2023-11-11, 14:50
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sooo-angry
Hörrni- ni har väl inte glömt bort denna pärla?! https://dumpen.se/2023/01/18/brevbararen-kommer-minst-en-gang-om-dagen-napp-185-sundsvall/

Brevbärar-peddot som har kärringfrilla och får panik när Sara och Patrik konfronterar honom. Han kör nästan på Sara och sedan håller på att krascha in i en snödriva- för att sedan köra iväg i panik med passagerardörren öppen. Så jäkla bra! (Bilderna i chatten är bra också- ocensurerade. ) Undrar hur det har gått för honom- någon som vet?

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/01/Screenshot_20230118-125625_Drive.jpg
Postpeddots tankar: Den här bilden är snygg, den skickar jag till en 13-åring. Hon kommer definitivt vilja ligga med mig!
Citera
2023-11-11, 14:57
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Jag har ingen aning men det verkar ju vara något speciellt med högt peddoantal i just Sundsvallstrakten av denna artikel att döma. Brevbäraren är väl inkluderad i deras sammanställning gissar jag. Artikeln ligger bakom betalvägg så jag kommer inte åt den men kanhända är det någon här på fb som läst och kan berätta?

Ett litet utklipp ifrån en lång artikel:
Citera
2023-11-11, 15:00
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/01/Screenshot_20230118-125625_Drive.jpg
Postpeddots tankar: Den här bilden är snygg, den skickar jag till en 13-åring. Hon kommer definitivt vilja ligga med mig!

Som sagt; bara för att man har en skev sexualitet så slås ju inte de estetiska förmågorna ut. Men jo. Jag börjar misstänka att det faktiskt är så trots allt. Grodperspektiv, gubbpattar, snuskmustasch, frisyr som en 85-årig dam och hiskelig inredning (korghyllor någon typ gjort på träslöjden och väggfast tvålbehållare som fanns på sjukhus på 80-talet - eller vad är den där blåa bubblan annars?).

Jajamen! Nu blir hon sugen!
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-11-11 kl. 15:08.
Citera
2023-11-11, 15:15
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Som sagt; bara för att man har en skev sexualitet så slås ju inte de estetiska förmågorna ut. Men jo. Jag börjar misstänka att det faktiskt är så trots allt. Grodperspektiv, gubbpattar, snuskmustasch, frisyr som en 85-årig dam och hiskelig inredning (korghyllor någon typ gjort på träslöjden och väggfast tvålbehållare som fanns på sjukhus på 80-talet - eller vad är den där blåa bubblan annars?).

Jajamen! Nu blir hon sugen!

Hahaha jaa, som denna bild!
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/01/Screenshot_20230118-125602_Drive.jpg
Den röda spegeln och allt runtomkring syns mer än Gäddan och hans lilla fillefjong!
Citera
2023-11-11, 15:21
Medlem
jimmiejugends avatar
Härligt att se en dom för TonyG. Står i domen att han förlorat kontakten med sina fyra barn och att han inte får behålla några jobb. Tre månaders fängelse är lite blekt för ett sådant äckel.

https://dumpen.se/2023/11/11/mannen-fran-en-incestgrupp-domd/
Citera
2023-11-11, 15:21
Medlem
Syrran och resten av släktingarna har nu tagit bort alla bilder på #304 från deras sociala medier
Citera
2023-11-11, 15:24
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Hahaha jaa, som denna bild!
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/01/Screenshot_20230118-125602_Drive.jpg
Den röda spegeln och allt runtomkring syns mer än Gäddan och hans lilla fillefjong!

Den där bilden skulle kunna ställas ut på Fotografiska. Diskbänksrealism. Utställningen Berättelser från Sverige.

"Grå sundsvallare med trött penis och julstök"
Citera
2023-11-11, 16:05
Medlem
Har lite info om gädda #240, han har separerat från frugan och bor på något behandlingshem längre upp i Sverige, familjen är helt knäckt och förstörd av detta, tycker ännu mer synd om frun nu eftersom de hade ett barn som hastigt gick bort för många år sen, sen ett annat barn som blev allvarligt skadad i en bilolycka några år efter de, och sen få reda på att ens man gillar små pojkar….
Citera
2023-11-11, 16:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietLG
Har lite info om gädda #240, han har separerat från frugan och bor på något behandlingshem längre upp i Sverige, familjen är helt knäckt och förstörd av detta, tycker ännu mer synd om frun nu eftersom de hade ett barn som hastigt gick bort för många år sen, sen ett annat barn som blev allvarligt skadad i en bilolycka några år efter de, och sen få reda på att ens man gillar små pojkar….
Stackars människa..Hoppas det finns stöd och sympati runt henne och barn.
Citera
2023-11-11, 16:13
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ett litet utklipp ifrån en lång artikel:
Tack. De presenterar olika perspektiv, det är bra.
Citera
2023-11-11, 16:17
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Tack för eminent lista!!! Kanske ska förtydliga att numrerade gäddor är oidentifierade här på FB men att Dumpen har deras identiteter till skillnad mot dom översta gäddorna?
Alla gäddor i min lista, onumrerade och numrerade, är oidentifierade här på Flashback men identifierade av Dumpen.
Citera
2023-11-11, 16:18
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Jag har ingen aning men det verkar ju vara något speciellt med högt peddoantal i just Sundsvallstrakten av denna artikel att döma. Brevbäraren är väl inkluderad i deras sammanställning gissar jag. Artikeln ligger bakom betalvägg så jag kommer inte åt den men kanhända är det någon här på fb som läst och kan berätta?

Verkar vara action för att vara en relativt liten ort, men den är väl centralort för ett större upptagningsområde i Norrland? Förutom alla dessa Gäddor så är det gangstervåld med rättegångar flyttade till säkerhetssalar i Stockholm, kokainlistor, avrättningar mm...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in