Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Nu kastar även jag Els-Marie. Vem fan säger: "Jag röstar på Emilia eftersom hon inte når upp i samma nivå som alla andra som jag inte röstar på"??
Riktigt skabbig motivering.
Tove den queenen! Glider in och räddar Robinsons Jon Snow och undrar genuint hur han mår. Mer än kanon ju.[/spoiler]
"Yo!"
Du glömde skriva "Yo" den här gången, hur ska vi då veta att du är cool? Bilden på Kurt räcker tyvärr inte.
Det är klart du måste gå emot Lostworlds största hatobjekt Els-Marie .
Men du behöver inte kyssa Lostworlds röv för att få beskydd, hon kan inte ens skydda sig själv, hennes taktik är att skriva samma inlägg tills man tröttnar, inser att hon inte mår bra och nästan tycker synd om henne. Men du behöver inte gömma dig bakom mamma, det är ingen som hindrar dig från att skriva, Det där sitter i ditt huvud lilla Pingu.
Du kom in och körde intensivt i ett dygn och började prata högt om vad du tyckte du hade "åstadkommit", men en liten fråga gjorde att du sprang iväg och gömde dig. Och nu försöker du ta skydd bakom Lostworld. "Kriget" finns bara i ditt huvud, det där är gamla spöken från skolgången.
Du får skriva om Robinson, du får fortsätta tråna efter Charlie och Tove, jag ger dig tillåtelse

. Får jag ställa frågor utan att du behöver byta blöja och missbrukar raporteringsknappen?