2023-11-11, 22:09
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nora2002
Man skulle vilja starta någon slags insamling eller nå flickan på annat vis. Hoppas av hela mitt hjärta att hon får bästa möjliga hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av Nora2002
Fast va? Du är helt känslokall. Detta är absolut inte vardag att sådana här fall uppdagas i Sverige. Den här lilla flickan har upplevt helvetet. Hon har blivit torterad och våldtagen, nästan mördad av de två i världen som borde skyddat henne mest. Hon har fått men för livet. Sluta förminska det. Du är avtrubbad, men håll det där för dig själv snälla. Du kan inte må bra och jag är ledsen ifall du varit med om något svårt.

Jag har inte läst om några våldtäkter, känns som du hoppas, överdriver och är en person liver i det här. Ta lite distans nu
Citera
2023-11-11, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Jag har inte läst om några våldtäkter, känns som du hoppas, överdriver och är en person liver i det här. Ta lite distans nu
Har du läst stämningsansökan?
Citera
2023-11-11, 23:07
Medlem
Citat:
Hoppas? Det enda jag hoppas är att föräldrarna straffas för detta och flickan återhämtar sig så gott det går. Såklart hade jag hoppats att inget av det som står i stämningsansökan är sant, men bevisen är för omfattande. Läste där att flickan penetrerats vaginalt och analt vilket medföljt skador. Finns bevis för det. Verkar vara felrubricerat dock.

Jag tänker inte ta något stort avstånd precis som jag och många andra inte gjorde med barnen i Västmanland. Särskilt då det handlar om små barn och jag själv varit utsatt. Helt underbart hursomhelst att det skapades insamlingar till barnen som familjen nu fått ta del av i form av sängar, leksaker, trygghetsåtgärder med mer. Det hade inte hänt om alla ”tagit distans”.
Senast redigerad av Nora2002 2023-11-11 kl. 23:24.
Citera
2023-11-11, 23:45
Medlem
Citat:
Faktiskt inte, tycker det är random händelse varje dag. Man mår inte dåligt längre av alll skit, blir inte ens förvånad
Det framgår nog av FUP sedan, att det inte är vardag att sådant här framkommer. Finns nog sjukvårdspersonal och andra som vittnar om det. För övrigt har små barn en helt annan tidsuppfattning än oss. Kan inte ens med att jämföra de grövre fallen när det handlar om psykopater/ sadister som torterar små barn över tid. Speciellt när det är de som ska ta hand om barnet, och när barnet ej får kärlek och omsorg, isoleras. Oavsett tillvägagångssätt är det ett fruktansvärt lidande och barnen är oskyldiga och försvarslösa.
Senast redigerad av Nora2002 2023-11-12 kl. 00:10.
Citera
2023-11-12, 00:11
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Varifrån får du att flickan blivit våldtagen?

Här i nedan länk står det att hon upprepat blivit penetrerad både i slida och anal.

Stämningsansökan.
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fgofile.io%2Fd%2F8biwaF
Citera
2023-11-12, 00:31
Medlem
Citat:

Du är ju inte klok.
Se inlägg #1807 och läs stämningsansökan som länkas i inlägget.
Senast redigerad av Rullgardajna 2023-11-12 kl. 00:34.
Citera
2023-11-12, 01:16
Medlem
FY I HELVETTE. Kan vara bland den värsta stämningsansökan jag tagit del av. Ren jövla tortyr! Hoppas dessa föräldrar får lida resten av sina liv.
Citera
2023-11-12, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Det är det inte. Det finns/fanns bilder på fb på hela familjen där Z tydligt kläs som kille.

Ja och det är just de bilderna jag inte tycker stämmer. Tyvärr har i alla fall inte jag kvar dom och då menar jag de oredigerade bilderna som föräldrarna lagt ut och skrivit.
Citera
2023-11-12, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Ja och det är just de bilderna jag inte tycker stämmer. Tyvärr har i alla fall inte jag kvar dom och då menar jag de oredigerade bilderna som föräldrarna lagt ut och skrivit.

Vad är det inte som stämmer menar du ? Hade hon klänning egentligen och någon har satt dit kostym eller vad pratar du om , kolla mammans Instagram, där är flickans emoji en pojke.
Citera
2023-11-12, 07:59
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
och som vanligt en socialtjänst som inte agerar ??? Sjukhuspersonal slog larm redan i sep 2022 till soc i Eslöv. Detta med ättikan mm skedde den 23 dec 2022 om jag förstått det hela rätt.

Även mammans äldsta dotters pappa hade gjort orosanmälningar för fyra år sedan..
Artikeln från april i år:
Citat:
Familjens äldsta barn har en annan pappa, som inte har vårdnaden men träffar sin dotter regelbundet. Han har inte fått information om häktningen och omhändertagandet, men har misstänkt att det finns problem. Han säger att han anmälde detta till socialtjänsten för fyra år sedan.
Citat:
– När jag träffar min dotter ser jag att hon inte är glad, säger den 47-åriga pappan.
– Ärligt talat är jag inte så förvånad. Men jag är orolig för min dotter. Jag vet inte alls vad hon tänker nu. Jag önskar bara att jag kunde vara där.
– Och de andra barnen också. Jag känner dem inte så väl, men jag blir orolig för hur de har det.

https://www.expressen.se/nyheter/syskonets-pappa-slog--larm-orolig-for-barnen/
Citera
2023-11-12, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Här i nedan länk står det att hon upprepat blivit penetrerad både i slida och anal.

Stämningsansökan.
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fgofile.io%2Fd%2F8biwaF
Hittar inget om att hon skulle blivit ”upprepat penetrerad”. ”Bara” att hon har både färska o gamla skador i underlivet.
Citera
2023-11-12, 09:05
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenion
Hittar inget om att hon skulle blivit ”upprepat penetrerad”. ”Bara” att hon har både färska o gamla skador i underlivet.

Sidan 10 i stämningsansökan.
Under punkt 11.
Där står det.

Läs även på sidan 22 överst vad de kallade henne för tillmälen sinsemellan och de hade som ”nöje” att skrämma henne.
Fruktansvärd läsning.
Senast redigerad av Lilett 2023-11-12 kl. 09:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in