Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-11, 19:06
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy

I så fall konstigt att fråga om han vet varför hon är där. Det skulle han ju knappast kunna veta.
2023-11-11, 19:22
Medlem
Zyxel04s avatar
Twister hit och twister dit.

Personligen ogillar jag dessa twister eftersom de gör att det hela blir mer "slumpartat". Alltså, en spelare gynnas inte av att vara strategisk och försöka planera sin väg i Robinson, eftersom allt ändras. Det ökar risken för att någon "ovärdig" som typ glidit på ett bananskal tar hem hela skiten.

Jag förstår att det är moraliskt fel att lägga sig på det sätt som Wilmer tänkte göra, jag fattar det. Men samtidigt, det är en del av spelet och mm... Jag anser ändå att man ska kunna sätta knivar i ryggen och luras i ett program som detta. Det är ju ett fkng spel.

Hade Wilmer och dom vetat om förutsättningarna så hade dom ju gett allt i tävlingen. Då hade Ken kunnat ge sin immunitet till Els-Marie...

Jag vet inte om produktionen tyckte synd om Emilio... eller vill ha spänning... Jag tror det är det sistnämnda och därför gör man dessa patetiska twister.

Jag har egentligen inga starka åsikter om deltagarna i år, de är ganska bleka. Han Ken känns dock svår och lite elak, påminner starkt om tidigare bögarna som varit med. Helt seriöst, det var ju han latino (Christoffer?) förra året som kallade Amanda för en fitta och tidigare var det en som hette Ragnar som också var riktigt svår.

Samtidigt så är jag medveten om att man bara får se begränsade delar och att produktionen har en vilja att vinkla saker och ting. Ken är kanske en trevlig kille, innerst inne.

Jag vet inte men jag gillar att Els-Marie är aktiv och försöker forma en pakt. Såna starka kvinnor som vågar ta för sig behövs ju i program som dessa.

Det kan fakiskt bli en små-intressant sammanslagning. Det jag hoppas är att det inte blir en "stor pakt" som går på någon svag individ, så har det varit de två tidigare säsongerna. Mår dåligt i hjärtat av hur Helene behandlades av han pundaren.

Men vi får väl se...

Verkar som om Charlie gjort något efersom petra skulle snacka med honom nästa vecka... undra vad som hade hänt...
2023-11-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VincentLel
Hallå detta har inte visats i i programmet att han lämnar?
Nej men av alla tidigare kommentarer så verkar det ju väldigt troligt. Jag skulle kanske formulerat mig annorlunda, blev bara så besviken när allt pekar mot det
2023-11-11, 20:14
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Twister hit och twister dit.

Personligen ogillar jag dessa twister eftersom de gör att det hela blir mer "slumpartat". Alltså, en spelare gynnas inte av att vara strategisk och försöka planera sin väg i Robinson, eftersom allt ändras. Det ökar risken för att någon "ovärdig" som typ glidit på ett bananskal tar hem hela skiten.

Jag förstår att det är moraliskt fel att lägga sig på det sätt som Wilmer tänkte göra, jag fattar det. Men samtidigt, det är en del av spelet och mm... Jag anser ändå att man ska kunna sätta knivar i ryggen och luras i ett program som detta. Det är ju ett fkng spel.

Hade Wilmer och dom vetat om förutsättningarna så hade dom ju gett allt i tävlingen. Då hade Ken kunnat ge sin immunitet till Els-Marie...

Jag vet inte om produktionen tyckte synd om Emilio... eller vill ha spänning... Jag tror det är det sistnämnda och därför gör man dessa patetiska twister.

Jag har egentligen inga starka åsikter om deltagarna i år, de är ganska bleka. Han Ken känns dock svår och lite elak, påminner starkt om tidigare bögarna som varit med. Helt seriöst, det var ju han latino (Christoffer?) förra året som kallade Amanda för en fitta och tidigare var det en som hette Ragnar som också var riktigt svår.

Samtidigt så är jag medveten om att man bara får se begränsade delar och att produktionen har en vilja att vinkla saker och ting. Ken är kanske en trevlig kille, innerst inne.

Jag vet inte men jag gillar att Els-Marie är aktiv och försöker forma en pakt. Såna starka kvinnor som vågar ta för sig behövs ju i program som dessa.

Det kan fakiskt bli en små-intressant sammanslagning. Det jag hoppas är att det inte blir en "stor pakt" som går på någon svag individ, så har det varit de två tidigare säsongerna. Mår dåligt i hjärtat av hur Helene behandlades av han pundaren.

