2023-11-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U.S.
Om någon undrar så är Patrick Sommerlath Silvias son, en bland vissa journalister offentlig hemlighet.

Varför tror man det
Citera
2023-11-12, 20:43
Avslutad
Enligt åklagaren skulle det preskriberas 12 November, nu påstås det att det är den 13
Citera
2023-11-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Personligen tror jag detta sexbrott kommer få följder av att andra skandaler kommer fram

Vet många saker som de inblandade borde åtalas för

Läs gärna igenom :

https://gofile.io/d/wiYL6y

Mitt kungarike för en häst

Borde omvandlas till

Mitt kungarike för ett handjobb

Stackars inblandade..
Jag hoppas innerligt att du har rätt. PS var ju ökänd redan på 90-talet. Mycket tillsammans med TD, som också är en man med uselt omdöme om jag får säga mitt...
Citera
2023-11-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Patrick kom till Sverige mycket snabbt

Personligen hörde jag 2 förklaringar

1 föräldrarna till Patrick

2. Patrick hade halkat in i droger och kriminella

När vi var unga skyddade silvia honom med näbbar o klor

Silvia curlade Patrick stenhårt

Silvia fixade in Patrick i alla sammanhang med sin familj, mycket vid bröllop, dop mm

Carl Philip och Madeleine är gudmor åt
Silvias brorson Patrick Sommerlaths tvillingdöttrar Chloé, 4 år, och Anais, 4 år.

Döttrarna var med på familjefotot vid Chris O'Neills och Madeleines lysning.
Förklaring två var mer eller mindre den officiella, att han skulle bo här för att han hade tagit illa vid sig av hans föräldrars skilsmässa nere i Tyskland och hamnat på glid tack vare det.
Citera
2023-11-12, 20:55
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Jag hoppas innerligt att du har rätt. PS var ju ökänd redan på 90-talet. Mycket tillsammans med TD, som också är en man med uselt omdöme om jag får säga mitt...
Vem är TD?
Citera
2023-11-12, 20:57
Medlem
Han är så jävla pinsam. Har inte lyckats åstadkomma något med sitt liv.
Och nu gömmer han sig från polisen som en afghan

Så jävla ovärdigt och lågt.

Och att som 50-åring bo hemma hos faster Silvia och Kungen. Jesus!
Citera
2023-11-12, 21:02
Medlem
slutaletas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Enligt åklagaren skulle det preskriberas 12 November, nu påstås det att det är den 13

2023-11-12 preskriberas brottet
Citera
2023-11-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
De delar väl blod på något sätt, blåblodiga skyddar varandra precis som snutar gör?

Bara ren spekulation från mig.

Man är inte blåblodig som ingift.
Inte Silvia, Sofia, Chris eller Daniel.
Därför ej heller Patrick.
Citera
2023-11-12, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Bevisen polisen fått in mot bordellen, består bland annat av kunder som köpt sex. Alltså personer som liksom ägarna av stället begått lagbrott.

Att polisen skulle släppa sådana lågt växande äpplen utan anledning finner jag osannolikt. Men visst, alla kommer säkerligen inte hinnas med.

Självklart släpper de inte en kungavän hur som helst, det skulle bli hus i helvete bland konspirationsteoretikerna om de gjorde det.

Om det sker ofta vet jag inte, men "enligt uppgifter till Aftonbladet" framkommer, https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/15AGbM/uppgifter-har-ar-mannen-pa-polisens-sexkopar-lista

Artikeln är bakom betalvägg, men det citerade kan man läsa.

Knappast intressant ändå för det lär väl endast stå ålder samt yrke där och lycka till att gissa sen.....
Citera
2023-11-12, 21:16
Bannlyst
Vad ingår i begreppet ”tillfällig sexuell förbindelse”?
Är det en handtralla?
Vad kallas ett finger i röven på juridikspråk?
Citera
2023-11-12, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slutaleta
2023-11-12 preskriberas brottet
Så då var han safe från 00:00, för nästan ett dygn sedan?

Så varför skriver aftonbladet att preskription inträder i midnatt?
Citera
2023-11-12, 21:22
Medlem
exoticspices avatar
Innan Silvia träffade Kungen 1972 hade hon haft två långa förhållanden tidigare, den ena var advokat och den andra affärsman. Två tänkbara män som hon fick sitt utomäktenskapliga son Patrick med som är född januari 1971 som hon adopterade till sin bror Walter, då Silvia skulle vara 27 år och Patrick skulle då vara 1 år gammal. Hon var 28 år gammal när hon träffade Kungen.

Det står i tråden att hon blev gravid vid ett olämpligt tillfälle. Det tillfället kan vara när hon 1972 fick jobbet som tränare för värdinnor för de olympiska sommarspelen. Hon var aldrig, som den populära myten påstår, bara en olympisk värdinna själv. Dessutom agerade hon som ett av "ansiktena" för de kommande olympiska spelen, och marknadsförde faktiskt spelen i PR-filmer, i TV-program och fotograferingar.

Patrick har Alexandre som andranamn, ett vanligt brasilianskt pojknamn. Det namnet finns inte i släkten Sommerlath och kan därför vara taget från Patricks pappas släkt.

https://www.theroyalforums.com/forums/f185/queen-silvias-education-and-career-19712.html
Senast redigerad av exoticspice 2023-11-12 kl. 21:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in