2023-11-13, 14:41
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pexter22
Skilj på vad globalistjudar, sionister och kommunister vill se i Europa och vad det judiska folket kan tänkas vilja ha. Inte samma åsikter där skulle jag tro. Det vore ju helgalet för det judiska folket att skapa ett antisemitiskt skräckvälde med atombomber i mer eller mindre hela Europa. De skulle bli utraderade på 5 min..

Just nu håller de på att bli av med sitt frikort. Blir de det så kommer de vara fritt villebråd både i Israel och i övriga världen. Globalisterna sitter säkert så länge den stora massan sover, men om den vaknar så är de chanslösa. Som Israel beter sig i MÖ kan jag förstå att muslimska världen hatar dem. 400.000 döda barn i Irak och judinnan Madeleine Albright säger att det var värt det. 5.000 döda barn i Gaza på några veckor och den annars rätt vettige juden Ekroth säger utan att darra på manschetten att antalet är oväsentligt. Samtidigt bölar de som 40 döda judiska barn. Nej, jag stöder ingen av parterna och att man är likgiltig när barn dödas är vidrigt men man måste ju ta hänsyn till proportionerna.
Citera
2023-11-13, 15:02
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Fria Tider gör den korrekta observationen:

"Judiska ungdomsförbundet har varit en stark röst i debatten för invandring och mångkultur i Sverige."

Vet du - eller någon annan - om det judiska etablissemanget fortfarande brinner lika starkt för, att Sverige bör importera och bygga upp en stor muslimsk, antisemitisk befolkning?

Grejen är den att judar struntar i om muslimer är "antisemiter" så länge europeiska länder blir mångetniska.

Judar sticker ju bara till Israel eller USA när det börjar bli jobbigt och kvar blir vi européer som får hantera alla araber och afrikaner som de har dragit hit.
Citera
2023-11-13, 15:02
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandringspolitik
Aron Flam har också glasögon!
Aron Flam är väl ett utmärkt exempel på någon som har en svartvit världsbild?

Poängen är att man förstår inte varför de ständig håller på och provocerar och utmanar om man inte förstår den enorma frekvensen av neurologiska sjukdomar.

Den vanligaste förklaringen är att det beror på inavel. Men jag undrar om det möjligen inte varit en fördel som förföljd att ha autistiska och rent av psykopatiska drag som förföljd menar jag. De godhjärtade med empati offrade sig och strök med (totalt ovetenskaplig förankrad teori).

Detta skriver inte jag i egenskap av nazist. Min enda återgärd är att ignorera, precis som jag ignorerar Greta och andra fullständigt omogna som ser allt i svartvitt.
Senast redigerad av kyrkstocken 2023-11-13 kl. 15:11.
Citera
2023-11-13, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Aron Flam är väl ett utmärkt exempel på någon som har en svartvit värld?

Ja
Citera
2023-11-13, 15:05
Medlem
Slackoffs avatar
Efter att jag började följa judiska ungdomsförbundet på twitter blev jag lite antisemitisk faktiskt.
De här ungjävlarna borde tvingas att åka till israel och göra den israeliska värnplikten i IDF om de ska försätta att kalla sig judar.
Svenska judar är verkligen inte baserade.
Citera
2023-11-13, 15:13
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Grejen är den att judar struntar i om muslimer är "antisemiter" så länge europeiska länder blir mångetniska.

Judar sticker ju bara till Israel eller USA när det börjar bli jobbigt och kvar blir vi européer som får hantera alla araber och afrikaner som de har dragit hit.

Det finns ju en möjlighet, att judiska etablissemanget nu kanske är nöjda och betraktar Sverige som tillräckligt mångetniskt?
Citera
2023-11-13, 15:14
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
"Tvärtom för Israel"?

20% av alla israeler är ju araber. Större andel än här i Sverige.

Israel är mer mångetniskt än Sverige, i varje fall vad det gäller araber.