Men vi får väl se...

Verkar som om Charlie gjort något efersom petra skulle snacka med honom nästa vecka... undra vad som hade hänt...

Jag förstår vad du menar och håller med till en viss del. Men samtidigt så är ju frågan vad en värdig vinnare är. Vissa tycker att någon äventyrare är värdig pga det. Andra anser att den som spelar det psykologiska spelet bäst, samt att några tycker att den starkaste personen är värdig. Även att de som paktat fram sig till vinst.
Twister tycker jag personligen om, så länge det inte blir förmycket och hela tiden eller för förutsägbart.

Ja det ska bli spännande med sammanslagningen.. se vilka som sluter upp med vem och jag tycker som du, att hoppas på att det inte blir en "alla mot en" situation.
2023-11-11, 20:34
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Ja det ska bli spännande med sammanslagningen.. se vilka som sluter upp med vem och jag tycker som du, att hoppas på att det inte blir en "alla mot en" situation.
Har du tittat på alla avsnitt så vet du hur grupperingarna ser ut. Inte så mycket spännande avseende det.😁
2023-11-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Håller med, Karolinas inlägg på sociala medier om Therese, hon skrev bland annat massa skit om hennes pappa som var sjuk osv. Förjävligt beetende och jag hoppas Therese anmäler henne för förtal. Riktigt kränkande inlägg.

Känns verkligen som att hon läser exakta manuset utan känslor som programledare, förstår att det kan vara svårt som ny men hon har ändå varit i tv i ett par år nu.

Wilmer,Ken,Els-marie och johan verkar vara riktiga svin också, verkar som att dom fortfarande går i 7an med dessa utfrysningstendenser.

Jag känner verkligen med Therese som verkar drömt om att få vara med i Robinson så blir det så här, jävligt tråkigt.
Karro har nån video på yt där hon, supportad av Els-Marie, säger sig berätta ”sanningen”. (Har inte sett den)

Att Karro agerar som en högstadieunge är väl en sak, men Els-Marie som är vuxen? De är bedrövliga som har fortsatt mobbingen.
2023-11-11, 20:41
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Har du tittat på alla avsnitt så vet du hur grupperingarna ser ut. Inte så mycket spännande avseende det.😁

Ja jag har sett alla avsnitt, kanske lite halv hjärtat på en del av dom...
Men jag tycker ändå det ska bli spännande
2023-11-11, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Inte undra på att Carro bara ligger med invandrare (det är ju därför hon fått sin Rinkebysvenska dialekt). Falsk jävel det där. De flesta svenska män ser nog igenom hennes falskhet förr eller senare!
Haha ja man häpnar när hon pratar som en blatte! Låter förjävligt!
2023-11-11, 20:49
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ja jag har sett alla avsnitt, kanske lite halv hjärtat på en del av dom...
Men jag tycker ändå det ska bli spännande
Okej. Hoppas det blir kul! Potentialen finns om nu inte de som bestämmer sabbat allt..😁
2023-11-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strutkungen3000
Jag tror snarare att folk från Gränslandet kommer att få komma in i sammanslagningen. Inte alla, men kanske två. Så inte omöjligt att Karro kniper en plats där.
Men om hon redan är tillbaks i nästa program så tyder väl det på att hon faktiskt får stanna ? Om nu trailern som visats var från nästa program!
2023-11-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04

Man kan iaf inte beskylla Ken för att vara blek!
2023-11-11, 20:55
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Jag förstår vad du menar och håller med till en viss del. Men samtidigt så är ju frågan vad en värdig vinnare är. Vissa tycker att någon äventyrare är värdig pga det. Andra anser att den som spelar det psykologiska spelet bäst, samt att några tycker att den starkaste personen är värdig. Även att de som paktat fram sig till vinst.
Twister tycker jag personligen om, så länge det inte blir förmycket och hela tiden eller för förutsägbart.

Aah det är svårt med dära, "värdig vinnare".

Men, jag ogillar personligen twister alltså, eftersom det sabbar för deltagare som försöker tänka långsiktigt och planera. Det blir lite vilda västern och för mycket slump.

Jag vet inte hur det är med dom där immunitets-symbolerna, men de skulle inte förvåna mig om produktionen helt enkelt tar och "slänger ut" några såna för att hjälpa sina favoriter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in