2023-11-13, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det är beundransvärt just hur hon sätter sig upp mot judarna. De brukar kunna skrämma och cancela kändisar till att foga sig.
Hon står upp för sig själv, hon bryr sig inte om sitt kändisskap. Det är äkta.
Äkta😅 hon har ju en hel stab bakom sig,förövrigt verkar hon va autistisk.
Citera
2023-11-13, 13:36
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Äkta😅 hon har ju en hel stab bakom sig,förövrigt verkar hon va autistisk.
Verkar ? Hon har autism.
Citera
2023-11-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Det är det väl ändå ingen som någonsin gjort?

Var har du stött på någon sådan individ som alltså ingår i dessa ”folk” du nämner.

2019 skulle hon ju prisas överallt, men det är klart, på senare år har ju hyllningskören tynat bort
Citera
2023-11-13, 13:38
Medlem
Föräldrarna borde förlora vårdnaden av flickstackaren. Det är mest av allt synd om henne.
Citera
2023-11-13, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Majoriteten av klimatrörelsen är ju kraftigt emot Palestina, så om Greta är för Palestina så ligger hon pyrt till. Detta blir klurigt för dom att få ihop.
I vilket universum bor du i?
Men där verkar upp vara ner, fram lika med bak och klimatvänstern proisraeler.
Jo visst tjena.
Citera
2023-11-13, 13:57
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Föräldrarna borde förlora vårdnaden av flickstackaren. Det är mest av allt synd om henne.
Vårdnad? Greta är 20 år.
Citera
2023-11-13, 13:59
Medlem
Citat:
Verkar ? Hon har autism.
Ja det säger ju allt.
Citera
2023-11-13, 14:09
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodVitMan
2019 skulle hon ju prisas överallt, men det är klart, på senare år har ju hyllningskören tynat bort

Klimatrörelsen är en spillra av sitt forna jag. Man stod på topp 2019, sen kom covid-19 och nu jävlar kommer The Green New Deal. Något sånt blev det ej, istället fick vi inflation från helvetet, krig och energikris. Inte riktigt det klimatnödläge Klimat Greta hade hoppats på. Tvärtom, nu var kärnkraft populärare än någonsin, el-bilen tappade sin hype och det ena med det tredje. I sin besvikelse har klimatrörelsen radikaliserats, blockerar ambulanser i sitt bensinhat, vilket gör det omöjligt att få med tillräckligt med människor i rörelsen.

Men kaos har de skapat, så de är inte riktigt så stora förlorare i slutändan i alla fall. Men det finns åtminstone en god chans att bli av med dem en gång för alla när kriget tagit slut.
Senast redigerad av TotalWar 2023-11-13 kl. 14:13.
Citera
2023-11-13, 14:13
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar
Klimatrörelsen är en spillra av sitt forna jag. Man stod på topp 2019, sen kom covid-19 och nu jävlar kommer The Green New Deal. Något sånt blev det ej, istället fick vi inflation från helvetet, krig och energikris. Inte riktigt det klimatnödläge Klimat Greta hade hoppats på. Tvärtom, nu var kärnkraft populärare än någonsin, el-bilen tappade sin hype och det ena med det tredje. I sin besvikelse har klimatrörelsen radikaliserats, blockerar ambulanser i sitt bensinhat, vilket gör det omöjligt att få med tillräckligt med människor i rörelsen.
Spillra? Klimatdemon i Amsterdam samlade ca, 70 000 deltagare. Det är en av de största någonsin.
Citera
2023-11-13, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GruvGreta
Någon som vet varför? Palestina/Israel?

Rätt eller fel av demonstranten?

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article10024053.ece

Jag tycker han hade helt rätt. Hur fasiken hamnade palestina frågan i miljörörelsen? Vad blir nästa liksom?
Citera
2023-11-13, 14:21
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Spillra? Klimatdemon i Amsterdam samlade ca, 70 000 deltagare. Det är en av de största någonsin.

70 000, tillåt mig att tvivla. Huvudtalaren blev avbruten och miljöfrågan är inte viktig i det holländska valet. Det är de radikala som är kvar, medelklassen vill helst slippa fler energikriser och har övergivit Putins stormtrupper. Till och med självaste SVT har börjat tvivla, vilket måste ses som en milstolpe. Vems ärende springer jag egentligen om jag fortsätter stödja dessa är det många som frågar sig idag.
Senast redigerad av TotalWar 2023-11-13 kl. 14:25.
Citera
2023-11-13, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar

Men kaos har de skapat, så de är inte riktigt så stora förlorare i slutändan i alla fall. Men det finns åtminstone en god chans att bli av med dem en gång för alla när kriget tagit slut.

Delar denna analys, bra sammanfattat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in