2023-11-12, 17:30
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Att P.S sökt behandling för ryggont på thaisalongen, kan inte stämma då kvinnan som utförde tjänsten medgivit att hon Inte hade kunskaper som massös.
Detta stod att läsa i Expressen, redan innan P.S namn var känt.

Hovet i dess anställda har så klart tillgång till utbildade massörer,
som behandlar alla kring kungafamiljen.
Så om P.S verkligen behövt proffs- massage så hade han fått detta av hovets anställda massös..
P.S bor i en av Drottningholms flyglar, och har säkert vetskap om denna bonus.

Jag menar inte just den här personen, som förmodligen köpt sex eftersom snuten spanade på stället. Mer att det är omöjligt att öppna en vanlig thaisalong utan att skvallret går eftersom man gör det till en jättenyhet att thaisalonger är livsfarliga platser.
Citera
2023-11-12, 17:31
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Patrick är en torsk

På mycket

Sparkade in fönster på grevturegatan och stal kameror när vi var unga.

Konstant otrogen

Ladd torsk

Åkt fast n massor av gånger

Silvia räddar lilla Patrick konstant

Patriks franska legionär kompis slog skiten ur en kille, häktad men Silvia fick loss honom så han flydde till Frankrike....

Stackars den fina kvinna han har barn med.

Silvia tystnad påminner om när hennes nazistiska pappa skulle avhandlas i media.

Bananrepublik Sverige 🇸🇪

.

Citat:
Bor i kungens fastigheter

Om jag minns rätt, bor Patrick på hovstallet, bakom Dramaten typ.

Hade klubb ovanför Cafe opera tidigare

Nu sett han på Djursholms country Club.

Citat:
Ringde vänner och fick reda på att Drottning Silvia betalade Patricks sexköp av en asiatisk Hora.

Så våra skattepengar betalar sexköp.

Patrik har 4 530 kr i månaden i inkomst

Räcker inte till hyra, mat och nöjen

Tur att svenska kungahuset ställer upp

Att Patrick rymt för att Slippa åtal, är det sämsta beslutet han tagit i hela härvan

Speciellt nu när kungahusetet EJ tar avstånd

Vad anser Du?

Citat:
Umgåtts med Patrick och han köpte en läkare som skrev intyg på att han ej kan sitta, stå, vila, jobba eller röra sig

Helt arbets oförmögen..

Plus en massa recept på morfin och sömnmedel

Han lyckades också vara konstant otrogen

Med i swingers klubb som träffas på slott och herrgårdar.

Allt i hans värld betalar Drottning Silvia

Dvs alla som betalar skatt i Sverige

Och liksom nazist skandaler med pappa och annat, så kommer Silvia och kungahuset begrava detta

Se intervjuer och se journalister slicka ass

Kungahuset uttalar sig inte om Patrick.

Detta är en Banan Monarki 🇸🇪
Du verkar sitta på en del intressanta uppgifter om PS (det är inte tillåtet att efterfråga vem du är).

Det måste finnas en del om PS i myndigheternas register även om han lyckats undkomma fram till nu. Åtalet är offentligt och ute i media och även om PS flytt är han ändå stämplad i Sverige. Fast kungahuset har väl inte tagit avstånd från honom? Jag gissar ändå att PS diskret kommer att flytta från Sverige efter det här.
Citera
2023-11-12, 17:35
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du verkar sitta på en del intressanta uppgifter om PS (det är inte tillåtet att efterfråga vem du är).

Det måste finnas en del om PS i myndigheternas register även om han lyckats undkomma fram till nu. Åtalet är offentligt och ute i media och även om PS flytt är han ändå stämplad i Sverige. Fast kungahuset har väl inte tagit avstånd från honom? Jag gissar ändå att PS diskret kommer att flytta från Sverige efter det här.

Varför är PS intressant för någon att bry sig om?
Citera
2023-11-12, 17:44
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Umgåtts med Patrick och han köpte en läkare som skrev intyg på att han ej kan sitta, stå, vila, jobba eller röra sig

Helt arbets oförmögen..

Allt i hans värld betalar Drottning Silvia

Dvs alla som betalar skatt i Sverige

Och liksom nazist skandaler med pappa och annat, så kommer Silvia och kungahuset begrava detta

Se intervjuer och se journalister slicka ass

Kungahuset uttalar sig inte om Patrick.

Detta är en Banan Monarki 🇸🇪
Men om han nu fått ett sådant läkarintyg borde han väl ha rätt till sjukersättning (det som tidigare hette sjukpension)?
Citera
2023-11-12, 17:46
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

Helt arbets oförmögen..

Läste att den kontinentale gästen är född i Versailles, alltså i närheten av Ludvig XIV's slott,
så han har väl fått ett stänk av kunglighet i sig redan där.

Har tydligen tävlingskört i cross och därav åsamkat sig skador på rygg och axlar. Detta är en högst plausibel förklaring till massagebesöket. Om han som grädden på moset fått en handtralla på köpet så är det inget oja sig över. Fast bylingen gillar att fånga pilska Svenssons, det är lätta böter i skattekassan, alltmedans k-pisten smattrar i förorten. Tur då att Patrick hann att lämna mellanmjölkens förlovade land i tid.

Kreative herrn har dessutom startat företag. En dejtingapp för hundar, det är nytänkande det.
Senast redigerad av Arne Bajse 2023-11-12 kl. 17:48.
Citera
2023-11-12, 17:46
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Gammal kurskamrat till mig.

Han är väldigt god vän med Thomas Olsson och där genom Silbersky.
Det förklarar allt...! Ja, den här typen av skandal är väl knappast något för hovets jurister.
Citera
2023-11-12, 17:47
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Varför är PS intressant för någon att bry sig om?
Tja, varför har du skrivit 13 inlägg i skvallertråden om PS?
Eftersom du frågar mig hänvisar jag till mina tidigare inlägg i tråden. Där förklar jag varför PS inte är vemsomhelst.
Citera
2023-11-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Men om han nu fått ett sådant läkarintyg borde han väl ha rätt till sjukersättning (det som tidigare hette sjukpension)?

Försäkringskassan kanske inte gick på det?
Citera
2023-11-12, 17:54
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Tja, varför har du skrivit 13 inlägg i skvallertråden om PS?
Eftersom du frågar mig hänvisar jag till mina tidigare inlägg i tråden. Där förklar jag varför PS inte är vemsomhelst.

Jag är mer fascinerad av ickehändelsen som en nyhet än personen PS. Han är Silvias brorson. Jag lovar att nästan ingen i landet visste vem han var för en vecka sedan.
Citera
2023-11-12, 17:55
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ersatz
Försäkringskassan kanske inte gick på det?
Förmodligen! Det skulle inte förvåna mig om han köper Chris och Madeleines hus i Florida. Det löser problemen för alla inblandade - Chris och M kan flytta till Sverige och Patrick kan fly undan drevet i Sverige.
Citera
2023-11-12, 17:58
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Förmodligen! Det skulle inte förvåna mig om han köper Chris och Madeleines hus i Florida. Det löser problemen för alla inblandade - Chris och M kan flytta till Sverige och Patrick kan fly undan drevet i Sverige.
PS har inte den typen av kapital som behövs för det.
Citera
2023-11-12, 18:24
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Jag är mer fascinerad av ickehändelsen som en nyhet än personen PS. Han är Silvias brorson. Jag lovar att nästan ingen i landet visste vem han var för en vecka sedan.
Det samma gäller väl de flesta av de personer som har trådar i det här forumet? Så jag förstår inte varför du hakat upp dig på just PS. Han är som jag skrev tidigare inte vemsomhelst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in