Citat:
Ursprungligen postat av
Fortissimo
Träffade en kille via Tinder. Vi klickade bra och han bjöd ut mig igen men jag var inte helt klar med mitt ex (var on and off) och berättade det för honom. Trodde liksom dejten inte skulle bli någit särskilt. Han dissade mig ( såklart) och sa att det är bäst vi inte ses igen då.
För två veckor sedan sms:ade han mig random för att kolla läget med mig (hade varit ett mord i mitt område). Mer än så blev inte sagt men verkar inte vara några hard feelings i alla fall.
Nu har jag och exet brutit helt sedan någon månad och även om jag är ledsen så har jag börjar tänka en del på tinderkillen av någon anledning. Lite nyfiken på honom och har lite "what ifs". Vad tycker ni, ska jag skriva till honom att jag önskar jag tackat ja när han bjöd ut mig igen?
Du yrade först pga ditt ex och snubben backade (jag hade tex knullat dig i alla fall). Snubben smsar dig sedan för att kika om du lever.
Av det lilla du berättar så verkar han vara en gräb med lite stil. Men nu är det sannerligen din tur att steppa upp, yrhöna!
Skynda dig innan någon annan nyper honom!