det finns bara två personer av 36 på mitt jobb som inte har blivit sjuka i covid de senaste 2 åren och båda två är ovaccinerade....är detta en slump tror ni...,jag börjar tro att det inte är det...
jag får verkligen känslan av att jag kan ha gjort mitt livs största misstag har tagit 3 sprutor....har extremt mkt ångest
har hört liknande historier från kompisar på deras jobb....alla ovaccinerade klarar sig...
Senast redigerad av MissPerfectionist 2023-11-12 kl. 21:19.
Den dramatiska ökningen av cancerfall och även turbocancer tillsammans med statistiken kring barnafödande och överdödlighet får kritiskt tänkande att ifrågasätta fortsatt vaccination.
Campbell kommer otroligt mycket närmare sanningen än vad MSM eller våra myndigheter kommunicerar till befolkingen. Ifrågasätter man inte MSM och myndigheter november 2023 så är man garanterat inte kritiskt tänkande.
Man försöker att förvirra om det vi har rakt framför ögonen. Vaccinet är inte mycket vetenskap eller fakta, utan en doktrin. Då gäller det att få folk att tro på väldigt konstiga saker och acceptera "En Röst". Som de andra, mest viktiga doktriner i samhället håller på med, på precis samma vis.
Det är helt anti-debatt, transparens och vetenskap som det kan bli.
Varför märks ens dessa drastiska förändringar av just efter massvaccineringen, om inte vaccinet spelar huvudrollen?
I Finland spåras överdödligheten tillbaka till en exakt tidpunkt. Men det ska alltså vara en slump, och som sedan döljs i det nya normala:
I Finlands rapporters det om en ökad dödlighet i landet sedan vecka 17 i maj 2021, samma vecka som den andra Mrna-injektionerna började ges till befolkningen. Överdödligheten ligger på 10% vilket är onormalt högt
I januari 2022 är det 75% av Finlands befolkning som har tagit minst 2 doser. Sedan vecka 17 har överdödligheten legat stadigt över det normala.
Följande diagram visar de så kallade coronadödsfallen i Finland dagligen. Den visar att dessa fall inte började stiga till höga nivåer förrän i januari 2022. Coronaviruset är alltså inte orsaken till överdödligheten, som steg till 10 procent redan sex månader tidigare. Om dessa dödsiffror håller i sig i 5 år så anses dessa nya siffror vara det normala
Det är tricks med siffror och manipulation av någonting som en stat ska ha skyldighet att utreda och vara ärlig om.
Hur mycket annat ligger begravt i siffror och ett bestämmande om det nya normala?
Senast redigerad av -GG 2023-11-13 kl. 01:01.
det finns bara två personer av 36 på mitt jobb som inte har blivit sjuka i covid de senaste 2 åren och båda två är ovaccinerade....är detta en slump tror ni...,jag börjar tro att det inte är det...
jag får verkligen känslan av att jag kan ha gjort mitt livs största misstag har tagit 3 sprutor....har extremt mkt ångest
har hört liknande historier från kompisar på deras jobb....alla ovaccinerade klarar sig...
Ingen frisk person under 75år skulle tagit Covidsprutorna, det var en massiv kampanj för att lura folk ta dessa sprutor som ger farliga biverkningar.
Coronaviruset var endast dödligt i Sverige för framför allt multisjuka personer 70 plus inom långvården och folk med kraftigt nedsatt immunförsvar.
Ingen frisk person under 75år skulle tagit Covidsprutorna, det var en massiv kampanj för att lura folk ta dessa sprutor som ger farliga biverkningar.
Coronaviruset var endast dödligt i Sverige för framför allt multisjuka personer 70 plus inom långvården och folk med kraftigt nedsatt immunförsvar.
Det kanske kommer som en överraskning för dig men rent medicinskt är det inte direkt vanligt att en person på över 75 år INTE faller inom ramen för någon av riskgrupperna, t.ex. åldersdiabetes, hjärt-kärl sjukdomar, artrit, luftvägssjukdomar eller cancer.
Det var ingen "massiv kampanj för att lura någon", men vaccinering erbjöds för att ge ett skydd mot allvarlig sjukdom.
Om man tittar på statistiken från England och Wales dog det 6,441 personer Jan-Mars 2021, av dessa var det 1,560 (24.%) personer som var full friska utan några som helst underliggande sjukdomar inkluderat fetma. Av de personer 65 år och äldre som avled under Jan-Mars 2021 var det 4,903 personer som inte hade några underliggande sjukdomar, fetma inkluderat.
Det här skall ses i relation till ditt skitprat och dina lögner om att COVID inte var farligt för personer som inte var äldre och multisjuka.
Det kanske kommer som en överraskning för dig men rent medicinskt är det inte direkt vanligt att en person på över 75 år INTE faller inom ramen för någon av riskgrupperna, t.ex. åldersdiabetes, hjärt-kärl sjukdomar, artrit, luftvägssjukdomar eller cancer.
Det var ingen "massiv kampanj för att lura någon", men vaccinering erbjöds för att ge ett skydd mot allvarlig sjukdom.
Om man tittar på statistiken från England och Wales dog det 6,441 personer Jan-Mars 2021, av dessa var det 1,560 (24.%) personer som var full friska utan några som helst underliggande sjukdomar inkluderat fetma. Av de personer 65 år och äldre som avled under Jan-Mars 2021 var det 4,903 personer som inte hade några underliggande sjukdomar, fetma inkluderat.
Det här skall ses i relation till ditt skitprat och dina lögner om att COVID inte var farligt för personer som inte var äldre och multisjuka.
Lite samma på mitt jobb, men en som säger hon är ovaccad va sjuk dryg vecka.
Säger man att man är ovaccad ska man bevisa det.
Edit: Va in nu på kivra, men hittar inget om vaccinbevis eller covidbevis på kivra längre
Haha, vi förstår din sitts. Jag försöker iaf vara ödmjuk mot Er.
Min sits? Du behöver inte vara ödmjuk, jag föraktar ju dig. Men personen jag svarade var en ren lögnare, det var anledningen till mitt citat. Rent trams.
Det finns en hel del som pekar på att fighten mot dessa "vaccin" på inga sätt är över. Med WHO planerar man att göra det olagligt att inte ta dessa rekommenderade vaccin.
Det finns otroligt mycket underlag för den som har tid och är man dessutom benägen att tänka kritiskt så framstår vissa konspirationsteorier skrämmande möjliga.
Man bör fråga sig varför de är så extremt måna om att hela befolkningar tvunget måste ta dessa "vaccin" trots skrämmande statistik. Kritiskt tänkande har sedan länge förstått att det inte har med folkets hälsa att göra.
Ni som känner till DARPAs roll och vill utforska egna teorier kring vad som faktiskt ligger bakom dessa vaccin kan börja läsa på om DARPA BRAIN Initiative och om P3 Pandemic Program. Se om några poletten trillar ner.