2023-11-12, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Turkiet åker ur nato snart. Dom vill bara ha deras gränser. Men det är folket jag pratar om. DOM ÄR TRÖTTA PÅ MUSLIMERNA. Som endast är lojala med muslimer.
Usa vill lämna Nato . O det har Turkiet bestämt . Turkiet bestämmer över Sverige med . Ni ska ta emot folk från Gaza
Citera
2023-11-12, 23:45
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
Gumman du e full av hat . Så vi diskutera inte politik med dig . Du förstår inte att Ukraina har blivit blåst av usa och så kommer Sverige med . Så snacka inte politik om du inte förstår.
Vadå "vi" Jag har inte pratat något om Ukraina.. Inte heller politik. Jag pratar om om folket inte några jävla politiker med makt. Folk är trötta på MUALIMER OCH DERAS JÄVLA GNÄLL. FATTA!
Citera
2023-11-12, 23:48
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Usa vill lämna Nato . O det har Turkiet bestämt . Turkiet bestämmer över Sverige med . Ni ska ta emot folk från Gaza
Du tror på fullaste allvar att Turkiet bestämmer? Ha ha. På riktigt. Nato löses upp för att slippa muslim äcklen. Gränsen är inte värld dem. JA FOLK BÖRJAR HATA MUSLIMER DET TOG TID ATT FATTA VILKA MONSTER DEM SLÄPPT LÖSA I VÄRLDEN!
Citera
2023-11-13, 00:18
Medlem
Citat:
Vadå "vi" Jag har inte pratat något om Ukraina.. Inte heller politik. Jag pratar om om folket inte några jävla politiker med makt. Folk är trötta på MUALIMER OCH DERAS JÄVLA GNÄLL. FATTA!

Du är sjuk . Sök hjälp . Finns på sjukhuset en avdelning som heter psykakuten. Där passar du . Och där finns oxå kvinnor med slöjor som jobbar . De kan hjälpa dig
Citera
2023-11-13, 00:20
Medlem
Citat:
Du tror på fullaste allvar att Turkiet bestämmer? Ha ha. På riktigt. Nato löses upp för att slippa muslim äcklen. Gränsen är inte värld dem. JA FOLK BÖRJAR HATA MUSLIMER DET TOG TID ATT FATTA VILKA MONSTER DEM SLÄPPT LÖSA I VÄRLDEN!
Öppna ditt hjärta. Ta emot folk från krig . Det ett måste . De från Gaza med slöja e oxå svenskar
Citera
2023-11-13, 02:25
Medlem
Citat:
Det säger SVENSKA SKOLLAGEN. Skolan ska vara objektiv fri från religionspåverkan . Vad är svårt att förstå? Vi är i Sverige nu inte Afghanistan. Fatta svenska regler här. Ha huckle och dyrka pedofil "profeter" får man göra på fritiden.

Hah pajas. Det gäller undervisning. Inte vad lärare har på sig för kläder. Annars hade det inte funnits hundratals lärare med slöja i klassrummet.
Citera
2023-11-13, 09:26
Medlem
Heisenburgs avatar
Namn på skola och lärare?
Citera
2023-11-13, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heisenburg
Namn på skola och lärare?
Vill du ställa ditt barn i kö till den skolan 😉
Citera
2023-11-13, 10:35
Medlem
Heisenburgs avatar
Citat:
Vill du ställa ditt barn i kö till den skolan 😉
Nej, jag vill att alla ska få reda på vem läraren är och vem som är rektorn som anställde henne så det kan delas ut adekvat kritik till båda vederbörande.
Fy fan för att spotta på Sverige och svenska värderingar genom att bete sig som läraren gör, det är ett avskyvärt beteende från hennes sida.
Citera
2023-11-13, 10:38
Medlem
Citat:
Nej, jag vill att alla ska få reda på vem läraren är och vem som är rektorn som anställde henne så det kan delas ut adekvat kritik till båda vederbörande.
Fy fan för att spotta på Sverige och svenska värderingar genom att bete sig som läraren gör, det är ett avskyvärt beteende från hennes sida.
Men hallå är det bättre att hon jobba eller leva på soc ? Hur vill ni ha det . Ni klagar på att de lever på soc o jobbar inte . När de jobbar så e ni inte nöjda . Så frågan är ? Hur vill ni ha det ? Måste vänja er . Tar ni emot de så får ni acceptera det att de finns överallt
Citera
2023-11-13, 10:39
Medlem
Heisenburgs avatar
Citat:
Men hallå är det bättre att hon jobba eller leva på soc ? Hur vill ni ha det . Ni klagar på att de lever på soc o jobbar inte . När de jobbar så e ni inte nöjda . Så frågan är ? Hur vill ni ha det ? Måste vänja er . Tar ni emot de så får ni acceptera det att de finns överallt
Man kan jobba utan slöja. Det är så vi vill ha det.
Citera
2023-11-13, 10:43
Medlem
Citat:
Man kan jobba utan slöja. Det är så vi vill ha det.
När ni tar emot de så står ingenstans kom till Sverige utan slöja . Ni måste acceptera det . Eller jobba utan slöja . Så acceptera det .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in