Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-13, 10:02
Medlem
Riktigt skönt att Johan åkte ut. Han hade säkert vunnit annars. Tråkig osv. Synd bara att det skedde som det skedde.
2023-11-13, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShpongleDMT
Jag vet inte hur mycket det här säger men vi hade en kollega på mitt förra jobb som alla kallade för lappen och lappjävel, han brukade spela med men sen kom det fram tillslut att han hade stört sig som fan och kännt sig mobbad under hela tiden.
Det kanske det Wilmer gör när han rycker på axlarna.

Precis som nån annan skrev också så var nog det där sista droppen när det gäller Charlie, han har ju varit ett jävla as..

Vet inte hur mycket det här säger men: https://imgur.com/a/ARo9NkT

Välkomma tillbaka Karro: https://imgur.com/a/sZyrbIi

Och välkomna du också Mandelgubben

Tack. Se där. Han var same alltså, intressant. Men som sagt, helt otroligt att han blir diskad ändå.
2023-11-13, 10:07
Medlem
drinksareonmes avatar
Nu får dom väl ändå ge sig, ger nog upp den här ok smörjan nu.
2023-11-13, 10:10
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShpongleDMT
Ja, det verkar vara nått ganska milt. Jävligt konstigt om han säger sådär annars.
Nu verkar det vara instagram-fajt mellan dem, nu har Tova lagt upp: https://imgur.com/a/Ty86CTX
Lite märkligt att de bägge fortsätter kriga mot varandra... De måste ju varit tillsammans eller nått...
2023-11-13, 10:12
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Vad härligt att höra Maria sätta idioten Franz på plats.
Medlem
Ni som tycker Tove är dryg. Hur mycket dryghet tror ni hon tagit från Charlie? Och om hon hade blivit diskvalificerade tror jag Charlie hade varit lika dryg som yes ultra. Han är både korkad, elak och har en felaktigt grandios självbild Tove är inte min favorit men hon levererar iallafall i tävlingar till skillnad från Charlie som flyger som en vante när någon puttar på honom. Bara luft i både hans muskler och bakom pannbenet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Undra om man får säga "black tears" ?? om Ken hade blivit ledsen ??

Det får du inte, för då kommer du iklä honom rollen som stereotypa "Angry black woman" så nej han hade inte blivit ledsen, han hade blivit skitförbannad...
2023-11-13, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Lite märkligt att de bägge fortsätter kriga mot varandra... De måste ju varit tillsammans eller nått...
De får väl återuppleva allt nu när det sänds antar jag. Det blir som att allt händer igen, plus människors reaktioner på det. Säkert massa som ska skriva till henne att hon är för känslig samtidigt som Charlie lägger upp videos om att hon är 13 år osv..
Senast redigerad av ShpongleDMT 2023-11-13 kl. 10:33.
2023-11-13, 10:42
Avslutad
Helvete vad löjligt att Charlie fick åka ut.
Tror inte en enda person jag känt från Lappland som tagit illa vid sig när man har sagt "Lappjävel".
2023-11-13, 10:44
Bannlyst
Märkligt att vissa och Charlie själv vill försöka få det till att Tove skulle vara sugen på honom. Det är förfan han som har varit helt besatt av henne hela säsongen, inte sexuellt för där föredrar han nån med kuk men det kanske är just där skon klämmer: han vill också vara en snygg, stark och smart tjej som får ligga med killar och suga kuk utan att bli utmålad som gay.

Om det är någonstans vi kan börja närma oss ordet mobbning i årets säsong så är det hans behandling av Tove och Ylwva. Tova har ju bara reagerat på det.

Sen behöver man inte haka upp sig så mycket på sista droppen som fick honom att bli diskad.
Senast redigerad av ShpongleDMT 2023-11-13 kl. 10:55.
2023-11-13, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvdanns
Asså jag är så fruktansvärt trött på Pelle, han är så extremt dryg på alla nivåer som finns. Hoppas han ryker i veckans öråd. Tror det blir kul nu när han får vara med i enskilda tävlingar då han kommer inse att han inte är så fysisk dominant som han nog tror han är.

Instämmer. När han tog Charlie i försvar var det droppen för mig. Charlie måste för övrigt ha något knas i sin uppväxt. Hur blir man annars så fullkomligt avtrubbad och fylld av förakt för andra människor?
2023-11-13, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halvdanns
Asså jag är så fruktansvärt trött på Pelle, han är så extremt dryg på alla nivåer som finns. Hoppas han ryker i veckans öråd. Tror det blir kul nu när han får vara med i enskilda tävlingar då han kommer inse att han inte är så fysisk dominant som han nog tror han är.
Exakt, hade Pelle varit en riktig man (så som han vill framstå) så hade han satt Charlie på plats efter att ha sett hans beteende mot tjejerna.
Men istället skulle han tjuvlyssna och springa och skvallra. Vilken tönt
Senast redigerad av ShpongleDMT 2023-11-13 kl. 11:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in