Fattar inte varför de inte hackar sig in på allas snapchatkonton bara. Det måste finnas hur mycket gottigheter där som helst.
Polisen får ju inte "hacka" hur som helst efter eget gottfinnande. Det finns lagförslag på gång om ändringar, men jag är inte uppdaterad på, hur långtgående de är.
Polisen får ju inte "hacka" hur som helst efter eget gottfinnande. Det finns lagförslag på gång om ändringar, men jag är inte uppdaterad på, hur långtgående de är.
Förstår det givetvis. Men om de får in ett legit tips med bra underlag liksom?
Roffe:
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠟⠛⢉⢉⠉⠉⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠟⠠⡰⣕⣗⣷⣧⣀⣅⠘⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠃⣠⣳⣟⣿⣿⣷⣿⡿⣜⠄⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⡿⠁⠄⣳⢷⣿⣿⣿⣿⡿⣝⠖⠄⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⠃⠄⢢⡹⣿⢷⣯⢿⢷⡫⣗⠍⢰⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⡏⢀⢄⠤⣁⠋⠿⣗⣟⡯⡏⢎⠁⢸⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⠄⢔⢕⣯⣿⣿⡲⡤⡄⡤⠄⡀⢠⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⠇⠠⡳⣯⣿⣿⣾⢵⣫⢎⢎⠆⢀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⠄⢨⣫⣿⣿⡿⣿⣻⢎⡗⡕⡅⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⠄⢜⢾⣾⣿⣿⣟⣗⢯⡪⡳⡀⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⠄⢸⢽⣿⣷⣿⣻⡮⡧⡳⡱⡁⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⡄⢨⣻⣽⣿⣟⣿⣞⣗⡽⡸⡐⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⡇⢀⢗⣿⣿⣿⣿⡿⣞⡵⡣⣊⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⡀⡣⣗⣿⣿⣿⣿⣯⡯⡺⣼⠎⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣧⠐⡵⣻⣟⣯⣿⣷⣟⣝⢞⡿⢹⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⡆⢘⡺⣽⢿⣻⣿⣗⡷⣹⢩⢃⢿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣷⠄⠪⣯⣟⣿⢯⣿⣻⣜⢎⢆⠜⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⡆⠄⢣⣻⣽⣿⣿⣟⣾⡮⡺⡸⠸⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⡿⠛⠉⠁⠄⢕⡳⣽⡾⣿⢽⣯⡿⣮⢚⣅⠹⣿⣿⣿
⡿⠋⠄⠄⠄⠄⢀⠒⠝⣞⢿⡿⣿⣽⢿⡽⣧⣳⡅⠌⠻⣿
⠁⠄⠄⠄⠄⠄⠐⡐⠱⡱⣻⡻⣝⣮⣟⣿⣻⣟⣻⡺⣊
Anna14: behåll den för dig själv, det var den minsta jag har sett
Pelle: 500 för en avsugning?
Melissa: svenskt 2000, franskt 3000, danskt 5000, grekiskt 10000
Pelle: *tystnad*
I den här tråden är det kanske nödvändigt att poängtera att det i princip inte förekommer att riktiga ungdomar ger gubbarna det gensvar som Dumpen ger dem.
Förstår det givetvis. Men om de får in ett legit tips med bra underlag liksom?
De snaskiga detaljerna i lagtexten är nog något för Lessler och likasinnade att reda ut...
Såvitt jag har kunnat se i tråden, har det dock hänt att Dumpen har varnat såväl den förment skyldige som dennes arbetsgivare och anhöriga om, att de kommer att polisanmäla. Dessutom hängt ut den förmente förövaren. Tills polisanmälan har skett, har den förment skyldige hunnit åka hem och radera sina datorer med vidhängande konton. Inte så smart...
Senast redigerad av Brooz 2023-11-14 kl. 13:07.
Tror 99 % av liknande organisationer handlar om att förnedra & driva med de uthängda än att skydd baaaarn!
Kolla på den amerikanska version där de ska ringa sin fru osv mitt under konfrontation. Hon hade fått reda på det oavsett,fast ändå ska de ringa upp henne direkt. Utsätta henne för det, bad hon om att hennes röst ska vara publicerad?
Ne jag köper inte det här med dumpen alls. Det är bara underhållning precis som häxbrännarna förr i tiden. Man har hittat en grupp som man anser vara ”onda” & det ska offentliggöras på ett njutbart sätt för hungriga utråkade medelsvenssons.
Tror 99 % av liknande organisationer handlar om att förnedra & driva med de uthängda än att skydd baaaarn!
Kolla på den amerikanska version där de ska ringa sin fru osv mitt under konfrontation. Hon hade fått reda på det oavsett,fast ändå ska de ringa upp henne direkt. Utsätta henne för det, bad hon om att hennes röst ska vara publicerad?
Ne jag köper inte det här med dumpen alls. Det är bara underhållning precis som häxbrännarna förr i tiden. Man har hittat en grupp som man anser vara ”onda” & det ska offentliggöras på ett njutbart sätt för hungriga utråkade medelsvenssons.
Klart det är så här. Förnedring oavsett av vem för inget vettigt med sig. Den som tror det känner sig förnedrad själv. Sara och Putte upplever själva en hög grad av förnedring, så pass att det är själva luften de andas. De är bortom räddning likt många av gäddorna. Om Dumpen och gäddorna vill förnedra sig själva och varandra, fine with me, men lämna anhöriga ifred. Vad har de med att gäddorna vill begå övergrepp och Sara och Puttes tillkortakommande och offerkoftor? Själv är jag en fuck up, men skulle aldrig komma på tanken att få okända oskyldiga människor att lida för det. Ät er egen skit Sara och Putte! Den smakar liksom inte bättre av att oskyldiga för smaka på den.
Senast redigerad av Ersatz 2023-11-14 kl. 13:23.