2023-11-06, 18:21
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortissimo
Jag och exet hade brutit officiellt när dejten pågick, men jag hade fortfarande känslor för honom. Han hörde srnare av sig och jag insåg att jag inte var redo att dejta en ny och önskade fixa saker mellan mig och exet som velade mycket och slutligen drog sig ur.

Den nya killen Ska jag nog inte besvära trots allt. Fick ett infall igår men är nog fortfarande inte redo att dejta . Han var spännande men tajmingen är nog rent krasst dålig och han kan nog förståeligt nog inte lita på mig framöver när det började så hår

Jag kanske har misstolkat det du har skrivit, men det låter som att det inte var så värst längesen du å din kille gick isär. Minst 6 månader bör du vara helt själv för att sortera känslor å annat. Hoppa in i nåt nytt så tätt inpå är inte shysst mot varken dej eller han från tinder.
Citera
2023-11-10, 00:40
Medlem
Citat:
Inte en ursäkt men en förklaring att jag kände mig emotionellt skör. Ville ha lite kul i sorgen.

Så du valde att utnyttja en annan människa för att ha lite kul. Du låter mindre empatisk för varje rationalisering.

Rätt tydligt att du behöver tid för dig själv och lära dig stå på egna ben. Det låter som att du söker lycka externt via andra men där lär du inte finna den..
Citera
2023-11-12, 11:35
Bannlyst
Citat:
Träffade en kille via Tinder. Vi klickade bra och han bjöd ut mig igen men jag var inte helt klar med mitt ex (var on and off) och berättade det för honom. Trodde liksom dejten inte skulle bli någit särskilt. Han dissade mig ( såklart) och sa att det är bäst vi inte ses igen då.

För två veckor sedan sms:ade han mig random för att kolla läget med mig (hade varit ett mord i mitt område). Mer än så blev inte sagt men verkar inte vara några hard feelings i alla fall.

Nu har jag och exet brutit helt sedan någon månad och även om jag är ledsen så har jag börjar tänka en del på tinderkillen av någon anledning. Lite nyfiken på honom och har lite "what ifs". Vad tycker ni, ska jag skriva till honom att jag önskar jag tackat ja när han bjöd ut mig igen?

Du yrade först pga ditt ex och snubben backade (jag hade tex knullat dig i alla fall). Snubben smsar dig sedan för att kika om du lever.

Av det lilla du berättar så verkar han vara en gräb med lite stil. Men nu är det sannerligen din tur att steppa upp, yrhöna!

Skynda dig innan någon annan nyper honom!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in