2023-11-11, 21:10
Medlem
Skulle varit lika förbjudet som pedofili.. vilket iof legaliseras genom pedofil profeten Mohammed... Nej förbjud all religiös indoktrinering i skolan!! Religion hör inte hemma i skolan 2023..
Citera
2023-11-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Jag tror den liggande tonen här är att vi inte ska ha muslimsk påverkan i skolan öht.

I mitt barns skola här på Södermalm, Stockholm, har/hade vi en rektor med samma kulturella tillhörighet som slöj-bäraren. Han förhörde sig noggrant om hur pass nakna flickorna i klass 4 (den klass jag bevittnade) kunde tänka sig att vara inför killarna.

Jag är helt med dig i att vi inte ska driva könsförvirring och hen i skolan.
Nu har jag inte kollat dildo-tråden du refererade till men jag kan tänka mig att alla reagerade negativt på den händelsen.

Den muslimska påverkan på svenska skolor är betydligt större än så,
men det är det förbjudet att ens nämna.

I mitt barns skola finns en manlig lärare som går i kjol o har tvingat alla kalla för hen . Det smittas av det med . Nu har en 9 åring pojke kommit på att han e född som kille men vill vara tjej och vill kallas för hen . Det här är värre än slöja . Han hjärntvättar alla . Så en slöja ska inte störas . Svenska kvinnor hade oxå slöja en gång i tiden . Nåt som alla har glömt .
Citera
2023-11-11, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
I mitt barns skola finns en manlig lärare som går i kjol o har tvingat alla kalla för hen . Det smittas av det med . Nu har en 9 åring pojke kommit på att han e född som kille men vill vara tjej och vill kallas för hen . Det här är värre än slöja . Han hjärntvättar alla . Så en slöja ska inte störas . Svenska kvinnor hade oxå slöja en gång i tiden . Nåt som alla har glömt .
Svenska kvinnor hade huvudduk för att hålla håret borta från ansiktet vid arbete.
Eller om det var kallt och vi inte hade råd med hatt.

Vi har aldrig burit sjal av de skäl muslimska kvinnor gör det.
Citera
2023-11-11, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Hon döjer sig inte för eleverna, dvs hon beslöjar sig inte. Hon bär hijab, dvs. vanlig sjal.
Sedan har hon all rätt att sjukskriva sig för att hon har blivit hotad och överfallen av förälder.

Fick hon influensa, bröt benet eller förhoppningsvis en sjukdom?
Citera
2023-11-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboGarbo
Fick hon influensa, bröt benet eller förhoppningsvis en sjukdom?

Tack vare såna som du så får hon lön nu utan att jobba för säkert all hot . Mobbning. Trakasserier. Så nu får du jobba o hon får leva på dig . Vist känns det surt
Citera
2023-11-11, 23:11
Medlem
Citat:
Tack vare såna som du så får hon lön nu utan att jobba för säkert all hot . Mobbning. Trakasserier. Så nu får du jobba o hon får leva på dig . Vist känns det surt

Jag arbetar inte….
Citera
2023-11-11, 23:14
Medlem
Citat:
Jag arbetar inte….
Nä men du betalar/betalt skatt . Så ni gör så att de får leva på er . Sluta mobba. Trakassera. Hota . Låt folk jobba o klaga inte att de lever på er . Oavsett land eller religion.
Citera
2023-11-11, 23:20
Medlem
Citat:
Nä men du betalar/betalt skatt . Så ni gör så att de får leva på er . Sluta mobba. Trakassera. Hota . Låt folk jobba o klaga inte att de lever på er . Oavsett land eller religion.

Om man är sjuk har man rätt att via läkare erhålla intyg om sjukdom och att inte behöva arbeta.

Bott utomlands senaste 25 åren så vad dillar du om?

Är väl mer du som betalar för henne samt för alla sandnegrer o somalier som kriminaliserar förorter o belastar sjukvård, kriminalvård, tandvård, social- o försäkringskassan, Domstolsverket, brand-, ambulans- o poliskåren.

Känner man sig motvillig att gå till jobbet beställer man en sjukskrivning?

Jävla produkt av det socialdemokratiserade svennebanan samhället.

Kommer bussen 3 min för sent gäller det att ringa polis, brandkår, kvällspressen o sjukskriva sig pga det förhöjda blodtrycket?
Citera
2023-11-11, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Skolan är inte neutral då skolan dels är en politisk institution och dels har en läroplan som är kraftigt religiös

Nyfiken, utan att kommentera fallet; tycker du även bära politiska symboler är ok i skolan?
Citera
2023-11-11, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Svenska kvinnor hade huvudduk för att hålla håret borta från ansiktet vid arbete.
Eller om det var kallt och vi inte hade råd med hatt.
Det är ytterligare ett skäl till att vi tycker synd om kvinnan i muslimsk sjal,
utöver att hon är hora;
vi uppfattar henne som en fattig torparkvinna.
Citera
2023-11-11, 23:24
Medlem
Citat:
Om man är sjuk har man rätt att via läkare erhålla intyg om sjukdom och att inte behöva arbeta.

Är väl mer du som betalar för henne samt för alla sandnegrer o somalier som kriminaliserar förorter o belastar sjukvård, kriminalvård, tandvård, social- o försäkringskassan, Domstolsverket, brand-, ambulans- o poliskåren.

Kommer bussen 3 min för sent gäller det att ringa polis, brandkår, kvällspressen o sjukskriva sig pga det förhöjda blodtrycket?
Så du e invandrare nu i ett annat land .
Citera
2023-11-11, 23:29
Medlem
Citat:

De vill jobba men du låter de inte . Nu e du i ett annat land och gör samma sak som de gör i Sverige. Och en sak till grabben . Det e moderaterna som styr Sverige idag om du inte vet det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in