande. Typ varje dag.
De har kommit över skolinspektionen utredning.
Citera
2023-11-14, 07:28
Avstängd
(Fd) Rektorsgäddan är inte bara pedofil, utan snål också. Prutar ner sin avsugning från 1000 spänn och päroncider till en "kanske" femhundring och päroncider.

Undras hur det känns för rektorgäddans fru när hon tittar igenom hans chattlogg och ser bilder på de krokiga fötter hon så länge sovit bredvid och dessutom med ett stånd ovanför som hon förmodligen inte sett till på ett tag? Och att han skickar bilder från stranden vid sitt sommarhus till ett barn som ska suga av honom för en kanske-femhundring, en strand där frugan och rektorsgäddan säkert promenerat många gånger i solnedgången, kanske hand i hand. Och att han direkt öppnar upp för knull med barnet i deras gemensamma bostad.

Och insikten om hur han stått vid sitt rektorsfönster i många år och eggat upp sig på småjäntorna utanför, så pass att han aktivt börjat jaga dem på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in