Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-13, 07:56
Medlem
Tove verkar verkligen inte förstå att Charlie är väldigt sarkastisk och ironisk hela tiden. Tror till och med Sara insåg det innan hon åkte och därför kom Charlie närmare på slutet där.
Tove verkar vara mycket för prestige och klarar inte av att någon har stort självförtroende och faktiskt deklarerar att de är bättre än henne, hon tar illa upp för minsta lilla, och ja man ska vara uppmärksam på kränkande saker men hon gör verkligen hönor av fjäderfibrer. Nej jag säger inte att Charlie är en ängel men han har lite av liknande jargong som Zlatan typ... han säger saker med glimten i ögat om man analyserar han minspel när han säger det...10 poäng!
Men jag kan ha helt fel, inte jag som spenderat massa dagar med personen på en strand men av det jag sett så har jag detta intryck iaf...
2023-11-13, 08:02
Medlem
Vilken äckligt självgod manipulativ människa Tove är

Var garanterat hon som sprang till Produktionen med Ylwa och sa att Charlie skulle ut
2023-11-13, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Var garanterat hon som sprang till Produktionen med Ylwa och sa att Charlie skulle ut
Säkert, äcklig och falsk är hon. Samma där, hon skämmer ut sig själv. Sen att Karro kommer tillbaka är en skandal, ta någon från gränslandet är ju det enda rätta. Att C åker ut ändrar ju inte varför Karro åkte.
2023-11-13, 08:06
Medlem
Citat:

Nja tror nog produktionen hörde det själva antar jag, eftersom han skrek mellan båtarna...sen är väl Petra norrlänning också så stack väl extra hos henne dessutom....
2023-11-13, 08:08
Medlem
Citat:

Garanterat även hon som tar muslimerna som vill att sina fruar ska kläda sig i huckle i försvar också för det är inte kränkande. WOKE håller på att förstöra underhållning också i takt med att resterande samhälle skall bli obebart för en helt vanlig heterosexuell person med en hjärna.
2023-11-13, 08:18
Medlem
Shit… Tove har gått loss på Instagram nu och säger att hon blev trakasserad av Pelle i flera veckor. Känns mest som en avledningsmanöver för att släta över hennes vidriga beteende. Hon verkar verkligen vara en otroligt hal människa.

https://www.instagram.com/reel/Czk7tM3i3fQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
2023-11-13, 08:20
Medlem
Nä. Jag tycker inte det är ok att skrika lappjävel till någon med samiskt ursprung. Dessutom var Charlie världens tråkigaste surkorv. Och korkad om han inte fattar att lappjävel är ett rasistiskt utryck.
2023-11-13, 08:24
Medlem
greta75s avatar
- att Charlie får åka är naturligtvis bara toppen av ett isberg av massa kränkande saker han sagt.
- taktlöst av Tove att käfta med Charlie när han skall åka. Man fattar att hon hatar honom så mycket så hon kan inte hålla sig helt enkelt.
- så tråkigt att Carro fick stanna och inte tex Sara från gränslandet.
- jag gissar att pakten kände sig orättvist behandlad av produktionen och förhandlade sig till Carro mot Johan.
- så trött på Pelle

Jag fattar att pöbeln nu kommer börja hata Tove och ta Pelle till sitt hjärta. Hos mig är hon fortsatt nummer 1. Men hon behöver Sara från gränslandet för att ha en chans.
Senast redigerad av greta75 2023-11-13 kl. 08:27.
2023-11-13, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Nä. Jag tycker inte det är ok att skrika lappjävel till någon med samiskt ursprung. Dessutom var Charlie världens tråkigaste surkorv. Och korkad om han inte fattar att lappjävel är ett rasistiskt utryck.

Är Wilmer verkligen same? Han verkade ju inte ta det särskilt hårt iallafall.

Tror Charlie bara inte visste hur laddat det ordet här… Urlöjligt att åka ut för en sådan här grej men det är ju väldigt on brand Robinson-produktionen.
2023-11-13, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
- att Charlie får åka är naturligtvis bara toppen av ett isberg av massa kränkande saker han sagt.
- taktlöst av Tove att käfta med Charlie när han skall åka. Man fattar att hon hatar honom så mycket så hon kan inte hålla sig helt enkelt.
- så tråkigt att Carro fick stanna och inte tex Sara från gränslandet.
- Gissar att produktionen ansåg att det inte fanns tid att lösa på annat sätt. Alternativet är att det blivit myteri annars. Pakten känner sig säkert fuckade av produktionen och de fick återgälda det genom att ge tillbaka Carro.
- så trött på Pelle

Jag fattar att pöbeln nu kommer börja hata Tove och ta Pelle till sitt hjärta. Hos mig är hon fortsatt nummer 1. Men hon behöver Sara från gränslandet för att ha en chans.

Tror produktionen insåg att Ghetto-smurfen aldrig skulle komma tillbaka till tävlingen från Gränslandet så de såg sin chans nu att hitta något på Charlie och slänga ut honom för att ta in honom igen. De trodde nog att Wilmer skulle åka ut i örådet och behövde hitta på något extraordinärt när så inte blev fallet… Jävligt tråkig fortsättning nu iallafall när det inte finns några färgstarka karaktärer kvar. Får se om jag orkar titta något mer.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-11-13 kl. 08:45.
2023-11-13, 09:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Är Wilmer verkligen same? Han verkade ju inte ta det särskilt hårt iallafall.

Tror Charlie bara inte visste hur laddat det ordet här… Urlöjligt att åka ut för en sådan här grej men det är ju väldigt on brand Robinson-produktionen.
Om han är same eller inte spelar ju egentligen ingen roll. Det är som att jag skulle kalla nån för bögjävel i tron om att han är bög sen visar det sig att han är straight, det är ju enda olämpligt. Tror dock Wilmer har samiskt påbrå då jag tidigare läst en intervju med han i någon samisk nyhetstidning.

Sen tycker jag, som same, att det är onödigt att skicka ut Charlie bara för det. Men men.
2023-11-13, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ppal
Om han är same eller inte spelar ju egentligen ingen roll. Det är som att jag skulle kalla nån för bögjävel i tron om att han är bög sen visar det sig att han är straight, det är ju enda olämpligt. Tror dock Wilmer har samiskt påbrå då jag tidigare läst en intervju med han i någon samisk nyhetstidning.

Sen tycker jag, som same, att det är onödigt att skicka ut Charlie bara för det. Men men.

Har jag sagt att det har betydelse? Jag svarade på ett inlägg där det stod att han sade det till någon med samiskt ursprung. Det kan ju vara intressant att reda ut det även om det nu inte har någon betydelse för om det är en kränkning eller inte.

Hittar för övrigt inget om att han är same.
Om Charlie visste om att Wilmer var same och att han ville trycka ner honom för det så skulle jag faktiskt tycka att det var värre men det ser jag som orealistiskt. Tror han bara slängde ur sig det för att han kom norrifrån. Tycker i och med att avsikten faktiskt spelar roll, om det är något utstuderat för att trycka ner eller om det bara är något som han häver ur sig där och då.

Jag tycker det är sjukt att han åker ut för en sådan grej, men det är väl i enlighet med vår tid tyvärr.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-11-13 kl. 09:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in