Det finns inget hyckleri i detta.
Araber var flest 1948 i det som idag kallas Israel, judarna har sedan 1948 bedrivit stor etnisk rensning och folkmord på araberna i Israel. Bara 20% kvar av araber i Israel. Israel har definitivt apartheid, USA och EU gör inget för att stoppa detta, dom flesta judar stödjer apartheid i Israel, det är skamligt att USA och EU inte gör något mot Israels apartheid.
Citat:
Israel imposing apartheid on Palestinians, says former Mossad chief

Israel’s government are moving to kill off any prospect of an independent Palestinian state. Pardo told the Associated Press that Israel’s mechanisms for controlling the Palestinians, from restrictions on movement to placing them under military law while Jewish settlers in the occupied territories are governed by civilian courts, matched the old South Africa.
Citat:
“There is an apartheid state here,” he said. “In a territory where two people are judged under two legal systems, that is an apartheid state.”
https://www.theguardian.com/world/2023/sep/06/israel-imposing-apartheid-on-palestinians-says-former-mossad-chief
Dessutom:
Citat:
20 procent av Sveriges befolkning födda i ett annat land. Utöver de som har flyttat till Sverige finns det stora grupper av personer med utländsk bakgrund och barn till utlandsfödda. Det gör att de etniska nätverken ofta är betydligt större än vad antalet utlandsfödda indikerar, i synnerhet om invandringen från ett land har pågått under flera decennier. I Tabell 1 visas de 20 vanligaste länderna som utlandsfödda svenskar kommer från, samt hur antalet från dessa länder har förändrats under den senaste tioårsperioden. Stora grupper har sitt ursprung i Mellanöstern, till exempel Syrien, Irak, Iran, Afghanistan, Turkiet och Libanon
https://www.delmi.se/Media/uljeea3q/delmi-rapport-20234.pdf
Senast redigerad av Filantrop78 2023-11-13 kl. 15:37.
Citera
2023-11-13, 15:24
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Fria Tider gör den korrekta observationen:

"Judiska ungdomsförbundet har varit en stark röst i debatten för invandring och mångkultur i Sverige."

Vet du - eller någon annan - om det judiska etablissemanget fortfarande brinner lika starkt för, att Sverige bör importera och bygga upp en stor muslimsk, antisemitisk befolkning?
Inte någon ändring av dom om det, enda dom är emot är pro-palestinska demonstrationer:
Citat:
Judiska ungdomsförbundet fördömer de pro-palestinska manifestationer som hållits på flera håll i Sverige Nina Tojzner, generalsekreterare i Judiska ungdomsförbund, har efterlyst en reaktion just från Malmös politiska ledning.

– Vi är förkrossade över vad som händer i Israel och reaktionerna som vi har sett, bland annat på Malmös gator. Vi tycker att det är fruktansvärt att man kan fira något sådant, säger Nina Tojzner.

https://tidningensyre.se/2023/13-november-2023/intensiva-strider-utanfor-gazas-storsta-sjukhus-al-shifa/
Citera
2023-11-13, 15:29
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Det finns ju en möjlighet, att judiska etablissemanget nu kanske är nöjda och betraktar Sverige som tillräckligt mångetniskt?
Dom har orsakat stor skada även om dom skulle ändra sig nu och tycka det är tillräckligt. Sverige har miljontals invandrare som inte kommer integrera sig.
Citera
2023-11-13, 15:30
Medlem
Bassplays avatar
Glömmer dom inte en sak? Muslimerna hatar judar också.
Citera
2023-11-13, 16:01
Medlem
Zloths avatar
Citat:

Citat:
Judiska ungdomsförbundet har varit en stark röst i debatten för invandring och mångkultur i Sverige. Fria Tider har tidigare bland annat rapporterat om hur förbundet stämplat Sverigedemokraterna som "rassar" och kallat en tweet om återvandring av SD-toppen Tobias Anderssons för "sjuk och obehaglig".

Det låter inte som att de är nöjda förrän det är helt omöjligt att rädda Sverige.
Citera
2023-11-13, 16:02
Medlem
buzzkillers avatar
De ironiska är ju att de vill ha mångkultur och massinvandring till alla andra länder förutom Israel. För där är de ju så jävla viktigt att bevara den judiska kulturen och identiteten. Jävla hycklare.
Senast redigerad av buzzkiller 2023-11-13 kl. 16:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in