Citat:
Ursprungligen postat av
Phailure
Du gick på en dejt när du var i ett situationship? Du var alltså inte singel men gick på "dejt". Ni "klicka", han bjöd dig och han försöker och sedan berättar du att du aldrig var intresserad och visste innan att du skulle nobba honom. Han var ett tidsfördriv och lite gratis käk/drinkar?
Ja han kommer säkert ställa upp på ett knull men hur ska han kunna ta dig seriöst när du behandlat honom så respektlöst.
Du har varit singel en månad och verkar inte trivas i det och nu tänker du att det vore trevligt med en till dejt, restaurang och drinkar?
Kör hårt men att du inte ser något konstigt i att "dejta" och slösa andras tid, energi, resurser när du inte är singel.
Är detta ett undantag eller brukar du utnyttja människor för att det passar dig? Du känner inte att du gjorde något fel som lurade honom?
Jag och exet hade brutit officiellt när dejten pågick, men jag hade fortfarande känslor för honom. Han hörde srnare av sig och jag insåg att jag inte var redo att dejta en ny och önskade fixa saker mellan mig och exet som velade mycket och slutligen drog sig ur.
Den nya killen Ska jag nog inte besvära trots allt. Fick ett infall igår men är nog fortfarande inte redo att dejta . Han var spännande men tajmingen är nog rent krasst dålig och han kan nog förståeligt nog inte lita på mig framöver när det började så hår